Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש צורך במתאם על מנת להתקין רמקולים במידה 5X7 ?

בנוסך האם לצורך איטום דלתות מספיק עובי 2מ"מ או עדיף 4מ"מ ?

פורסם

באתר הנ"ל יש מספר דוגמאות לטבעות התאמה לרמקולים - התקשר אליהם, וחפש עוד מתקינים ובדוק.

https://www.alexsander.co.il/cat/18

עדיף למצוא טבעות אשר יעבירו ממידות מיוחדות כגון 5X7 למידות יותר נפוצות כגון ל 5-6.5 -

כך יהיה יותר קל למצוא מבחר רמקולים טובים.

%D7%94%D7%92%D7%91%D7%94%D7%94%205X7%20%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%2060%20%D7%A9

 

לגבי אטימה - במידה ויש מקום , עדיף יריעות 4 מ"מ - לא חובה לכסות את כל הדופן.

אפשר ב 2-3 רצועות לכסות כ 70% משטח המתכת.

ככל שהאיטום יותר עבה - יריעת האיטום מוסיפה גם ספיגה, וגם מסת משקל כנגד התהודות - לכן כדאי 4 מ"מ.

 

יריעה דקה של 1-2 מ"מ - אפשר לבצע באיזור הדפנות היותר קרובות, דופן הדלת של תא הנוסעים..

(כיסוי הדלת הדקורטיבי) - כך מבודדים את רעשי הפלסטיקה ואוטמים קצת.

גם כאן, אפשר ברצועות רוחביות על המתכת באזור המגע עם הכיסוי - להקפיד לא לחסום את חורי הברגים

ופיני הפלסטיק - המאפשרים לדופן להתלבש טוב על הדלת.

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אם המידה היא אכן 6X8, דווקא הייתי בודק אם ניתן להתקין רמקולים 6X9.

מאחר ומדובר ברמקולים אחוריים, יש מבחר מספק, ובמידה הגדולה יותר, הם יתנו תפוקת באס עדיפה.

 

עובי היריעה, בהנחה ומדובר ביריעה בוטילית, אינו בהכרח החשוב, אלא אם היא מורכבת משכבות מסויימות בנוסף לבוטיל (אלומיניום וכו') וכן המסה שלה.

פורסם

לגבי התקנת ה 6X9 - אני בעד, במידה ויש אפשרות .

מתקינים רמקול יותר גדול , עם אפשרות לקבלת עוצמה ותדרים יותר נמוכים.

צריך - לשים לב, לעומק וגודל המגנט.

 

 

האיטום - :brickwall:שוב.. אתה מוסיף..:-D מסה לתשובה.

זה יראה כמו פרוייקט ענק, ואנשים מתייאשים מהדרישות, ולכן לפעמים מוותרים על האיטום.

 

לדעתי - מספיקה יריעת ספוג דחוס של 4 מ"מ - הן לאטימה והן לבידוד וספיגת התנודות.

אפשר גם בוטיל ונצנצנצים מאלומיניום - אבל להתקנות סבירות של צרכן רגיל, ממש ממש לא חובה.

 

דוגמה ליריעת ספוג דחוס עם דבק (היא אפילו מצליחה..:wink: להחזיק אייפון בהדבקה הפוכה)

 

s-l1600.jpg

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אשמח להערות לתיקון העבודה.

מתחת לספוג הודבקו רצועות של יריעה בוטילית.

IMG_20181027_153843.jpgIMG_20181027_153853.jpgIMG_20181027_153859.jpgIMG_20181027_153904.jpgIMG_20181027_162911.jpgIMG_20181027_163425.jpg

עריכה אחרונה על ידי shsss
×
×
  • תוכן חדש...