Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שכתבו כולם מעלי, ככל שמכרת את הרכב בתום לב ולא ידעת על קיומה של הבעיה, הסר דאגה מליבך.

אין להם שום עילת תביעה כנגדך, הם ניסחו את החוזה שעליו חתמתם, הם קבעו את מחירים ובדקו את הרכב.

בעיה שלהם שלא בדקו בדיקה מקיפה יותר.

עמוד על שלך, תודיע להם כי אתה לא מתכוון לשלם להם.

בהצלחה

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

מעניין אם המקרה היה הפוך איך הם היו מסתכלים עליך תחשוב על זה ככה.

 

דרך אגב שאני עשיתי טרייד אין שלחו את האופל שלי לבדיקה במכון, גילו שיש לעשות לרכב ראש מנוע ומשהו בהילוכים (משהו שגליתי רק בבדיקה) הם בכל זאת החליטו לקחת את העסקה ולא הורידו שקל מהמחיר שנתנו בהתחלה.. הייתי צריך להיות עם האופל עוד כמה ימים שהרכב שרכשתי יגיע ושאלתי שמה במידה וקרה משהו באופל והלך הראש מנוע/מה שמצאו בהילוכים איך התהליך ממשיך נאמר לי שברגע שיש חוזה את האופל הם יקבלו בכל מצב (כמובן בתקלות שהם גילו ולא פתאום קרה משהו אחר לגמרי).

 

כל עוד יש חוזה ששני הצצדים חתומים עליו הם יוכלו ללכת לחפש.

אם יש בידך את הסעיפים של החוזה של הטרייד אין תעלה את זה לפה נהיה כולנו יותר חכמים.

פורסם

תודה לכולם.הכל נכון.אך העניין הוא שאני עומד מול חברה גדולה.בעלת אמצעים וכח.ולצאת למלחמה מולם.זה לא עניין פשוט בכלל.

הם טוענים שיש בעיה בגיר.שמו במוסך.והגישו בקשה לחברה.לרצון טוב.וזה מוזר.

מצד אחד מנסים להפיל את זה עליי.מצד שני הכניסו למוסך ופנו לחברה בבקשה לתקן.רצון טוב על חשבון החברה.

פורסם

אתה מושפע יותר מידי מסרטים שבהם החברה הענקית דורסת את האזרח הקטן.

בסך הכל חברת ליסינג שמנסה בשיטת מצליח לכפר על טעות וסומכת על זה שתבהל ותשלם.

 

 

  • תרגע, אל תתרגש, קרא את שהוסבר לך בשרשור.
  • תעד את כל התקשורת שלך איתם, בין אם זה מיילים או הקלטת שיחות (אם אתה מצליח להקליט אותם מודים שהנורה לא דלקה בנסיעת המבחן שלהם, מה טוב).
  • שלח לך סירוב מנומק בו אתה מסביר מדוע אינך צריך לשאת בעלות התיקון וחכה.
  • לא יעשו כלום. מה טוב.
  • אם יתבעו, לא אומר שהם ינצחו. פונים לעו"ד ומתמודדים. כמו שצויין החוק לצידך. זו תביעה, לא מלחמה.

 

ואתה יכול להיות בטוח שאם המצב היה הפוך הם לא היו רצים לשלם לך.

פורסם

^^^

 

מה שנכתב מעלי

 

רק לא הייתי מוציא להם שום דבר בכתב כל עוד אין פניה אליך בכתב.

 

ככל שתגיע דרישה בכתב תחזור לכאן

 

בינתיים המשך בחייך.

 

אם מתקשרים אליך קח בחשבון שמישהו מקליט אותך ומנסה למשוך אותך בלשון.

 

לכן במקרה כזה תקצר ותודיע יש לכם טענות /מענות / קושיות , פרטו אותם במכתב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עבר בעלות.החוזה נחתם..הכסף שולם.

 

רק לצורכי הבהרה, הבעלות הועברה בשני הרכבים?

הרכב החדש שנמסר לך כבר רשום על שימך או עדיין על שמם?

פורסם

החוזה נחתם.תהליך ההעברה לוקח קצת זמן.לא הושלם סופית.סביר שהם יעקבו זאת.כדי להפעיל לחץ.

הרכב על שמי.אך הרשיון אמור להגיע דרכם.

הרי ברור שיש להם שיטות שלהם.עיכוב.לחץ.עורכי דין.וכדומה.מקווה לטוב.

הם אומרים ששלחו בקשה לרצון טוב לחברה.כדי שתתקן את הגיר.ושאתפלל שזה יצליח..האמת מתפלל.

פורסם

אם הרכב החדש על שמך לך תוציא רשיון לבד. אתה לא צריך אותם. בטח לא להילחץ מכך.

 

תהיה מוטרד אם זה לא על שמך. תוודא גם שאין משכון על הרכב ברשם המשכונות, שהיה עליהם להסירו.

