Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי אלנטרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב ,

 

 

אשמח לקבל חוות דעת על אלנטרה (05) 1.6 אוט' (רמת גימור - GL).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אחלה אוטו!

לנו יש את גרסת ה-2.0 ליטר, אנחנו מרוצים ממנה עד הגג!! מנוע חזק מאוד!

הגימור מבפנים סבבה לאללה, רק המושבים מעט קשים...

לגבי נוחות נהיגה: האחיזה שלה מטורפת, ואני לא סתם אומר את זה. האוטו פשוט יושב על הכביש כאילו הוא נוסע על קרח!! ממש בלי הרגשה של הכביש (כל מי שנכנס אליי לאוטו מעיר לי על זה...על כמה הנסיעה חלקה וכייפית). המנוע שקט יחסית בחודשי ההרצה שלו, אח"כ הוא לא נזק אבל הוא לא שקט כמו בהתחלה.

לגבי המחיר לפי דעתי הוא שווה את המחיר שלו לעומת 1600 אחרות. השירות האדיב של יונדאי ומניסיון גם האמינות משאירים אותך עם חיוך על הפנים. (אני נשמע קצת כמו סוחר מכירות? וכן אני משוחד מהעובדה שיש לי גם אילנטרה...אני לא סתם מרוצה ממנה, יש לי סיבה!)

אולי תנסה להוסיף כסף ולהגיע ל-125K ולקנות את גרסת ה-2000 סמ"ק?

לגבי צריכת דלק היא סבירה מאוד. תתנהג יפה (בלי קיקים מיותרים, ונסיעה רגועה של 90-100) והיא לא תאכל לך הרבה דלק.

בהצלחה בקנייה ואני רוצה לשמוע שקנית אותה בסוף!:-P:wink:

 

 

שי

למכירה: טויוטה אוונסיס מודל 2003, 2000 סמ"ק, יד ראשונה צבע שמפניה. 052-4355354- משה.

פורסם
הגימור מבפנים סבבה לאללה, רק המושבים מעט קשים...

לגבי נוחות נהיגה: האחיזה שלה מטורפת, ואני לא סתם אומר את זה. האוטו פשוט יושב על הכביש כאילו הוא נוסע על קרח!!

שי

אתה שם לב למה שאתה כותב ? גם לניגודים וגם לשטויות ?

 

מניסיוני על הרכב, לא שונה בהרבה מיפנומטיות אחרות. במוסך שאני טיפלתי (ברחובות) קיבלתי שרות אדיב אם כי לא תמיד מקצועי עד הסוף. היו בעיות חשמל קטנות שאולי נפתרו בדגמים החדשים (ואולי לא).

סה"כ אם זה הכיוון שלך והמחיר מתאים האוטו בסדר גמור. אמינות יפנית (קוראנית).

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
בוקר טוב ,

 

 

אשמח לקבל חוות דעת על אלנטרה (05) 1.6 אוט' (רמת גימור - GL).

לא מהמובילות בקבוצתה, בהחלט מספקת בשביל תנועה אמינה ולא יקרה מנקודה לנקודה - אל תצפה לריגושים.

 

אני אגב, הייתי מחפש משומשת מליסינג, אפשר לקנות כזאת שנה על הכביש ב-30% פחות.

 

ולפי זה אתה יכול להבין שהיא לא מצטיינת בשמירת הערך, כי עיקר השוק שייך לציי רכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

החדשות הרעות הן, שהרכב, כרגיל אצל יונדאי, ממוקם אי שם בתחתית הקבוצה, לצד האימפרזה, האלמרע, ועוד מיני חולירות ארכאיות.

החדשות הטובות הן, שהפערים בין המכוניות החדשות קטנים למדי, ולמעשה מסתכמים בעיקר

במראה וההרגשת תא הנוסעים. האבזור גרוע בכולן, אל חשש.

 

מהן האופציות האחרות?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
החדשות הרעות הן, שהרכב, כרגיל אצל יונדאי, ממוקם אי שם בתחתית הקבוצה, לצד האימפרזה, האלמרע, ועוד מיני חולירות ארכאיות.

החדשות הטובות הן, שהפערים בין המכוניות החדשות קטנים למדי, ולמעשה מסתכמים בעיקר

במראה וההרגשת תא הנוסעים. האבזור גרוע בכולן, אל חשש.

 

מהן האופציות האחרות?

גטס GLF או אקסידנט :?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קודם כל שלום לכולם. חדש בפורום.

הת'רד נפתח עבורי ע"י RS.

הורי שוקלים לקחת יונדאי אלנטרה (1.6 2005 GL) דרך החברה של אבי בליסינג.

שאלתי היא מה דעתכם על המכונית.

אשמח לקבל תגובות.

DARK Purple MAZDA 3

 

ZOOM - ZOOM

פורסם

אבא שלך עובד במוטורולה במקרה? הם היחידים שראיתי שמחזיקים צי על טהרת היונדאי (אבל באמת

לא בדקתי לעומק).

 

ולעניין: השאלה היא לא עד כמה האלנטרה טובה\גרועה, אלא מול מי היא מתחרה.

אם האופציות האחרות הן יונדאי אחרות, אז ברור שעדיפה האלנטרה.

אם תשווה אותה ל307\קורולה\3\מגאן\אסטרה\גולף, אז כמובן שהן עדיפות.

 

האוטו עצמו סביר. אין ממש מכוניות גרועות בימינו (לפחות עם הphase out של דגמי דייהו).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לא.

אבי עובד בחברת HP והאופציות הן: גטס (GLF 1.3) או האילנטרה (1.6 GL אוט')

מהביקורות שאבי קיבל מעובדים אחרים בחברה שלקחו את האלנטרה הוא הבין שהיא מצויינת.

אנחנו לא מחפשים פרארי. מחפשים מכונית שתיקח אותנו מנקודה לנקודה. אבל שתיהיה מהנה.

כמובן שאם הייתה אפשרות לקחת 3 היינו בוחרים בה.

DARK Purple MAZDA 3

 

ZOOM - ZOOM

פורסם

אם מדובר ברכב למשפחה הגטס לא תתאים בגלל הגודל.

 

האלנטרה לא כזו רעה, ואם האופציות הן גטס או אלנטרה, קחו אלנטרה.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...