Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי דייטסו סיריון 2010 ויש הזעה / נזילה מאטם ראש מנוע.

המוסך המטפל אמר שלפתוח ראש מנוע זה מאד מסובך ויגרור הוצאות מיותרות

וגם לא מבטיח שיכולה להתבצע בצורה איכותית.

לכן הציע לעקוב אחרי זה בלי לטפל נכון לעכשיו.

לעומת זאת יש מוסכים שאמרו שזה לא בעיה להחליף אטם ראש מנוע.

 

מה אתם ממליצים?

פורסם
אתה בטוח שמדובר על אטם ראש מנוע ולא אטם מכסה שסתומים?

האמת אני לא בטוח.

יש שוני בין המקרים? ז"א אופן בטיפול בבעיה

פורסם
כמו ההבדל בין כאב ביצים לשבץ מוחי.

 

הבנתי את זה כבר.

כניראה אטם ראש מנוע, אחרת הוא היה מטפל בזה.

הוא אמר משהו על חריטה ולא בטוח שמנוע יעבוד כמו שצריך אחרי זה.

פורסם

תנקה כמו שהציע מקס ותעקוב אם הנזילה מיתחדשת. לא מיתחדשת....הרווחת. מיתחדשת..תלוי כמה. אם זה כמות ניסבלת ודיי נקודתית ולא מיתפשטת יותר מידי אל תפתח ראש. אם זה כבר מוגזם אז בטח שתפתח ראש, שלח את הראש לחריטה שיעברו עליו וייראו שישר והחלף אטם ראש. מוסך שמבצע את העבודה כמו שצריך יביא לתוצאות מצויינות לאורך שנים רבות.

פורסם

ניקו את האזור ובדקו אחרי שבוע.

נזילה נקודתית אבל קיימת.

המוסך המטפל אמר לעקוב אחרי השמן ולעשות ניקויי כשצריך ולהוסיף שמן.

אבל אין צורך לפתוח ראש מנוע בינתיים.

 

אני שואל את דעתכם בנושא.

עד כמה זה בעייתי לפתוח ראש מנוע ואיזה מוסך עושה את זה במקצועיות?

גם כמה זה עולה בדרך כלל?

×
×
  • תוכן חדש...