Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רעש חריקה בהגה - נאמר שטופל אבל לא , תריס מזגן של הנהג לא ניתן לכיוון - הוזמן חלק חדש מחול , הגיר , מערכת המולטימדיה - איפסו אותה כרגע נראה שהדבר הסתדר, מפלס המים ירד למינימום שזה מוזר אבל לא נמצאה נזילה לדעתי הם פשוט הוסיפו מים ...

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שרשור ישן, אבל רלוונטי לי כרגע, אז מקפיץ.

רכשתי סי3 לפני כחודש.

לפני כשבועיים הרכב התחיל לקרטע לרעוד למשוך הילוכים, וגם מעביר הילוכים בצורה ברוטאלית!

בבדיקה עלו על חיישן חמצן תקול!

אתמול הוחלף לי חיישן חמצן.

הרכב עדיין מקרטע ומושך הילוכים.

פשוט זוועה לנסוע עליו.

הייתי במוסך הבוקר ואמרו שלא רואים כלום במחשב,והכל תקין, ואולי זה קשור לזה שהמנוע לא נפתח.

נשאר לי לחכות שהנורת מנוע תידלק שוב.

מישהו עוד חווה את זה כמוני?

 

 

 

 

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

פורסם

באיזה מוסך אמרו את זה?

נסה ליצור קשר עם שירות לקוחות לתאם נסיעה עם מישהו בכיר במחלקה טכנית. נראה אותו אומר שמנוע צריך להיפתח ולכן הגיר מעביר בברוטאליות

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

המקרה שלך נשמע חמור הרבה יותר מזה של פותח השרשור, אם אצלו עוד נכנסו לספקולציות של ״התנהגות רגילה של הגיר - כן או לא״ אצלך זה בבירור תקלה.

 

שווה לך לדעתי לפתוח נושא חדש שיקבל את מלוא תשומת הלב.

פורסם

במוסך מורשה.

המצב עכשיו יותר גרוע ממה שהיה.

נכבה הרכב כבר 3 פעמים בנסיעה, והגז לא מגיב לפעמים.

הקרטועים זה כבר בעיה קטנה כרגע.

אסע הבוקר למוסך ונראה...

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

פורסם

בגלל זה המלצתי לך לפתוח נושא משלך, אופי הבעיה שלך הוא הרבה יותר מהותי וחמור והוא גם שונה ממה שהנושא הנוכחי מדבר עליו.

פורסם

צודק.

הגעתי למוסך.

ברגע שהגעתי נדלקה הנורת מנוע.

לפי ההבחנה אין ניצוץ!

קיבלתי רכב חלופי והרכב ישאר במוסך עד שיתוקן.

כרגע ניתן למוסך לסדר את הבעיה.

במידה והבעיה תחזור, אפתח שרשור חדש, וכבר אתנהל מול המוסך המרכזי!

תודה (:

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

פורסם

כמה ק״מ יש לרכב שלך?

 

לא נתקלתי בשרשור הזה בעבר, אם רלוונטי - יש לי 208 אוטומטית 2016 עם 60K ק״מ ואין לי את התופעה שמתוארת כאן.


×
×
  • תוכן חדש...