Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם לרכב זה יש טסט או שהוא עמד זמן רב?.

אם לא הופקד רשיון הרכב אז צריך לשלם את אגרות הרישוי שלא שולמו וכמובן לבצע רישוי שנתי.

אם עליך לקנות הרכב כחתול בשק ללא נסיון להניעו ולבודקו אז המנע מזה.

אם ניתנת לך אפשרות להניעו ולבודקו (לפחות בדיקה עצמית ראשונה) אז אולי זה כדאי.

ד"א איזה נפח מנוע (היו אז 1. ו 1.6) והאם עם מע' אקלים מקורית?.

כמו כן איזנ לוח שעונים, אנלוגי או דיגיטלי, עם חלונות חשמל ונעילה חשמלית או לא?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אז ככה רפי, הרכב נוסע. יצא לי לסוע ברכב, אם כי נסיעה קצרה, ועושה רושם שמכאנית הוא סביר ומעלה (לך תדע מה יש). הלוח שעונים דיגיטלי, יש נעילה חשמלית וחלונות חשמליים. והמנוע הוא 1.6.



יש לך אול רשמים מהאוטו הזה?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אם לוח השעונים הוא דיגיטלי אז מדובר בדגם המאובזר ביותר SX ויש לו מע' אקלים, חלנות ונעילת דלתות חשמליים, פנס תאורה פנימי מעל המושב האחורי, מע' אלקטרונית להשהית כבוי תאורה פנימית,

מושב אחורי מתקפל בתצורת 1/3 ן 2/3.

יש לבדוק היטב את תפקוד מע' האקלים והאם לוח השעונים הדיגיטלי תקין.

לי יש גם דגם כזה 1991 (מאז 1993) עם 176000 ק"מ ואני מאוד מרוצה ממנו ומהנוחיות שלו.

מה המילכוד של מחיר כזה זול.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...