Jump to content

momoPRO

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי momoPRO

  1. תשמע ידידי בשנתיים הראשונות זה ההפסד הכי גדול שאתה קונה רכב חדש ולכן את ההפסד הכי כבד אתה כבר לקחת על עצמך. קח בחשבון שתקבל 10% פחות, אז כמה רווח יצא לך מכל הסיפור הזה 20 אלף בלחץ ותצא עם רכב ישן יותר משמעותית. בקיצור תפסיד מ-2 הכיוונים ולכן הייתי ממליץ לך להישאר עם הרכב שלך. יחד עם זאת חייבים לקחת בחשבון שלפעמים אנשים עושים טעויות כלכליות ואתה לא יכול לעמוד בהלוואה, אז אין מה לעשות במקרה כזה אכלת אותה, עדיך להפסיד 30-40 אלף ולדעת שאתה תוכל לעמוד בהתחייבויות שלך. ולידיעתך שתמיד תדע, הקצין בטיחות בתעבורה שלנו בחברה תמיד אומר שלא כדאי לקנות רכב חדש, ברכב חדש אתה מפסיד הכי הרבה כסף, מתי כן לרכוש רכב חדש, מתי שהכסף הוא נזיל, שלא אכפת לך לאבד אותו, מה שחשוב לך זה הנוחות שלך.
×
×
  • תוכן חדש...