Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כחצי שעה לפני היציאה לדרך שתה מעל חצי ליטר מים - ואל תעצור בדרך להשתין.

עירנות מובטחת.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם לי זה קורה, הדבר שמצאתי שהכי עוזר זה נמנום קל של כ-25-30 דק' לפני היציאה. לא חייבים להירדם אפילו, רק לשכב בחדר חשוך ושקט עם עיניים עצומות. מדהים איך זה מטעין את הסוללה. לא יודע כמה זה פרקטי עבורך אחרי יום עבודה.

לחילופין אולי אתה צריך עוד חצי שעת שינה בלילה. לא סתם בצה"ל מתעקשים על 7 שעות שינה מינימום לנהגים. כמה אתה ישן בלילה ממוצע?

פורסם

כל פתרון להירדמות בנהיגה שאיננו שינה - איננו פתרון.

 

לא חייבים לישון הרבה - חצי שעה שינה שווה שעה של עירנות - אבל חייבים לישון.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

האם יש לכם עיצות בעניין?

לא לנהוג עד שלא תיבדק ותמצא את הגורם והפתרון לבעיה.

 

 

כחצי שעה לפני היציאה לדרך שתה מעל חצי ליטר מים - ואל תעצור בדרך להשתין.

עירנות מובטחת.

מאוד לא מומלץ. גורם לעצבנות. מחקרים מראים ששיקול דעת של אדם שצריך לנוחיות ואין לו אפשרות - גרוע משיקול דעת של שיכור.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תודה רבה על העיצות.

 

אני אנסה את הדברים המיידים בדמות נשנוש קטן לדרך(גרעינים למשל) ונמנום קל לפני היציאה של 15-20 דק'

 

אם זה לא יעבוד, נלך כבר לעשות בדיקת דם/רופא

פורסם

האם קפה שחור משפיע עליך? אני למשל יכול ללכת לישון אחרי כוס קפה שחור, אבל יש כאלו שזה מעיר אותם ממש.

עוד משהו שקצת מרדים זה הסינוור של השמש בשעות שקיעה/זריחה. הנטיה היא לעצום עיניים כשהשמש מסנוורת וכשעייפים מאוד, זה נוח מדי. גם פתיחת חלון ושמיעת מוזיקה בעוצמה/שיחה בטלפון כמובן שיכולה לעזור. לי אישית זה לא קורה גם אם אני ישן מעט מאוד בלילה במשך שבוע שלם. דווקא בעבר היו לפעמים פעמים שהייתי מרגיש מעוך לגמרי בבוקר, עם הפקקים (אבל לא בערב). זה נבע מהעובדה שהתעוררתי מאוד מוקדם בשעות שאני לא רגיל, במשך תקופה שהייתי צריך להסתגל אליה. אני חושב שאי התאמה לשעון הביולוגי היא לא פחות משמעותית מחוסר שינה (עד טווח מסוים כמובן).

 

 

פורסם

מעניין, כל אחד אחרת.

 

אצלי, כשהשינה לא משהו, שעות אחר הצהריים פשוט איומות בהקשר הזה (למזלי, נדיר שאני נוהג בשעות כאלה).

משקאות אנרגיה - עוזר בקושי.

אופרות של ואגנר (כל הטבעת באוטו) - עובד באופן מפתיע.

נמנום טוב של 15-30 דקות לפני יציאה - הכי מוצלח עד כה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כפי שהוצע לך, גש לרופא המשפחה ובקש בדיקת שינה ביתית/במעבדה.

בינתיים אם אתה סקרן - זה לא מחייב המציאות ולא תחליף לבדיקה רצינית, אבל המצאות נחירות יכולות להתקשר לדום נשימה בשינה. יכול להקליט את השינה שלך עם אפליקציה בשם snoreclock ולראות את אחוז הנחירות במהלך השינה.

פורסם (נערך)

אם אתה אומר שכשאתה מגיע הביתה אתה עירני קשה לי לראות איך זה קשור לנפילת סוכר. למרות שלהוריד פחחמות פשוטות זה תמיד טוב לבריאות ולרמות אנרגיה מאוזנות.

כשאתה מגיע הביתה אתה רגוע נכון? נסה אותו דבר ברכב - סע יותר לאט, תקשיב למוסיקה מרגיעה (אני מעדיף בלי מוסיקה בכלל). תעצור בדרך לקנות שתייה, תנוח 5 דקות, תתעדכן בפייסבוק, חדשות מה שמסיח את הדעת (לא בעת נהיגה כמובן). תהנה מהנהיגה הרגועה, דווקא כשאתה מנסה לעלות אדרנלין ע"י נסיעה אגרסיבית אתה מתיש את עצמך. אתה תגיע כשתגיע, לא יעזור לך להלחץ.

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
משקאות אנרגיה - עוזר בקושי.

אופרות של ואגנר (כל הטבעת באוטו) - עובד באופן מפתיע.

 

אופרות של ווגנר וכל הבנים החורגים שלהן (שטראוס, פסקולי סרטים) זה לנסיעה בבוקר! ע"ע הנסיעה שלי

. משאיר אותי ער לכל היום!

 

משקאות אנרגיה - סיפור אחר, בשבילי. אני נעזר בהם לכתיבת מאמרים. לשלוש שעות הם הופכים אותי למכונת כתיבה אנושית. ממש מהיום יש לי חור בזכרון שאני לא זוכר בו שום דבר מלבד כתיבה וקריאה. מעולם לא ניסיתי לנהוג ככה, אבל הייתי מצפה לתוצאות דומות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)
מאוד לא מומלץ. גורם לעצבנות. מחקרים מראים ששיקול דעת של אדם שצריך לנוחיות ואין לו אפשרות - גרוע משיקול דעת של שיכור.

 

גם נהג עייף שווה ערך לנהג שיכור.

 

אבל כן, זה פתרון מפגר. מה שיקרה זה שאם תירדם, תתעורר גם בתוך עמוד וגם עם מכנסיים רטובים.

 

השלב הבא זה בטח לאכול פחית שעועית ולא להפליץ.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חייב לשתף, סובל מאד מבעיה דומה רק שאצלי מדובר בחלום חוזר.

פעם בתקופה פוקד אותי התקף שיתוק שינה (חפשו את האשכול באוף טופיק להסבר מפורט) במסגרת החלום שתמיד נראה אותו הדבר אני נוהג ברכב, אני מרגיש מאד עייף ונרדם בחלום ומתחיל לחלום (חלום בתוך חלום ? דה קפריו גנב לי את ההצגה) פה נכנס לתוקף השיתוק שינה אני מנסה להעיר את עצמי כי אני מודע לזה שאני נוהג כרגע ונרדמתי ובכל רגע הולך לעשות תאונה , ובפועל אני גם נלחם בשיתוק שינה ומנסה להתעורר גם במציאות. מבולבלים?, גם אני.

 

מה שמוזר שמעולם לא יצא לי לנהוג ממש עייף או להירדם על ההגה חלילה ככה שאין הסבר ל"סיוט" הזה.


×
×
  • תוכן חדש...