Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני בודק אופציות להחליף את הרכב, כרגע יש לי מאזדה 3 2.0,

חשבתי על שברולט סוניק RS, בגלל שהיא קטנה (יחסית), האצבק (שזה מה שאני מחפש), יחסית עם כוח (ניתנת לשיפור), ולפי קריאה פה בפורום, הבנתי שהיא יחסית מפוארת למחיר שלה.

אני יודע שיש לה גם "חסרונות", כמו הגיר, ואולי קצת נוחות (מושבים),

אבל חוץ מזה, אשמח לשמוע איזה רכב "ספורטיבי" נכנס בתקציב 40-50K.

 

תודה

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

סליחה, שכחתי לציין, רצוי 4-5 דלתות.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

אז נכון האוטו מאובזר יפה והמחיר שלו כיד 2 מאוד מפתה. מצד שני אם אתה מחפש רכב זריז אז זה לא האוטו בשבילך. הרכב הזה עגלה למרות מספר הסוסים שלו, כל ואגית עם מנוע 1.2 טורבו תתן תאוצה מ0-100 עדיפה. הייתי מחפש סיאט לאון ידנית משנתונים 2011-2012.

פורסם

@seat2005,

תודה על התגובה, מה לגבי שדרוג תוכנה/מנוע, הרכב כבר מגיע ל- 170 כ"ס.

 

לא יודע עד כמה ידני זה רלוונטי לפקקים שלנו :\, לצערי אני כל בוקר וחזרה מהעבודה נוסע בהמון פקקים.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם
אז נכון האוטו מאובזר יפה והמחיר שלו כיד 2 מאוד מפתה. מצד שני אם אתה מחפש רכב זריז אז זה לא האוטו בשבילך. הרכב הזה עגלה למרות מספר הסוסים שלו, כל ואגית עם מנוע 1.2 טורבו תתן תאוצה מ0-100 עדיפה. הייתי מחפש סיאט לאון ידנית משנתונים 2011-2012.

 

עגלה? תגזים עוד קצת....

 

אני מחזיק ברכב כבר כמעט שנה, מעבר לאבזור הפנימי המאוד מפנק שלו שכנראה לא תמצא באף רכב אחר במסגרת התקציב שלך (ריפוד עור עם חימום במושבים, סאנרוף, מערכת מולטימדה עם מצלמת רוורס, דיבורית BT מובנת, חיישני גשם ועוד...), מעולם לא היה חסר לי כוח כשרציתי.

 

אם סגנון הנהיגה שלך מתבטא ביציאה מרמזור עם קיק דאון ותחרות עם כל העומדים מלפניך, מאחוריך ומסביבך - תחפש משהו אחר וכנראה שתצטרך לעלות את התקציב שלך.

 

בוא נאמר שהרגל שלי לא הכי קלה על הגז, מעולם לא היה חסר לי כוח כשיצאתי לעקיפות וכשרציתי לצאת ראשון מרמזור. כל אחד והסטנדרטים שלו.

 

עד היום אני מאוד מרוצה מהרכב - אני חושב שאין לו תחרות בטווח המחיר שלו מבחינת Value For Money.

פורסם

בחירה מעולה, למעשה אני לא חושב שניתן למצוא משהו טוב יותר בתקציב הזה.

חבר רכש כזאת לפני כמה חודשים ומרוצה עד הגג.

2017 Type R

פורסם

מישהו יכול לתת בבקשה מחירי טיפולים? איך האחזקה של הרכב? צריכת דלק?

האם עגלת תינוק נכנסת בתא המטען?

 

מישהו שיפר את הרכב?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם
מישהו יכול לתת בבקשה מחירי טיפולים? לא אוכל לעזור לך פה, אני מטפל במוסך של חבר טוב מהמשפחה ולכן את הטפולים אני מקבל במחיר עלות איך האחזקה של הרכב? במהלך השנה שהרכב אצלי לא נתקלתי בתקלות והפתעות למינהם, עד כה הרכב מפגין אמינות גבוהה. צריכת דלק?מאוד תלוי באופי הנהיגה שלך ובדרך בה את נוסע - הנסיעה שלי היא בינעירונית כאשר בחלק מהזמן אני עומד בפקקים של כביש 4, עם רגל עדינה על הגז ושיוט מנהלתי הגעתי

ל - 1:13-14 במשאבה, בתקופות קצת יותר אגרסיביות הגעתי ל-1:11.

האם עגלת תינוק נכנסת בתא המטען? אין לי מושג, אני עדיין לא שם. קח בחשבון שניתן להשכיב את הכיסאות האחוריים (את השמאלי בנפרד, האמצעי והימני ביחד או את כולם ביחד)

 

מישהו שיפר את הרכב?חושב על זה קצת בתקופה האחרונה, אך כנראה שאוותר עקב אופי השימוש והצרכים שלי.

 

 

חמישה תווים

פורסם

אשמח לשמוע עוד תגובות/חוות דעות כמובן לאנשים שיש את הרכב.

 

חג שמח :)

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

מקריאה של הפוסט שלך תיארת בדיוק את הסוניק, לתקציב שלך זה הכי מתאים.

שוב, זו אותה יחידת הנעהשל האסטרה, ושם המנוע מסורס מאוד עי הגיר, אבל עדיין הרכב נחמד וצעיר ומציע חבילה נאה בשביל המחיר

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

יש דרך/שדרוג כלשהו שהגיר לא יהיה מסורס ?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

יש חברות שמספקות תוכנות שמשחקות עם פרמטרים שונים בתיבה ובכך משפרים התנהגות.

חפש ב tmc motorsports

אני התקנתי לתיבה אצלי ומאוד מרוצה

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

כמה זמן אתה עם זה? נקנה בארץ? מה העלות של דבר כזה? התקנת לבד?

אשמח לשמוע קצת יותר רשמים, איך זה מתבטא בביצועים? בצריכת דלק?

 

תודה וחג שמח :)

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

אצלי ברכב יש גיר דו מצמדי ברוח dsg6 רטוב להספקים גבוהים ככה שהשיפור בתוכנה בא לידי ביטוי בהעברות מהירות יותר, העלאת סף המומנט בהילוכים ראשון ושני ובכללי פעילות חלקה מאוד של כל התיבה, בתיבה של הסוניק אני לא ממש יודע איך הכל משחק שם מלבד שזו תיבה. פלנטרית לכל דבר עם ממיר מומנט,

אני קניתי בחול באנגליה, היה מבצע בבלק פריידיי ועלה לי בערך 1200 שקלים.

 

תיכנס לאתר של מה שרשמתי לך ותקרא,

בלי שום קשר אם אתה מחפש רכב חזק ממש אז הסוניק לא בשבילך.

הייתי במקומך מחפש פוקוס אקובוסט ידנית או אול איזה לאון 2012 ידנית גם מנוע 1.8 ומעלה אם יש.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...