Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות האם למכור את הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נמסיס - כדי להנות מזה צריך לקנות הרבהמניות של הבנק. מה שנקרא "גרעין שליטה".

 

מן הסתם מי שמחזיק בסכומים כאלה לא יפתח שרשור "התלבטות האם למכור את הרכב" אלא יעבור לפורום השכן ויפתח שרשור "האם לפרארי מתאים יותר צבע אדום או צהוב"?.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נמסיס - כדי להנות מזה צריך לקנות הרבהמניות של הבנק. מה שנקרא "גרעין שליטה".

למה בעצם? דיבידנדים אתה מקבל כמו כולם.

שניים מהבנקים, לאומי ודיסקונט, הם בלי גרעין שליטה. חוץ מזה, ההבדל בין מחזיקי השליטה למיעוט נובע בדרך כלל מהטבות שבעלי השליטה מושכים על חשבון המיעוט, כמו דמי ניהול. בבנקים בארץ הסכומים האלה זניחים לחלוטין אם בכלל קיימים.

פורסם

ברי, אני מבקש ממך לא להפריע למי שמעוניין להתמרמר על עשירים כאילו הם גנבו לו את הכסף במקום להבין שאותם עשירים מחזיקים לנו את המשק ומובילים לצמיחה ולשגשוג שמשרתים את כולנו ומעלים לנו את רמת החיים.

אותם אנשים לנצח יחשבו שבשביל שמישהו ירוויח מישהו צריך להפסיד וישאפו בסתר ולא ביודעין לכלכלה מתוכננת שתרעיב את כולנו כמו שהיה בכל מקום שבו היא נוסתה.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

מנשה, על "תספורות" שמעת? זה בדיוק התהליך שבו ה"עשירים" גוזלים את כספי הציבור. אז כל עוד העסקים טובים כולם מרוויחים, אבל הממונפים מרוויחים יותר, וכאשא העסקים צולעים הציבור משלם את החובות, או, פשוט מפסיד את השקעותיו. ה"עשירים" לא עושים לך טובה, הם דואגים לעצמם.

 

בארי, שמת לב למה שכתבת - שאותו מיעוט שולט דואג לחלק לעצמו את הדיווידנדים?

 

אז אין לי בעיה עם אנשים שצוברים הון. יש לי בעיה קשה כאשר הם מפילים את הפסדיהם על הציבור הרחב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הדיבידנדים מתחלקים באופן שווה לחלוטין בין בעלי המניות- כל מניה מקבלת X.

היתרון בלהיות בעל שליטה הוא שאתה יכול למשוך כסף מהחברה בצורות אחרות, למשל, דמי ניהול. בבנקים בארץ אין את זה.

 

ולגבי תיספורות, בדרך כלל בעל האקוויטי מפסיד את רוב, אם לא כל, ההון שהשקיע, בעוד שבעל החוב מקבל החזר כלשהו. נראה לך שפישמן, זיסר ודנקנר התעשרו מההסדרים שבוצעו בנכסים שלהם?

פורסם

בוא נגיד שלא הפסידו, או הפסידו מעט מאד. מי שהפסיד הם אנשים כמוני וכנראה כמוך, שמושקעים בחברות שלהם בלי יכולת לשלוט בהשקעות (למשל דרך החסכונות הפנסיוניים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
מה זה "בוא נגיד"? זה ממש לא נכון.

בוא נגיד..

האם לדעתך: בסוף התהליך, פישמן ו דנקנר , כלל הנכסים שלהם, ימכרו להחזר החובות שלהם.

ולבסוף - כמו כל אזרח פושט רגל רגיל מהישוב, הם ישארו ללא בתים וללא כסף.

 

הרי כבר לפני מספר שנים, הם עשו תרגילים חשבונאיים, והעבירו רכוש וכספים לבני-המשפחה.

ובנו ביטוחי מנהלים ופנסיה מורחבת, (כאשר הם כבר היו בהפסדים)

 

גם מחר, הם ישארו ברמת-חיים מאוד גבוהה, בדיוק כמו אילן בן דב , אשר תאורטית פושט רגל.

ובפועל יש ברשותו הרבה נכנסים ומזומנים - ואת עיקר ההפסדים ספגו ציבור האזרחים.

 

א - https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001245940

- עסקת הביטקוין עוקלה?

ב - https://www.mako.co.il/news-money/economy-q4_2016/Article-de433593fd4e851004.htm

( אימפריות נופלות: איך נראים חיי הטייקונים אחרי הקריסה הגדולה? )

ג - https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3742341,00.html

- בן דב: "יש לי 92 מיליון שקל בבנק, רבע קניון באילת ופרויקט בת"א"

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

כמו שאר בעלי המניות, ה"טייקונים" הפסידו את כל ההשקעה. זה שהיו להם כמה השקעות לא אומר שההשקעה הספציפית (איידיבי, כלכלית ירושלים, פרטנר) לא הייתה הפסדית- יש סיבה טובה לכך שיש חברות בע"מ.

 

עריכה: מסכים שהם כנראה הפסידו פחות משאר בעלי המניות, כמו שכתבתי קודם, בעלי שליטה יכולים למשוך מהחברה כסף גם כדמי ניהול ושיטות דומות, אבל בדרך כלל מדובר בסכומים לא גבוהים ביחס לכלל שווי ההשקעה.

עריכה אחרונה על ידי BarryG
פורסם

תשמע ידידי

בשנתיים הראשונות זה ההפסד הכי גדול שאתה קונה רכב חדש

ולכן את ההפסד הכי כבד אתה כבר לקחת על עצמך.

קח בחשבון שתקבל 10% פחות, אז כמה רווח יצא לך מכל הסיפור הזה 20 אלף בלחץ

ותצא עם רכב ישן יותר משמעותית.

בקיצור תפסיד מ-2 הכיוונים ולכן הייתי ממליץ לך להישאר עם הרכב שלך.

 

יחד עם זאת חייבים לקחת בחשבון שלפעמים אנשים עושים טעויות כלכליות ואתה לא יכול לעמוד בהלוואה, אז אין מה לעשות במקרה כזה אכלת אותה, עדיך להפסיד 30-40 אלף ולדעת שאתה תוכל לעמוד בהתחייבויות שלך.

ולידיעתך שתמיד תדע, הקצין בטיחות בתעבורה שלנו בחברה תמיד אומר שלא כדאי לקנות רכב חדש, ברכב חדש אתה מפסיד הכי הרבה כסף, מתי כן לרכוש רכב חדש, מתי שהכסף הוא נזיל, שלא אכפת לך לאבד אותו, מה שחשוב לך זה הנוחות שלך.


×
×
  • תוכן חדש...