Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

XBOX ONE למתחילים


Asaf-R
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי גם Xbox One X וגם PS4.

קניתי את הפלייסטיישן רק עבור המשחקים האקסקלוסיבים (ויש הרבה מהם). מכל היבט אחר, האקסבוקס (לאו דווקא הX, גם הדגמים הרגילים) הרבה יותר טוב.

מלבד המשחקים, התמיכה ביישומים באקסבוקס הרבה יותר טובה (יוטיוב, נטפליקס, פלקס, תמיכה בכוננים חיצוניים), ממשק משמעותית יותר טוב, שלטים הרבה יותר נוחים (אינדבידואלי, אבל השלט של הפלייסטיישן גורם לי לכאבים ביד אחרי שימוש ממושך). בנוסף, לא יודע אם זה ספציפי למכשיר שלי, אבל הפלייסטיישן פשוט רועש בצורה מטרידה.

 

אצלי גם יש את שניהם, בדיוק מאותה הסיבה שציינת לסוני יש אקסלוסיבים שנותנים נוקאוט לXBOX.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תכל'ס קניתי את הפלייסטיישן ביד2 בזול מתוך מחשבה לשחק The Last of Us ולמכור.

ואז החלטתי שאם כבר, אקנה את Bloodborne. ואז Nier (שהפורט שלו לPC מזעזע). ואז Horizon Zero Dawn. ואז יצא Shadow of the Colossus. ועכשיו אני מחכה לGod of War. ואז יגיע The Last of Us 2.

אני עדיין קונה רק עותקים פיזיים מתוך מחשבה שאני אוטוטו מוכר את הPS.

האקסבוקס קיבל בינתיים את Sea of Thieves (שהתברר כפלופ) וזהו בערך.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
לגבי ה-EA ACCESS: יש צורך בחיבור אינטרנט תמידי לצורך משחק?

נשמע משתלם ביותר, עלות שנתית זולה יותר מפיפ"א 18...

יש צורך לחיבור ראשוני, לצורך הבקידה שאתה עדיין מחובר ל ea access

במהלך המשחק אין צורך להיות כל הזמן מחובר. המשחק הרי יושב לך בזכרון, זה לא און לייין.

בלי קשר, כדאי לך שהאקס בוקס יהיה מחובר לאינטרנט, הכדי לנצל את המירב מהמכשיר.

אגב גם מנוי Xbox live gold זה משהו שאני ממליץ לך לנסות. אגב אתה תקבל כמה חודשים חינם ברכישת המכשיר ( אלא אם כן המוכר יוציא את המעטפה עם הקוד).

אפשר להוריד 2 משחקים בחודש ( לא לבחירתך) שמשתנים כל חודש.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

נשמע משתלם ביותר, עלות שנתית זולה יותר מפיפ"א 18...

רק שהם לא מכניסים את פיפא 18 לדיל... רק גרסאות ישנות יותר.

המבחר שלהם כולל בעיקר הרבה גרסאות של פוטבול, הוקי וUFC.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
יש צורך לחיבור ראשוני, לצורך הבקידה שאתה עדיין מחובר ל ea access

במהלך המשחק אין צורך להיות כל הזמן מחובר. המשחק הרי יושב לך בזכרון, זה לא און לייין.

בלי קשר, כדאי לך שהאקס בוקס יהיה מחובר לאינטרנט, הכדי לנצל את המירב מהמכשיר.

אגב גם מנוי Xbox live gold זה משהו שאני ממליץ לך לנסות. אגב אתה תקבל כמה חודשים חינם ברכישת המכשיר ( אלא אם כן המוכר יוציא את המעטפה עם הקוד).

אפשר להוריד 2 משחקים בחודש ( לא לבחירתך) שמשתנים כל חודש.

 

קיבלתי מכשיר בן שנתיים, ללא שלטים וללא משחקים.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
קיבלתי מכשיר בן שנתיים, ללא שלטים וללא משחקים.
אז תוכל לנסות בתשלום, תכנס לחנות ותראה האם יש שם משחקים שמעניינים אותך. אם כן תעשה מנוי. אם אני לא טועה זה משהו כמו 29.9

דיי שווה אם משחקים מעניינים אותך.

אגב, פיפה 18 רכשתי ישירות למכשיר ב163 שח. מחיר סביר למשחק לדעתי

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

אז זהו שקניתי את האקסבוקס בהחלטה של רגע בלי לחשוב שאין לו כמה מהמשחקים האהובים עלי.

 

טעות.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני קונה דרך האפליקציה, זה יותר נוח. כשקונים עותק פיזי לרוב הקונסולה תדרוש ממך להכניס את הדיסק.

אתה גם יכול לעשות מנוי לGOLD וכל חודש להוריד משחקים בחינם.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מה החנויות המומלצות לרכישת משחקים / אביזרים?

בעיקרון אם אני מבין נכון אז במשחקים חדשים (כמו פיפא 18) אין הבדל גדול במחירים בין הארץ לחו"ל, אבל באתרים מחול אפשר להשיג משחקים בני שנה בסכומים ממש מצחיקים.

גם לגבי שלט אלחוטי לא מצאתי הבדלים גבוהים בין AMAZON ל-KSP לדוגמה.

 

יש גם מנוי לEA SPORTS - למישהו יש ניסיון עם זה?

 

המוני כותרים במחירים מצחיקים.

נדרש כתובות (פיקטיבית)ב ארהב לצורך הרכישה בלבד מקבלים קוד דיגיטלי.

תהנה

https://www.amazon.com/b?ie=UTF8&node=10462140011

פורסם

מה המשמעות של איזור אמריקאי / אירופאי?

חשבתי שסיימנו עם הנושא הזה אבל אז ראיתי את החנות הבאה:

http://www.drchip.co.il/items/1339713-Fifa-18-Xbox-One-גרסא-אירופאית-

 

שם הם רושמים :

אזהרה חמורה!!! מומלץ לשים לב הזהרו מחנויות שמוכרים לכם דיסק אמריקאי, אסיאתי במחיר זול יותר !!!

 

??

.We apologise for the inconvenience

×
×
  • תוכן חדש...