Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ביצעתי החלפה רכב משומש מול רכב חדש 0 קמ.באחת מחברות הליסינג הגדולות בשוק.

הם בדקו בדיקה קלה של הרכב המשומש. נמצא תקין.נתנו מחיר.הרבה מתחת למחירון.וביצענו ת העיסקה.

הרכב החדש נמסר לי..למחרת הם התקשרו אלי בטענה שיש בעיה בגיר של הרכב שמכרתי.שנדלקה נורת אזהרה.

מה שלא היה קודם.במהלך מסירת הרכב..

הם מבקשים שאגיע אליהם .דורשים שאשלם להם סכום נוסף עבור הרכב הישן.או לבטל עיסקה.

מבקש לדעת מה הזכויות שלי? מה האומר החוק בעניין.

והאם אני עלול להיפגע אם לא אתנגד לשלם יותר.

מציין שוב.בבדיקה שלהם הרכב נמצא תקין.

תודה

פורסם

אם מדובר בתקלה שלא ידעת עליה, והם בדקו את הרכב , שיחפשו מי שינענע אותם או את מכון הבדיקות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבדיקה נעשתה במקום.על ידי נציג שלהם.הדליק.נסע.בדק מנוע..גירהחליט שהרכב בסדר.לא מכון

מה גם שנסעו על הרכב שם ולא היה כלום.רק יום אחרי התקשרו.לא ברור מה עשו

פורסם

האם הרכב הישן עבר בעלות או עדיין רשום עליך?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סע לשלום המפתחות בפנים.

 

כל זה בכפוף לכך שזו תקלה שלא היית מודע לה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בטוח בחוזה המכירה של הרכב הישן או של העסקה רשום שהרכב נבדק.

כמה זמן הוא היה ברשותם אחרי שהעברתם בעלות? יכלו לעבור עליו 100 ידיים בזמן הזה, חובת ההוכחה עליהם...נשמע כמו שיטת מצליח

פורסם

הרכב היה אצלם יומיים.ברור שנסעו עליו.והיה תקין כשנמסר

.השאלה מבחינה משפטית מה אומר החוק.מה הזכויות שלי מול חברה גדולה.

פורסם

דווקא בגלל שמדובר בחברה גדולה העוסקת בתחום החוק לצידך.

הם המומחים ברכבים

הם בדקו את הרכב

הם שהחתימו את החוזה שהם עצמם הוציאו

הם קבעו את הסכומים

הם קיבלו את התמורה

הם העבירו בעלות

הם נשארו עם הבעיה

 

קשה לי לראות איך הם יכולים לקבל משהו בבהמ"ש.

 

שלח אותם לבדוק את הרכבים יותר ברצינות...

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

^^^

 

מה שהוא כתב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הם טוענים ששמו את הרכב במוסך.טוענים שהנזק כ 9000 שח.מנסים להפיל את זה עלי.שאני אטפל בעניין.

אשמח ליעוץ מבחינת החוק.איפה אני עומד.אם יש עו"ד שמבין בעניין.או מישהו שעבר משהו דומה.

תודה לכולכם

פורסם (נערך)

קרא את חוזה המכירה, קרוב לודאי שיש איזה סעיף על כך שהם בדקו את הרכב.

 

הבעיה המרכזית היא שאם החברה מחליטה לתבוע אותך זה יקרה בבית משםפט השלום - ואז יהיו לך עלויות עורך דין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פות"ש

 

אתה חייב לי עשרת אלפים ש"ח כי שיחתתי עליך את המקלדת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

אני לא יכול להבין את זה - חברת ליסינג גדולה שמגלגלת מיליונים כל חודש רוצה להתפרסם בזה שהיא דורשת כספים מאנשים פרטיים , אחרי שכבר שחטו אותם במחיר של טרייד אין, בדקו את הרכבים בעצמם וכבר העבירו בעלות? מי יבוא אליהם אחרי פרסום שכזה?

פותח השרשור, אולי בהתנהלות שלך מול חברת ליסינג אתה נשמע לא מספיק אסרטיבי כדי ששיטת המצליח תיפסק?

נשמע לי יותר ויותר כמו הטרדה מצידם.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...