Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר'ה, הוצגה לפניי אופציה נוספת : ספורטאג' 1.6 טורבו סדרתGTLINE.

מה דעתכם על הרכב הנ"ל ?

 

 

יש לי אותו בערך מאוגוסט שעבר , אומנם רוב הזמן אישתי נוהגת עליו אבל האוטו נהדר. לגבי צריכת הדלק , לרוב בנסיעות בעיר 1:10 אפילו 10.5 בנסיעה מחוץ לעיר בשבת האחרונה הגעתי איתו ל 1:13.2. הרכב מפנק וכיף לנהוג בו. עד היום לא היתה שום התחממות של הגיר (יש לי תחושה שיש פה שניים שלושה שממש מנהלים קמפיין אישי נגד הרכב בקטע הזה).המינוסים שאני מצאתי בו הם שאין לו בקרת שיוט אקטיבית כמו שיש לי באיוניק (מהעבודה) , החלונות החשמליים לא נסגרים בנעילה (אתה מצפה שזה יהיה ברכב פרמיום שלהם) והמערכת מולטימדיה פחות טובה משל האיוניק.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לי אותו בערך מאוגוסט שעבר , אומנם רוב הזמן אישתי נוהגת עליו אבל האוטו נהדר. לגבי צריכת הדלק , לרוב בנסיעות בעיר 1:10 אפילו 10.5 בנסיעה מחוץ לעיר בשבת האחרונה הגעתי איתו ל 1:13.2. הרכב מפנק וכיף לנהוג בו. עד היום לא היתה שום התחממות של הגיר (יש לי תחושה שיש פה שניים שלושה שממש מנהלים קמפיין אישי נגד הרכב בקטע הזה).המינוסים שאני מצאתי בו הם שאין לו בקרת שיוט אקטיבית כמו שיש לי באיוניק (מהעבודה) , החלונות החשמליים לא נסגרים בנעילה (אתה מצפה שזה יהיה ברכב פרמיום שלהם) והמערכת מולטימדיה פחות טובה משל האיוניק.
תודה רבה !

עזרת לי מאוד.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
יש לי אותו בערך מאוגוסט שעבר , אומנם רוב הזמן אישתי נוהגת עליו אבל האוטו נהדר. לגבי צריכת הדלק , לרוב בנסיעות בעיר 1:10 אפילו 10.5 בנסיעה מחוץ לעיר בשבת האחרונה הגעתי איתו ל 1:13.2. הרכב מפנק וכיף לנהוג בו. עד היום לא היתה שום התחממות של הגיר (יש לי תחושה שיש פה שניים שלושה שממש מנהלים קמפיין אישי נגד הרכב בקטע הזה).המינוסים שאני מצאתי בו הם שאין לו בקרת שיוט אקטיבית כמו שיש לי באיוניק (מהעבודה) , החלונות החשמליים לא נסגרים בנעילה (אתה מצפה שזה יהיה ברכב פרמיום שלהם) והמערכת מולטימדיה פחות טובה משל האיוניק.

ברור, אנחנו מנהלים קמפיין נגד הרכב כי אנחנו בעלי אינטרסים.

מצד שני יש משתמש שרשום לפורום כבר שמונה חודשים וההודעה הראשונה שלו זה הילול הרכב, וזה בכלל לא מעלה חדש...

פורסם
חשבתי על מה שציינת, המחיר שלה משמעותית יותר נמוך, אך אל תשכח ש 4X4 אמור לעזור לי בסחיבת נגרר בצורה קלה יותר.

אין מה לומר, דגם ה GT מאובזר יותר וחזק יותר, אולי אנסה נסיעת מבחן על ה 2.0 הרגילה ואשקול שנית, האומנם ההזמנה הראשונית בוצעה, אך שום דבר עוד לא נחתם סופית ועוד יש אפשרות לשנות .

 

שאלה נוספת : למה המחירון של ה GT ירד ? אני רואה כאלו למכירה, אך לא בהרבה מתחת. רכב בן שנה, מבקשים עליו 170 אש"ח, זה לא כזה פער גדול בהתחשב בכך שהרכב מפסיד מדי שנה כ 15-20 אש"ח בערך.

 

עריכה : נכנסתי ללוח יד 2 וחיפשתי את ה GT מ 2016 לדוגמא ולא מצאתי את מה שאתה טוען. אני רואה שם רכבים שמבקשים עליהם טווח של בין 140,000 ש"ח ומעלה . שים לב שהמחירון כיום הוא 138,000 ש"ח. רוב האנשים מבקשים מעל המחירון, כנראה בגלל ק"מ נמוך .

 

אני רואה כאן ירידה של כ 22-23 אחוז בשנתיים, כ 11.5 אחוז ירידת ערך שנתית. לא משהו חריג מדי לעניות דעתי. תקן אותי אם אני טועה ?

4x4 מהסוג שיש בספורטאז׳ עוזר בעיקר לאגו, מלבד זה הוא לא עוזר כמעט בכלום.

