Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

חיפשתי פתרון או כיוון כלשהו בפורום ולא מצאתי ולכן אני פותח נושא חדש. אני מקווה שאולי מה שאכתוב יעזור לאחרים.

בבעלותי bmw e87 מנוע 2.0 118I עם 76,000 ק"מ. הבחנתי ברטיבות על גבי הכיסוי פלסטיק השחור ממש מתחת למכל שמן הגה.

חשבתי שאולי מדובר במים, אבל בדיקה הראתה שזה שמן. נבהלתי כמובן.

בדקתי מעט בפורומים בחו"ל והתברר שהמנוע הספציפי הזה (n46) סובל מבעיות נזילה. התברר גם שהוא מורכב באנגליה. התבעסתי כמובן.

נסעתי למוסך (לא מוסך יבואן חו"ח) ולאחר בדיקה ותיקון של 35 דקות, הבעיה תוקנה.

 

בורג חיזוק/מותחן של שרשרת התזמון השתחרר מעט. הבורג חוזק והבעיה נפתרה. end of story

 

עלות 180 ש"ח.

 

אני מקווה שיהיה לעזר לבעלי רכבי bmw עם מנוע 2000 סמ"ק - n46.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
שלום לכולם.

חיפשתי פתרון או כיוון כלשהו בפורום ולא מצאתי ולכן אני פותח נושא חדש. אני מקווה שאולי מה שאכתוב יעזור לאחרים.

בבעלותי bmw e87 מנוע 2.0 118I עם 76,000 ק"מ. הבחנתי ברטיבות על גבי הכיסוי פלסטיק השחור ממש מתחת למכל שמן הגה.

חשבתי שאולי מדובר במים, אבל בדיקה הראתה שזה שמן. נבהלתי כמובן.

בדקתי מעט בפורומים בחו"ל והתברר שהמנוע הספציפי הזה (n46) סובל מבעיות נזילה. התברר גם שהוא מורכב באנגליה. התבעסתי כמובן.

נסעתי למוסך (לא מוסך יבואן חו"ח) ולאחר בדיקה ותיקון של 35 דקות, הבעיה תוקנה.

 

בורג חיזוק/מותחן של שרשרת התזמון השתחרר מעט. הבורג חוזק והבעיה נפתרה. end of story

 

עלות 180 ש"ח.

 

אני מקווה שיהיה לעזר לבעלי רכבי bmw עם מנוע 2000 סמ"ק - n46.

 

 

שלום

יש לי את אותו הבעיה בדיוק הרכב נסע 110000

באיזה מוסך טיפלת את התקלה??

תודה

×
×
  • תוכן חדש...