Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

שאלה על בדק בית בדירה חדשה.

האם זה חוקי מצד הקבלן לא לאפשר להביא חברה חיצונית/בודק מקצועי בעת מסירת הדירה אלא רק לאחר קבלת טופס 4?

 

תודה

פורסם

נתקלתי במקרה כזה אצל לא מעט לקוחות, תתעקש או שתעשה מה שכתוב בלינק של נקמיצ'י ולא לשכוח לרשום את כל ההערות, אחרת הקבלן "יזרוק" אותן על אחריותך.

Opel Adam S 2017

פורסם

לי יש ניסיון טוב עם חברת ארד בדק בית.

הבודק מגיע ל-3 עד 4 שעות, מן הסתם לא יספיק לבדוק הכל אז כדאי שתיסגרו מראש איזה דברים חשוב לכם לבדוק.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אמליץ על חברת פלס וספציפית על מהנדס בשם סטניסלב.

 

עשה איתנו את הפרוטוקול הראשון על הדירה החדשה וגם את בדק השטחים המשותפים.

 

אין שום דרך לעצור אותך מלהביא מהנדס מטעמך וגם הדו"ח שהוא מוסר לידיך הינו דו"ח בעל תוקף משפטי - חלק מהחברות גם מספקות ייעוץ משפטי חינם - פלס אכן עושים זאת לבדק של דירה.

 

את דו"ח הליקויים תמסור גם למשרדי הקבלן ובמקביל ישירות לידיו של מנהל העבודה באתר הבניה האחראי על הבניין שלך.

 

תיקח בחשבון שיהיו ליקויים גם בזמן מסירת הדירה - בדק של חשמל בד"כ מתרחש רק בעת מסירת הדירה ואז אתה עלול לגלות פגמים בטריסים גם (שלבים דפוקים) טיפ קטן ונחמד ממני אליך.

 

אל תוותר על זה - אצלנו המהנדס מצא ליקויים בסך כולל של 40 אלף שקלים (רובם המוחלט תוקן חייב לציין שהקבלן מתנהל ממש בסדר) וחלק מהליקויים היו פרטים אשר לא היה לי סיכוי ולא הייתי מעלה בדעתי לבדוק אותם כך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ!

אני רואה שלכל חברה בשוק יש מהנדס\שניים מומלצים ומי שנופל עליהם מרוצה, השאר פחות או בכלל לא.

האם כדאי לסגור על בדק גם לפרוטוקול ראשוני וגם למסירת הנכס?

 

תודה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

 

עופטופיק בקטנה - יש לי נסיון גרוע עם האתר הזה (קטגוריית מובילי דירות)

 

כבר פעמיים לקחתי משם פרטים של חברות הובלות שדורגו שם בטופ של הטופ,ופעמיים התאכזבנו קשות.

 

Just sayin

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אמליץ על חברת פלס וספציפית על מהנדס בשם סטניסלב.

 

עשה איתנו את הפרוטוקול הראשון על הדירה החדשה וגם את בדק השטחים המשותפים.

 

אין שום דרך לעצור אותך מלהביא מהנדס מטעמך וגם הדו"ח שהוא מוסר לידיך הינו דו"ח בעל תוקף משפטי - חלק מהחברות גם מספקות ייעוץ משפטי חינם - פלס אכן עושים זאת לבדק של דירה.

 

את דו"ח הליקויים תמסור גם למשרדי הקבלן ובמקביל ישירות לידיו של מנהל העבודה באתר הבניה האחראי על הבניין שלך.

 

תיקח בחשבון שיהיו ליקויים גם בזמן מסירת הדירה - בדק של חשמל בד"כ מתרחש רק בעת מסירת הדירה ואז אתה עלול לגלות פגמים בטריסים גם (שלבים דפוקים) טיפ קטן ונחמד ממני אליך.

 

אל תוותר על זה - אצלנו המהנדס מצא ליקויים בסך כולל של 40 אלף שקלים (רובם המוחלט תוקן חייב לציין שהקבלן מתנהל ממש בסדר) וחלק מהליקויים היו פרטים אשר לא היה לי סיכוי ולא הייתי מעלה בדעתי לבדוק אותם כך.

 

מה זאת אומרת אין לו שום דרך מלעצור אותך?

האם הכוונה בכלל? או בפרוטוקול הראשוני?

למשל אצלנו הקבלן לא מרשה להביא בדק בית בפרוטוקול הראשוני.

 

הוא טוען שבחוזה לא מאושר להביא. מצד שני אני לא רואה שיש מניעה?

 

או שאני טועה?!

 

אני מצרף תמונה של החלק שקשור לזה בחוזה: (סעיף מספר 5.9)

 

2018-03-22-PHOTO-00007324.jpg

 

האם אני יכול להביא את הבדק בית?

 

או שהקבלן צודק וזה אסור?

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

לדעתי? אין טעם להביא חברת בדק בית לפני קבלת המפתח, ועדיף להביא אותו לקראת סוף שנת הבדק.

בבית חדש מתגלים ליקויים עם הזמן, חלקם ליקויים שמתגלים רק אחרי החורף, אחרי יובש קיצוני, רוחות וכו'.

הקבלנים לא מתנערים מהאחריות (וזה מנסיון עם קבלן חרא שבחרא), אבל לפעמים צריך לשבת לו על הוריד ולפקח על עבודת הפועלים שמתקנים את הליקויים.

 

אם אתה לא לחוץ כניסה לדירה אז ניתן להביא חברת בדק שתבוא לאחר קבלת המפתח, הרבה יותר נוח שמתקנים את הליקויים כשעוד לא גרים בדירה.

 

ודבר אחרון והכי חשוב - תתעקש על בדיקה מטעם בעל החברה או מהנדס בכיר, גם אם זה יותר יקר. רבות מהחברות הללו מעסיקות מהנדסים בוגרי מכללות (סליחה ממי שנפגע) או כאלה חסרי נסיון, שלא עושים שום דבר חוץ מקופי-פייסט מדוחות קיימים ומגישים דוחות חובבניים שלא שווים את הנייר עליו הם הודפסו.

שווה לשלם כמה מאות שקלים יותר ולבקש שיגיע לבדיקה בעל החברה או מהנדס בכיר שיעשה את העבודה כמו שצריך, יגיש דו"ח מפורט עם תיעוד הליקויים והנחיות מדויקות לתיקונים הנדרשים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עדיף שהקבלן יעבוד על הליקויים לפני שאני חותם על מפתח, ככה יש לו יותר רצון לתקן את הליקויים.

כשחותמים על המפתח הקבלן פתאום נהיה נורא איטי.

 

ברור לי שיש פגמים שרק אחרי מספר גשמים יכולים להתגלות, אך עדיין מעדיף לקבל שיותר מושלם לפני שמתחילים להכניס דברים פנימה.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...