רוב הזמן הרכב מתנהל כהנעה קידמית ורק כאשר הגלגלים מאבדים אחיזה הוא מעביר כוח גם לגלגלים האחוריים.

זה לא קשור מאומה לנגרר ולא תורם בכלום.

אם כבר אז ל-GT חסרון גדול בגרירת נגרר בגלל הגיר, הסבירות שהוא יתחמם לך יתר על המידה או ישחוק קלאצ׳ים גבוהה יותר כאשר גוררים נגרר.

אל תאמין לי, תחפש כתבות ברשת.

מבחינה זו עדיף שוב את דגם ה-2L עם תיבה פלנטרית (טיפשה) בעלת ממיר מומנט.

 

לגבי המחירון, אין לי מושג מה מפורסם עכשיו אך כאשר חשבתי על האופציה של ה-GT לפני חצי שנה ראיתי רכבים במחירים מאוד אטרקטיביים (ביחס למחיר מחירון של חדש) וגם כך הם היו תקועים הרבה זמן בלוח.

כאשר התעניינתי למה בעצם הם לא מבוקשים נחשפתי לבעיית הגיר.

מאוד יכול להיות שהבעיה מנופחת ובתכלס היא הרבה יותר מינורית, ויכול להיות שלא, לך תדע...

יכול להיות גם שהמחירון של הרכב בעוד 3-5 שנים יהיה בסדר מבחינה אחוזית, אך בסופו של דבר הרכב יקר לרכישה כך שבפועל תפסיד עליו אותו הדבר כמו רכב זול יותר עם ירידת ערך גבוהה יותר.

אני אישית העדפתי לוותר עליו (מה גם שאני לא מתחבר לעיצוב ולא לתפוצה שלו על הכביש).

 

 

אם חשוב לך נגרר (וכרגע זו רק אופציה שאולי תדרש בעתיד, ואולי לא) אז יש דווקא ייתרון למנוע דיזל עם מומנט גבוה בסל״ד נמוך.

אגב אתה בטוח שלא ניתן להתקין וו על סונטה, כי יצא לי במקרה לראות התקנים יעודיים באיביי.

פורסם

הצלחת לבלבל אותי.

תוכל להפנות אותי לכתבות רלוונטיות ברשת ?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

אני דווקא קראתי שהגיר של טוסון טורבו החדשה טובה יותר מבחינת אמינות הגיר מהגירים של dsg.

אגב הגיר בטוסון הוא dct ונמצא גם במרצדס a קלאס.

פורסם
הטוסון והספורטאג.עם גיר רובוטי פחות נפוצים מאשר מכוניות עם DSG.

וכפי שנאמר קודם, DCT זה השם הכללי לגיר הזה.

 

מה אומרות השכיחות של הרכבים על הכביש מבחינת אמינות הרכבים?

מה בעצם מה רצית לומר בזה?

פורסם

הגיר בטוסון טורבו ובספורטאז׳ זהה. סובל מהתחממות המצמדים בנהיגת זחילה (המאפיינת פקקים).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

עריכה: תגובה ל-2 הודעות למעלה

 

אם יש קצת רכבים אז קשה להסיק משהו על כמות התקלות האמיתית (באחוזים ובמספרים אבסולוטיים).

לעומת זאת, אם יש הרבה רכבים ולאחוז קטן יש תקלות זה נשמע הרבה (במספרים אבסולוטיים).

 

לכן, בגלל שהטוסון והספורטאז עם DCT נמכרים בכמויות קטנות קשה להעריך עד כמה התקלה בגיר נפוצה (אלא אם כן גיר שמתחמם זה פיצ'ר).

לעומת זאת כמות התקלות שמדווחות בפורום על גיר DSG קטנה יחסית למספר הרכבים שעולים כל שנה עם הגיר הזה (עשרות אלפים בשנה) וקטנה גם ביחס לשנים קודמות כך שההערכה היא שכמות התקלות אכן ירדה משמעותית

פורסם

אם יש קצת רכבים אז קשה להסיק משהו על כמות התקלות האמיתית (באחוזים ובמספרים אבסולוטיים).

 

כעיקרון אתה צודק, אך היצרן מודע לבעיה והוציא מספר עדכוני תוכנה לגיר. במקרה, אני מכיר בעל רכב כזה שגם אחרי עדכון תוכנה חווה את הבעיה שוב.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

זה דבר שמחזק את המגמה שזו תקלה רצינית ואם זה יימשך אז לדעתי יוציאו גרסה חדשה של הגיר (כמו ואג) או יחזור לפלנטרי

פורסם

אגב, לרכב יש בקרת יציבות לנגרר, לכל אלו שטוענים ש 4X4 לא קשור לנגרר- צודקים. הבקרת יציבות כן.

שוחחתי עם הרבה בעלי קיה טורבו מהסוג שהזמנתי והם טוענים בפניי שאין להם כל בעיה ברכב, כל אחד וסיבות המכירה שלו.

רק הזמן יגיד .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12


×
×
  • תוכן חדש...