Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

כיום יש לי סיריון 2008, אני מחפש להשתדרג ואני אשמח להמלצות על איזה דגמים כדאי לי לחפש בתקציב הזה?

 

הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות לכן חיסכון בדלק הוא קריטי בשבילי.

 

תודה רבה :)

עריכה אחרונה על ידי tomerbilu
פורסם

ידני מתאים?

בגדול אם הנסועה לא גדולה ההפרש בין סיריון לרכב חיסכוני יותר לא תהיה גדולה מבחינה כספית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מחפש אוטומט... אין לי בעיה שיהיה הפרש זניח וקטן בהפרשי צריכת דלק, פשוט לא רכב שאוכל 1 ל10 משהו יותר סולידי

פורסם

אם אתה רוצה הבדל אז בתקציב הזה זה רכב עם גיר רובוטי כמו פיגו 107 למשל או באזור ה30 אלף מיצובישי ספייס סטאר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המיצובישי חסכונית מאוד

אבל קח בחשבון 3 צילנדרים

ולא -4 ויש לרעש של מכסחת דשא.

הייתי הולך על יונדאי i10

as i walk through the valley of the shadow of death

פורסם (נערך)

היונדאי לא זוללת דלק? כמה היא אוכלת בעיר?

 

ומישהו אמר לי שעדיף לא רכבים עם גירים רציפים כמו המיצובישי האם זה נכון? אשמח להסבר

ואמרו לי שעדיף את ניסן מיקרה על המיצובישי אני אשמח לדעות שלכם.

 

ודרך אגב תודה על הסרטונים :)

עריכה אחרונה על ידי tomerbilu
פורסם

היונדאי האוטומטית לא חיסכונית.

הגיר הרציף תורם לצריכת דלק טובה אבל עקב פעולתו הרכב רועש יותר במאמץ או בתאוצה.

למיקרה היו מספר דיווחים פה ובפייסבוק על בעיות בגיר כמו גם לניסן גוק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למיקרה החל מ 2011 יש בדיוק את אותו גיר רציף כמו למיצובישי ספייס סטאר.

 

 

כל האופציות בצקציב הנתון מהוות שידרוג מאוד קטן מסיריון ואם הסיריון תקינה הייתי נשאר איתה בנתיים, עד שתהיה אפשרות לקנות אוטו חדש יותר משמעותית.

 

 

פורסם

אני לא יודע כמה זה להשתדרג ב26,000 מדייהטסו סיריון...

עלות של סיריון 2008 במצב לא רע היא כ20,000. בשביל שדרוג באותה רמה אבל חדש יותר ב6,000 שקל הייתי מוותר.

פורסם

פיאסטה עד 2012, אבל היא פחות חסכונית (לא יודע בדיוק, יכול להיות שקצת יותר טוב מ-1:10, אבל כנראה שלא הרבה יותר טוב לעירוני עם מזגן)

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אני יכול להתגמש לקצת יותר, וכן רוב הסיכוים אני חייב להשתדרג כי אני מעביר את הסיריון לאחותי

 

אני חושב שבמקרה הזה הדבר החכם לעשות יהיה לחפש עוד סיריון דומה לשלך ולקנות לך/לאחותך. אין יותר מידי הברקות בסכום הזה בקטגוריית הסופר מיני. הסיריון נחשבת מאוד אמינה, ואת הפער הקטן שאולי תרוויח בעוד 2 ק"מ לליטר תשלם אולי אח"כ בתיקונים שיעלו הרבה יותר ברכבים המקבילים לרכב הזה.

 

פורד פיאסטה למשל שהוצעה לך פה היא רכב בתחתית האמינות לפי סקרי שביעות רצון. אירופאיות אחרות בקטגוריה ובקבוצת המחיר הזאת יהיו ככל הנראה פחות אמינות.

 

בקניית רכב משומש בסכום הזה, שם המשחק הוא אמינות - ולא צריכת דלק.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...