 

אבל אם ההסכם ביניכם מציין כי עליהם להסירו , יהיה לך יותר פשוט לאכוף זאת עליהם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם הרכב על שמך אין לך כל קושי ללכת לעמדת רישוי אוטומטית ולהוציא תעודה מודפסת וכשרה.

 

הם מורידים לך סתירה ובמחווה של רצון טוב הם מוכנים לא לתבוע אותך על זה שהלחי שלך הכאיבה להם ביד.

תפסיק להתפלל, אתה עושה הר מעכבר.

פורסם

מצד אחד בית המשפט לא אוהבים חברות ליסינג וברור שהם המומחים לרכבים ולא אתה,

לכן כל טענה הוא עבד עלינו ומכר לנו רכב דפוק לא תחזיק מים מול השופט.

 

מצד שני, חשוב לחשוש ולבדוק את מצבך ועל מה חתמת.

יתכן שהחתימו אותך על הערכת שווי לרכב הישן ורשום בחוזה שרק לאחר המסירה תתבצע בדיקה מקיפה ויחשבו את

שווי הרכב.

יתכן שמבחינת רכישת הרכב החדש יש חוזה שכתוב בו שווי הרכב המלא, רשום שם שרק לאחר העברת התמורה המלאה

הם יעבירו את הרכב על שימך.

בשלב זה מבחינתם העברת כסף + רכב ישן שהשווי שלהם עדיין לא מגיע לשווי החוזה שאתה חתום עליו

ולכן הם לא יעבירו את הרכב החדש על שימך.

 

כמובן שאם אתה בטוח שהרכב החדש על שימך והשיעבוד הוסר אז הכל בסדר.

לא ברור האם זה רכב חדש 2018 , 0 ק"מ או רכב חדש מבחינתך והוא קצת ישן יותר..

 

לי יצא לרכוש 3 רכבים מחברות ליסינג ב 12 שנה האחרונות , 2 חברות ליסינג שונות.

בכל הרכישות שילמתי את כל הכסף, קיבלתי את הרכב ורק שבועיים לאחר מכן קיבלתי מהם ייפוי כח על שמי להעביר בעלות.

 

בוא נברר קודם מה מצב הרישום ברכב.

כנס לפה : https://ecom.gov.il/voucherspa/input/260

 

תקיש את מספר הרכב ות"ז הזהות שלך, לא צריך לשלם כלום. אם הוא נותן לך להמשיך אז הרכב על שימך

כל הכבוד אפשר לנשום לרווחה.

 

שלב ב' תבדוק ברשם המשכונות - 10 ש"ח

https://ica.justice.gov.il/SearchPledge/PledgeBrowse

 

תכניב כלי רכב, ואת מספר הרכב, שלם 10 ש"ח ותראה מה מצב.

 

אם הרכב על שימך ואין שיעבוד , אתה יכול לישון בשקט . לא משנה מה כתוב בחוזה אין להם מה לעשות איתך.

 

אם הרכב לא על שימך עדיין, אז מאוד חשוב לדעת על מה חתמת, מה כתוב בחוזים השונים

איך שילמת.

פורסם
תודה לכולם.הכל נכון.אך העניין הוא שאני עומד מול חברה גדולה.בעלת אמצעים וכח.ולצאת למלחמה מולם.זה לא עניין פשוט בכלל.

הם טוענים שיש בעיה בגיר.שמו במוסך.והגישו בקשה לחברה.לרצון טוב.וזה מוזר.

מצד אחד מנסים להפיל את זה עליי.מצד שני הכניסו למוסך ופנו לחברה בבקשה לתקן.רצון טוב על חשבון החברה.

 

 

אתה נשמע חסר ביטחון עצמי במקרה הספציפי הזה, צורת הניסוח שלך כאילו מביעה חוסר ביטחון שלך במצב הרכב לפני ביצוע העיסקה.

אם ואמרת את האמת לגבי מצב הרכב לפני מכירותו.

ואם הקונה ביצע בדיקה משלו ואישר את מצב הרכב כתקין לביצוע עיסקאת טריד אין במחיר מוסכם.

ואם נכרת חוזה החתום על ידי שני הצדדים כדת וכדין .

אם כל התנאים הללו בוצעו אז חברת הליסינג יכולה להלין רק על עצמה שלא ביצעה בדיקה מעמיקה יותר לרכב.

חדל לחשוש והיה הרבה יותר אסרטיבי בשיחות הבאות, ענה שהרכב נבדק על ידם ונמצא תקין ולך לא הייתה ידועה כל בעיה ברכב , המשך ואמור שאם ימשכן השיחות תראה זאת בגדר הטרדה ותפנה למשטרה על מנת להגיש תלונה.

אני מניח שהם ניקנקו אותך היטב בעיסקת הטריד ושחטו את מחיר הרכב הישן שמסרת..., אין מה לרחם על אילו, ומהיכרות עם חברות אילו אם ננקב עלות תיקון של 9000 שקל , במציאות זה גג 1500 שקל...

סע לשלום והיה בטוח בעצמך, חביבי זה דוגמא קלאסית לשיטת מצליח.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...