Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיא לא רשמי - ה-M3 הכי מהירה ברינג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

תודה רבה על כל המחמאות, ממש כיף לקרוא :mm_blush:

 

ההקפה היתה ממש טובה והרגשתי ממש נוח ברכב שאותו אני מכיר מעולה אבל כבר המון שנים לא נהגתי במסלול עם הגה בצד ימין וידני...

היתה לנו בעיה שהגיר יצא מהילוך בעצירות חזקות או קפיצות, בנוסף לזה בהקפה הקודמת לזאת הידית הילוכים כמעט נשארה אצלי ביד אז הייתי צריך להמשיך להבריג את הבורג כדי שזה לא אקרה שוב :)

 

נחזור באוגוסט לנסות לשפר את הזמן, זה נראה לי אפשרי מאוד

 

תודה מורן

פורסם

מעבר לזה שמורן נהג מדהים הוא גם אחלה בן אדם.

באחד מהביקורים ברינג יצרתי איתו קשר והוא לקח אותנו לנקודות הטובות ביותר לצפייה במסלול.

כמובן שהוא גם הציע לעלות איתו סיבוב אבל הקיבה שלי בקושי הצליחה לעמוד בכוחות G בזמן נהיגה עצמאית, אז בתור נוסע זה היה נגמר בסרטון יוטיוב מקיא בצד הדרך. :oops:

 

תודה מורן.

(עוקב אחריך בערוץ של מישה. אולי אקפוץ שוב השנה תפעיל לי מונה :roll:)

×
×
  • תוכן חדש...