Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

יש לי כרגע מקרר ליבהר בן כ-10 שכנראה כבר צריך להחליף.

אחד הדברים שאני אוהב בו (מעבר לעובדה שרוב החלקים שלו הפנימיים הם מתכת וזכוכית, ולא פלסטיק שברירי, שני מדחסים נפרדים למקפיא ולמקרר) היא שהוא מגיע למינוס 32 מעלות.

בשוטף הוא מכוון למינוס 24, ובמצב Super Freeze יורד למינוס 32.

אנחנו מאחסנים הרבה מזון במקפיא, ובאזור שלנו יש יחסית הרבה הפסקות חשמל, והטמפרטורה הנמוכה עוזרת .

 

אני לא כל כך מוצא במפרטים של יצרנים טמפרטורות של תאי הקפאה מעבר למספר כוכבים שנראה דומה אצל כולם.

מישהו מכיר עוד מקררים שמגיעים לטמפרטורות כאלה?

 

תודה

פורסם

נראה לי שאתה צריך להחליף טרמומטר. -32 זה קרוב לטמפרטורת הקפיאה של הגז.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה גז R600a, נקודת קיפאון של מינוס 160 מעלות.

מעבר לכך, זה מופיע בלוח הבקרה, המקרר מראה שהטמפרטורה מושגת (למרות שבשוטף אני מכוון אותו למינוס 24), במדריך למשתמש וכדומה.

פורסם

אם הוא סבבה, למה להחליף?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הגומיות כבר קצת קרועות (לא ניתנות להחלפה).

החלק של המקרר עובד מצויין, אבל המקפיא עובד מאוד קשה כדי להקפיא כמה קילוגרם של מזון לטמפרטורה הרצויה - ייתכן ודלף מעט גז ואין ונטיל שירות.

 

אני שוקל עוד מקרר כזה חדש, אבל הדגם שמתאים לי (5156) כבר ישן מאוד, אלה כנראה יחידות ישנות / תצוגה, והמחיר המבוקש לא נמוך מספיק כדי לשקף זאת לדעתי.

החדש 5175 הקטינו אותו עוד מהנוכחי משום מה, וזה לא שהנוכחי גדול במיוחד. מרגיז.

פורסם

ניתן להלחים וונטיל שירות אם זו הבעיה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

זו כמובן השערה. הטכנאים לרוב לא ששים לשרת מקררי ליבהר משום מה.

זה גם לא פותר לי בינתיים את בעיית הגומיות הקרועות, למרות שבינתיים הן עוד מחזיקות.

פורסם

במידה יש לך מלא הפסקות חשמל. (קצרות? - 10 דקות עד 30 דקות) או ארוכות מעל שעה.

תשקול לקנות אל פסק .

אחד טוב יחזיק לך את המקרר בקלות. למשך של שעה.

וימנע נזק לכרטיס אלקטרוני. ויאריך את חיי המדחסים. מנפילות החשמל. והחזרה.

 

 

לגבי המקרר הקיים.

תמונה של הגומיות.

 

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

גומיות למקרר זה דבר שעובד דינאמית. לא מאמין שייצור מנוזל יתאים.

 

מה שכן, קשה לי להאמין שאין גומיות כאלה. אולי שווה לשלוח מייל ליצרן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
במידה יש לך מלא הפסקות חשמל. (קצרות? - 10 דקות עד 30 דקות) או ארוכות מעל שעה.

תשקול לקנות אל פסק .

אחד טוב יחזיק לך את המקרר בקלות. למשך של שעה.

וימנע נזק לכרטיס אלקטרוני. ויאריך את חיי המדחסים. מנפילות החשמל. והחזרה.

 

 

לגבי המקרר הקיים.

תמונה של הגומיות.

 

 

השבוע היתה לנו של 4 שעות למשל.

זה לא משהו נדיר, לדעתי בממוצע לפחות פעם בחודש יש הפסקת חשמל של חצי שעה לפחות. הזוי, אבל זה מה יש.

לא מספיק כדי להפשיר את התכולה כאשר היא במינוס 24, לא חושב שנדרש UPS.

 

תמונה של הגומיות:

erNYVqokaEDFP2ZAA

refrig.jpg?raw=1

 

לא נקרע גם בצד הפנימי עדיין, אבל זה כנראה בדרך. גם מעט יבשות, סידרתי להן קצת את הצורה עם פן.

הגומיות לא ניתנות להחלפה, רק בהחלפת כל הדלת - לטענת מספר טכנאים שדיברתי איתם.

בדגמים החדשים יותר ניתנות להחלפה.

פורסם

סיליקון. (אבל מסוג מסטיק) תכניס פנימה.

מבחוץ תמרח סיליקון נגד עובש.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...