Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני רוצה לעשות טיפול לרכב בקרוב, אשמח לעזרה בכמה דברים. מנוע דגם K4M, באוטודאטה ראיתי שיש כמה תתי דגמים, אין לי מושג מה יש לי בדיוק, אשמח להכוונה.

1. שמן לרכב, באיזו צמיגות? ראיתי שאפשר 5W40 וגם 5W30. אני גר בבית שאן, יש עדיפות ל5W40?

מבחינת תקן, אפשרי לשים גם שמן איכותי שלא עומד בתקן RN0700?

2. היכן ממוקמים הפילטר דלק והפילטר מזגן? ומה המק"טים שלהם?

3. רפידות בלימה, כדאי להזמין מאיביי? מה המקט?

4. מה התקנים של נוזל הקירור ושמן הגה?

תודה רבה!

פורסם

בגדול יש לך את כל הפרטים הללו באוטודאטה.

פתח את הרישיון רכב שלך, רשום שם דגם מנוע (ומספר כוחות סוס).

תיכנס לדגם שלך באוטודאטה, למנוע 1.6, ושם "תחפש" את רכבך.

 

בנוגע לשמן רשום באוטודאטה באילו תקנים השמן צריך לעמוד, תציית להם ויהיה בסדר.

כנ"ל לגבי נוזל קירור ושמן הגה.

 

את מיקום הפילטר דלק ופילטר האוויר ניתן לראות באוטודאטה. אם תסתבך, אפשר גם לבדוק בגוגל, פשוט לרשום באנגלית רנו פלואנס פילטר דלק/פילטר מזגן ויצאו לך תשובות.

פילטר מזגן - POLLEN FILTER או CABIN FILTER

פילטר דלק - FUEL FILTER

 

רפידות בלימה אין צורך לרכוש מקורי אלא מספיק חברה תחליפית איכותית (כמו רמסה, פרודו, TRW).

אני לא יודע אם אפשר להזמין חלקי בלימה דרך הדואר, אשמח אם מישהו יוכל לשתף מהניסיון שלו בהזמנת רפידות דרך הרשת.

 

כי אתה גר בבית שאן ואני לא מכיר כלל חנויות בצפון, הייתי מחכה שאחד מחברי הפורום המחזיקים בצרפתייה ישתף את פרטי "הפולני", אתר פולני להזמנת חלקי חילוף לרכבים צרפתיים. המחירים שלו מעולים ממה ששמעתי.

אם יוצא לך להיות באזור המרכז תוכל למצוא את מבוקשך אצל 'משה חלפים' פתח תקווה.

 

בהצלחה

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם

לא הצלחתי למצוא את התקנים של הנוזל הגה וקירור.

לגבי הפילטרים גם לא מצאתי הדרכה באוטודאטה, איפה זה ממוקם בתוכנה?

פורסם (נערך)

עוד לא התחלתי לטפל לבד (מקווה להתחיל בקרוב) אז קח את דבריי בערבון מוגבל.

 

נוזל הגה אין. הגה חשמלי.

נוזל קירור של רנו type D.

שמן מנוע - באתר של אבי חלקי חילוף יש עשרות אפשרויות לשמן מנוע בתקן RN700. למה לך להתעסק עם זה?

 

פילטרים אתה יכול לרכוש ישירות מהאתר של Mann Filter, אני אישית מצאתי את האתר הבא שימושי:

https://www.autopartspro.co.uk/

 

שים לב שפילטר מזגן יש עם או בלי פחם פעיל, ונראה שיש הבדל בין פילטר לרכב עם בקרת אקלים לבין רכב בלי.

 

פילטר מזגן, לפי מה שראיתי, ממוקם מתחת לתא הכפפות עם גישה מחורבנת, מוסתר מאחורי איזו דלתית נסתרת שמכסה פתח שגודלו כשני שליש מגודל הפילטר שאמור להכנס דרכו. לא הצלחתי למצוא סרטון הדרכה רלוונטי באנגלית ביוטיוב, חומרים באנגלית מתייחסים לכלי רכב עם הגה ימני שם התהליך שונה, ובפלואנס (בשונה מרוב הדברים) התהליך שונה מבמגאן 3. אני מניח שיש סרטונים ברוסית או רומנית, רק צריך לדעת למצוא אותם.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם
לא הצלחתי למצוא את התקנים של הנוזל הגה וקירור.

לגבי הפילטרים גם לא מצאתי הדרכה באוטודאטה, איפה זה ממוקם בתוכנה?

יש לך תחת הטכניקל דאטה שורה של LUBRICANTS , שם צריך להיות מצוין.

 

את הפילטרים תוכל להזמין דרך -

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?641785-סיטרואן-C3-כיסוי-לאזור-מצבר-בית-פיוזים-ומחשב&p=5539936&viewfull=1#post5539936

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם

החלפתי היום את הפילטר מזגן. הצרפתים הדפוקים האלו תכננו את זה ככה שצריך לפרק חצי רכב בשביל להגיע אליו.

לגבי הפילטר דלק לא מצאתי מידע, לא ביוטיוב ולא באוטודאטה. מישהו התנסה פעם בהחלפה של הפילטר ויכול לסייע?

×
×
  • תוכן חדש...