Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מעוניין לעשות החלפה חלקית לשמן גיר ביונדאי I30 שנת 2009

כחלק מישור קוו, למרות שהגיר מתפקד ללא בעיות מיוחדות.

הבעיה שלא ידוע לי איזה שמן יש שם כרגע ואין דרך לברר.

השמן עדיין לא שחור והוא בצבע צהוב כהה לכיוון החום אני חושד שמדובר בשמן מינראלי.

האם עירבוב של שמן בצבע אדום, סנטטי בתקן המתאים(SP3) יכול לגרום נזק.

האם עדיף לא להחליף בכלל או לנסות להחליף הכול במקום?

כמו כן האם יש הוראות מיוחדות להחלפת נוזל הקרור ברכב הנ"ל(אני מתכנן להחליף בנוזל מקורי של יונדאי)?

תודה מראש.

פורסם

צור קשר עם יונדאי שופ מת"א.

http://www.hyundaishop.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91

חברה עם חנות לממכר חלפים ונוזלים במחירים סבירים מאוד.

[h=1]יונדאי שופ - חלקי חילוף מקוריים ליונדאי - 053-8095091 - חוות דעת גולשים[/h]

יש להם ידע רב, ולפי הדגם ומספר הרכב הם יתנו לך את המידע.

ואולי גם תקנה אצלם - הם עושים משלוחים במחירים נוחים ובאמינות.

ויש עלייהם ביקורות טובות מאוד.

בנוסף הם עובדים עם מוסכים טובים, ואפשר וימליצו לך על מוסך מתאים.

 

אחר-כך, אפשר לחזור לדיון ולרשום מה הציעו ומחירים.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה

יש לי כבר נוזל קירור מקורי של יונדאי ומקור לקנות שמן גיר בתקן המתאים.

אני מתכנן לעשות את ההחלפה בעצמי(ובכול מקרה נמצא רחוק מהמרכז), השאלה היא בעיקר נושא עירבוב השמנים בגיר לאור כך שלא ידוע איזה שמן יש שם עכשיו.

והוסיף פרט ששכחתי לציין מפלס השמן כרגע מעל המקסימום ולכן אני רוצה להחליף בכול מקרה(או לפחות להוציא חלק).

פורסם

1. אם לא ידוע לך איזה נוזל קירור נמצא כיום במערכת ו/או שהוא לא הוחלף הרבה זמן ניתן לבצע שטיפת רענון למערכת הקירור באמצעות צינור מים או ריקון ומילוי של המערכת מספר פעמים במים / מים מזוקקים למחמירים.

2. גם החלפה מלאה של נוזל הגיר היא למעשה רק חצי החלפה, בגיר אוטומטי פלנטרי לא ניתן להוציא את כל הנוזל מהמערכת, בערך חצי ממנו נשאר במכלולי הגיר. אם אתה כבר מבצע החלפה מומלץ גם להחליף את הפילטר שמן גיר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

2. גם החלפה מלאה של נוזל הגיר היא למעשה רק חצי החלפה, בגיר אוטומטי פלנטרי לא ניתן להוציא את כל הנוזל מהמערכת, בערך חצי ממנו נשאר במכלולי הגיר. אם אתה כבר מבצע החלפה מומלץ גם להחליף את הפילטר שמן גיר.

המכונה הזו מטפלת בחצי שנשאר בממיר.

 

Best-quality-CAT-501-equipment-for-automatic.jpg_350x350.jpg

ובגדול אפשר גם להחליף בלעדיה דרך הקולר.

במקביל למלא.

פורסם

אם השמן לא בצבע אדום מומלץ להחליף אותו , באוטו שלך נתק את הצינור התחתון שיוצא מהגיר לרדיאטור

תדליק את האוטו ותן לכל השמן לצאת החוצה , יש להחליף גם פילטר .

פורסם
אם השמן לא בצבע אדום מומלץ להחליף אותו , באוטו שלך נתק את הצינור התחתון שיוצא מהגיר לרדיאטור

תדליק את האוטו ותן לכל השמן לצאת החוצה , יש להחליף גם פילטר .

לא מומלץ.

בקונסטלציה הזו, אם לא מזינים שמן מצד היניקה, חלקים בגיר יעבדו על יבש. לא הייתי מקמבן במכלול רגיש ויקר שכזה.

יום טוב גם לך

פורסם
המכונה הזו מטפלת בחצי שנשאר בממיר.

 

Best-quality-CAT-501-equipment-for-automatic.jpg_350x350.jpg

ובגדול אפשר גם להחליף בלעדיה דרך הקולר.

במקביל למלא.

 

ממה שנאמר ע"י בעל מקצוע החלפה באמצעות מכונה צורכת בסביבות 30 ליטר שמן גיר. המספר הזה נשמע לי קצת גבוה, אבל גם אם מדובר "רק" על 10 או 15 ליטרים זה הרבה כסף כשמדובר בשמן גיר מקורי.

גם החלפה חמה כאשר הרכב מונע ויש סירקולציית נוזל במערכת מצריכה כמה ליטרים טובים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
ממה שנאמר ע"י בעל מקצוע החלפה באמצעות מכונה צורכת בסביבות 30 ליטר שמן גיר. המספר הזה נשמע לי קצת גבוה, אבל גם אם מדובר "רק" על 10 או 15 ליטרים זה הרבה כסף כשמדובר בשמן גיר מקורי.

גם החלפה חמה כאשר הרכב מונע ויש סירקולציית נוזל במערכת מצריכה כמה ליטרים טובים.

 

אמת.

אבל אפשר להחליף את הנוזל במלואו.

פורסם

שמן SP-3 סינטטי מלא בלבד ולא שום דבר אחר !

ביונדאי שופ השמן יעלה לך חצי בערך מבחברה (ד"א כדאי כבר לקנות גם מסנן ולןנקות את הבורג המגנטי משבבים).

אם אתה מהמרכז יש המלצות על רמי קאר שירותי רכב- מוסך מומחה יונדאי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רק תיקון לבחור שמעליי:

 

רק בגיר ידני בורג הריקון מגנטי, כי אין פילטר.

 

חוץ מבגירים אוטומטים שאין גישה לפילטר בלי לפתוח גיר לגורמים כמו לנסר והונדה, שם אכן הבורג מגנטי.

Stay Dirty

פורסם

תודה לכולם.

אני מעדיף לעשות החלפה חלקית לשמן גיר.

השאלה העיקרית שנשארה זה האם אפשרי לערבב סוגי שמנים, בגלל שלא ידוע לי איזה שמן נמצא כרגע בתיבה.

האם ידוע למישהו מנסיון על נזק שיכול להיגרם כתוצאה מערבוב שמנים(מנראלי\סנטטי)במקרה שיש לי בתיבה שמן מינראלי כרגע?

האפשרויות כרגע: לנסות לשאוב קצת שמן מהפתח מילוי\מדיד או לרוקן ולמלות.

אפשרות נוספת היא לא לעשות כלום: הגיר מתפקד מעולה כרגע למרות שיש סנטימטר וחצי מעל המקסימום.

×
×
  • תוכן חדש...