Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראשית תודה על ההכוונה!

מה עם שאר החבר׳ה כגון האאוטלנדר והוולוו xc60 ? האם יכולת השטח שלהם בכלל לא רלוונטית?

יש לכם הצעות לרכבים אחרים ?

באיזה מקום יש פורסטר עם השם שלך עליו.

אאוטלנדר, תישאר עם הקורולה אותו דבר.

XC60 לא מכיר, מכיר את ה XC70 רכב מעולה למזג אוויר קשה (שלג, קרח, גשם) לאו דווקא שטח.

צריך חהבין שמרבית הרכבים הללו תוכננו לשוק האמריקאי והצפון אירופי כרכבים לכל מזג אויר, אף אחד לא תכנן אותם לשטח. הפורסטר "ירש" יכולות שטח קצת יותר טובות, אם כי גם הוא הידרדר מאז. מתאורך את הנתיב יספיק.

אתן לך עצה טובה יותר - לך להשתלמות קצרה בנהיגת שטח, מיומנות הנהג חשובה יותר מהיכולות של הרכב.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
באיזה מקום יש פורסטר עם השם שלך עליו.

אאוטלנדר, תישאר עם הקורולה אותו דבר.

XC60 לא מכיר, מכיר את ה XC70 רכב מעולה למזג אוויר קשה (שלג, קרח, גשם) לאו דווקא שטח.

צריך חהבין שמרבית הרכבים הללו תוכננו לשוק האמריקאי והצפון אירופי כרכבים לכל מזג אויר, אף אחד לא תכנן אותם לשטח. הפורסטר "ירש" יכולות שטח קצת יותר טובות, אם כי גם הוא הידרדר מאז. מתאורך את הנתיב יספיק.

אתן לך עצה טובה יותר - לך להשתלמות קצרה בנהיגת שטח, מיומנות הנהג חשובה יותר מהיכולות של הרכב.

אני מופתע מאוד מהאאוטלנדר... המראה המגושם הותיר בי רושם של רכב שטח אמיתי.

לגבי ה xc60, לפי מבחני דרכים שקראתי הוא כן ניחן ביכולות שטח מאוד טובות ולא סתם ג׳יפון. מישהו יכול לנדב מהנסיון שלו עם הוולבו מהשטח?

פורסטר גם אופציה לא רעה...

פורסם (נערך)

עוד הערה לגבי אאוטבק 2015:

לאאוטבק יש שתי רמות גימור.

ברמת הגימור הגבוהה (XS) קיימת מידת צמיגים חריגה מאוד (מידה 18"). בנסיעות שטח מרובות, אורך חיי הצמיגים עלול להתקצר (צביטה בדופן, קריעה מאבן מחודדת וכד').

אני ממליץ להתמקד ברמת גימור X (הנמוכה יותר) עם צמיגים במידה סטנדרטית יותר (17").

לחילופין, ניתן לרדת מידה אם מתעקשים על האבזור של XS.

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי YNV

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
מדובר בנסיעות יום-יומיות בכל תנאי מזג אוויר (גשם, שטפונות, ...) בקטע קצר של 2 ק"מ בדרך עפר הררית תלולה וצרה. הדרך מלאה באבנים בינוניות אשר הופכות את הנסיעה ללא פשוטה אף יותר.

 

לדעתי, רד מכל עניין הג'יפונים האלה שאתה מכוון אליהם.

אפשרות אחת - דאסטר ידני - בזכות ה 4X4 שיש בידני הוא יעשה את העבודה באופן מספק.

אפשרות שניה - ג'ימני חדש / משומש / להמתין להגעת הג'ימני החדש.

אפשרות שלישית - לנדקרוזר קצר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
לדעתי, רד מכל עניין הג'יפונים האלה שאתה מכוון אליהם.

אפשרות אחת - דאסטר ידני - בזכות ה 4X4 שיש בידני הוא יעשה את העבודה באופן מספק.

אפשרות שניה - ג'ימני חדש / משומש / להמתין להגעת הג'ימני החדש.

אפשרות שלישית - לנדקרוזר קצר.

 

- דאסטר כרגע לא מעניין אותי. הרכב הוא בהחלט תמורה מעולה למחיר אבל מעוניין ברכב יותר איכותי

- ג'מני אופצייה לא רעה, למרות שכיוונתי לרכב יותר פרקטי ביום יום.

- לרדת יותר מ10 שנים בשנתון בשביל לקנות לנד קרוזר במצב 'טוב'? השוק של הרכב הזה הוא overrated מאוד לפי דעתי

עריכה אחרונה על ידי Mazda6SW
פורסם
עוד הערה לגבי אאוטבק 2015:

לאאוטבק יש שתי רמות גימור.

ברמת הגימור הגבוהה (XS) קיימת מידת צמיגים חריגה מאוד (מידה 18"). בנסיעות שטח מרובות, אורך חיי הצמיגים עלול להתקצר (צביטה בדופן, קריעה מאבן מחודדת וכד').

אני ממליץ להתמקד ברמת גימור X (הנמוכה יותר) עם צמיגים במידה סטנדרטית יותר (17").

לחילופין, ניתן לרדת מידה אם מתעקשים על האבזור של XS.

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

 

תודה רבה על העצה!

מחיפוש ראשוני בלוחות יד 2, רוב הרכבים הפרטיים הם ברמת גימור XS. גם ככה אין היצע גדול ולא יהיה פשוט למצוא את רמת גימור X.

×
×
  • תוכן חדש...