Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רצון לתקן את הליקויים אף פעם אין לקבלן, ואם הקבלן לחוץ למסור את הדירות אתה יכול לשכוח מתיקון ליקויים לפני מסירת המפתח (למעט ליקויים אשר הופכים את הדירה לבלתי ראוייה למגורים).

מי שמנסה לעשות שרירים על הקבלן לפני מסירת מפתח מקבל מכתב יפה מעורך דין, וכמה שזה מקומם החוק עומד לצד הקבלן בעניין הזה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
עופטופיק בקטנה - יש לי נסיון גרוע עם האתר הזה (קטגוריית מובילי דירות)

 

כבר פעמיים לקחתי משם פרטים של חברות הובלות שדורגו שם בטופ של הטופ,ופעמיים התאכזבנו קשות.

 

Just sayin

 

פנית למדרג בעניין?

פורסם (נערך)

פעמיים עברתי את זה עם 2 קבלנים שונים. שניהם לא אישרו להביא בדק בית לפני קבלת מפתח, מהסיבות הברורות שהם יתקעו עם תיקון תקלות ויאלצו לשלם עוד שכירות.

 

הדירות הממוצעות עולות בסביבות ה1.5 מליון, אין טיפשי מלחסוך 1,000 ש"ח על בדק בית. לטעמי יש להביא בדק בית מיד לאחר קבלת המפתח ולשלוח את הדו"ח במהירות האפשרית לקבלן. הרבה קבלנים ישראלים ינסו להתנער מתקלות שנמצאו בפרוטוקול בטענה שאתם גרמתם לליקויים האלו (כמובן אלו שאפשר "להפיל" עליכם בצורה הגיונית) ולכן כדאי להביא בדק בית לפני הכניסה\הובלה עצמה. בנוסף יש להביא בדק בית לקראת סיום שנת הבדק.

עריכה אחרונה על ידי שבלול
פורסם

הקבלן אמר לי שאין בעיה להגיע לפרוטוקול מסירה ראשוני עם חברת בדק בית.

מישהו ניסה את שירותי "טרמינל בדק בית"?

הם נתנו לנו הצעה קבוצתית טובה ויש עליהם הרבה שבחים ברשת.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אז כנראה נפלת על קבלן טוב. אני עבדתי עם טרמינל, בדיקה סבירה אך לא מדוקדקת מידי... עליתי בעצמי על כמה תקלות שהם לא עלו ומצד שני היה לי אותו דבר גם עם חברת בדק בית אחרת...

פורסם

הבנתי שהכל תלוי במהנדס ששולחים לך, בכל חברה יש את הטובים יותר ואת הלא טובים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

חשוב יותר שיהיו מספר זוגות עיניים (אולי גם חבר מבין עניין) בנוסף לכולם, כך קל יותר לשים לב לדברים במיוחד כאשר האנשים, ניטרליים.

×
×
  • תוכן חדש...