Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי כבר 160 אלף כך יש סיבה מוצדקת לרצונותי : ) מנוע דיזל 3200

 

אני לא יודע איזה שמן מנוע ליקנות..חצי סינטטי או סינטטי סיגנון הנהיגה שלי מהיר יחסית והמנוע מרבה לבקר ב4000 ס"לד (דיזל) אבל הרוב היא נסיעה עירונית בעיר מה הכי מומלץ??

 

עוד שאלה היא אילו תוספים מומלצים לרכב לניקוי פיח וניקוי מזרקים ושמירת המנוע..

האם תוספים של אס טי פי מומלצים.? האם זה מומלץ ליקנות באוטו דיפו??

 

תודה יום טוב :)

פורסם

שלום.

לגבי איזה שמן לקנות - מומלץ של חברה בעלת שם (לא נשר אמריקאי לדוגמה) והסוג שלו לפי ספר הרכב.

סינטטי או חצי סינטטי - גם זה כתוב בספר. שמן סינטטי תמיד יהיה איכותי יותר משמן חצי סינטטי.

לגבי נקיון מנוע - תכשיר ממולץ מאוד BG K-44. מנקה את כל מערכת הדלק.

עוד משהו שאפשר לעשות למנוע זה "פלאשינג" - ניקוי פנים המנוע מפיח ומשקעים ושחרור מעברי שמן שנסתמו \ בדרכם להיסתם (גם פה, אם אתה מעוניין, לא לקנות תכשיר של חברה עלומת שם. ל BG יש תכשיר פלאשינג טוב).

תוספים - לא מוסיפים. רק פוגמים ביעילות השמן.

לגבי אוטודיפו - מחירים יקרים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...