Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע קניתי קיה פיקנטו ספורט 2015 לצערי מותקן ברכב סנרוף

שדרך אגב היתי מוותר עליו אבל אין אופציה אחרת לשלוש דלתות .

אתמול בשטיפת הרכב שמתי לב למספר טיפות שחדרו כנראה דרך האטימה

איך פותרים ?

למי אתם ממליצים לפנות ?

לנסות אולי לבד ?

תודה מראש למי שיעזור .

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

רכב בן 3 וכבר נזילות מהסאנרוף? מוזר,

 

מה המצב של הגומיה? אם מתחיל להיות סדוק , יש לנקות היטב ולאחר מכן לרסס כמות יפה של ספריי סיליקון - ממליץ של LM , מקווה שזה ישפר והמצב כבר לא בלתי הפיך.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם (נערך)

את הנזילות ראית בתוך מנהרת השטיפה כהרכב היה בשלב יבוש אני אנסה את הניקוי והסיליקון .אם אכן קיים ניקוז לאן הוא מופנה לא ראיתי יציאה היכן שהו ?

אבל במידה וצריך אטימה חדשה ,כמה יכול להגיע תיקון כזה ? יש המלצות על איש מקצוע אמין ?

עריכה אחרונה על ידי turbo guy

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

אתה לא צריך לחפש יציאה, אתה צריך לחפש את הפתחי כניסה מהסאן רוף לתעלות הניקוז (יהיו 2 לרוב).

לרוב אקדח אוויר יכול לפתוח אם פיה ארוכה לבפנים.

 

מהניסיון שלי, אני לוקח מזרק 100 מיל עם פיה עבה, צנרת גומי כלשהי ודוחף את זה לתוך התעלה ולוחץ בכוח על המזרק, זה מוציא את כל מה שמצטבר שם, אם בכלל ומנוקז אל מחוץ לרכב לרוב, ליד בית הגלגלים.

פורסם

הגומייה אף פעם לא אוטמת באופן הרמטי. לכן יש אגן שתפקידו לאסוף את המים שעוברים את הגומייה. לאגן יש 4 נקזים. 2 לקורות a ו2 אחורה. אם ראית טיפות עוברות את הגומייה זה עדיין לא אומר שהמים יטפטפו לתוך הרכב. אבל תמיד כדאי כתחזוקה מונעת לשמור על הנקזים נקיים.

פורסם (נערך)

נשבע לך שאת זה הבנתי היום .ניקיתי כמה שיכולתי הכל היה מאד מאובק ושחור

ראיתי שני ניקוזים משני הצדדים הקדמיים של הסאנרוף הכנסתי לתוכם חוט דייג בעובי 1.8 ממ

והוא עבר בלי התנגדות אז יש מצב שבגלל לחץ האויר המטורף של המייבש ברחיצה נכנסו כמה טיפות שכנראה מצאו את עצמם מנוקזות החוצה בהמשך .תודה ניצן .

עריכה אחרונה על ידי turbo guy

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

כנראה באמת לחץ הרוח במייבש גרם לזה. אם אתה גר באזור מאובק אז כדאי פעם בכמה חודשים לטפטף מים לנקזים עם מזרק כמו שאוטומטיק הסביר ותבדוק שיש זרימה, המים יצאו בכנף הפנימית הקדמית. האחוריים נמצאים בחלק האחורי של האגן ולא ניתן להגיע אליהם מלמעלה אז מנקים בכיוון הפוך - מאתרים את הנקזים שנמצאים בדרך כלל בדיפון תא המטען ומכניסים לחץ אויר מלמטה.

פורסם
כנראה באמת לחץ הרוח במייבש גרם לזה. אם אתה גר באזור מאובק אז כדאי פעם בכמה חודשים לטפטף מים לנקזים עם מזרק כמו שאוטומטיק הסביר ותבדוק שיש זרימה, המים יצאו בכנף הפנימית הקדמית. האחוריים נמצאים בחלק האחורי של האגן ולא ניתן להגיע אליהם מלמעלה אז מנקים בכיוון הפוך - מאתרים את הנקזים שנמצאים בדרך כלל בדיפון תא המטען ומכניסים לחץ אויר מלמטה.

 

 

עכשיו הכל ברור לי יותר .אני לא גר באיזור מאובק אבל קניתי מבחור שר באיזור מאובק

אנסה את השיטה עם המזרק .שוב תודה ניצן .

only the turbo guys have the ability to disappear

×
×
  • תוכן חדש...