Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו


almpog250
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מחפש לקנות רכב חדש.

ראיתי הרבה מידע על הרכב הזה - קיה נירו

מצד שני לא ראיתי שיש לו שוק רחב ואין כמעט רכבים על הכביש אחרי כמעט שנה שהוא יצא.

 

מה דעתכם על הרכב הזה? והאם הוא ישמור על הערך שלו לטווח של כמה שנים?

 

אם לא, איזה רכב באותו טווח מחיר אתם מציעים מבחינת רמת אבזור ושמירה על הערך..

 

יש לי כרגע טויוטה אוריס והיא שומרת על הערך בצורה מעולה, מחפש משהו דומה.

 

תודה ושבוע טוב :)

פורסם

העובדות מדברות בעד עצמן - מאז הושק הנירו נמכרו מעל 3000 יחידות - שזה מכובד בהחלט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תמיד משווים את מכירות הנירו לשל האיוניק.

האיוניק נמכר טוב יותר כי הוא מוצף בציי הרכב ובאפס קילומטר.

על הנירו דורשים הרבה יותר ממשתמשי הליסינג ולכן כולם בוחרים באיוניק.

אחי התעקש וקיבל נירו בליסינג, עלות חודשית גבוהה בהרבה.

הרכב ממש טוב ועונה על הדרישות של רכב משפחתי מרווח וחסכוני עם קצת מראה ג'יפוני.

אני מאמין שבמודל 2018 טלקאר יבצעו מהלך עם הדגם כדי לקדם את המכירות ולממש את הפוצנציאל.

ההערכות הן שרמת הגימור הנוכחית תשווק לציי הרכב ורמת גימור מעט בכירה יותר (מולטימדיה אמיתית בעיקר) תשווק לפרטיים.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אני מכיר שני הזדמנויות שטלקאר הפסידו מכירה של נירו עקב חוסר במולטימדיה. מסתבר שבשלהי 2017 הנוחיות של מסך מולטימדיה גדול עם ניווט הופך להיות ציוד הכרחי ברכב

פורסם

לא רק מסך מולטימדיה, חסרים בו גם דברים כמו כפתור הנעה, כניסה ויציאה ללא מפתח ובלם יד חשמלי, דברים שבשבילי באופן אישי הם תנאי בל יעבור ברכב חדש (ועוד בנירו יש בלם רגל מעצבן, כמו באיוניק ובפריוס דרך אגב. אם זה היה החוסר היחיד אולי הייתי חי עם זה).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

הנירו יחסית חדש בארץ ולא כזה מוכר, אז בגלל זה עדיין לא נמכר באינטנסיביות. לדעתי מדובר ברכב מעולה, בטיחותי ומאוד חסכוני. מבחינת הערך לא יודע אם אפשר להעריך במדיוק. אם הוא יתחיל להימכר בכמויות או שיהפוך להיות מועדף על ידי ליסינג אז מן הסתם שהערך שלו יתחיל לרדת אבל גם יכול להיות שלא.

פורסם

ה3008 רמה אחרת לדעתי הרכב מרגיש טוב נוסע טוב ונח. מנסיעה של כחצי שעה עליו הרכב פשוט הפתיע לא חשבתי שזה פיגו לרגע

פורסם
גם אני מכיר מקרה בו האיוניק הועדף על פני הנירו בשל המחסור במולטימדיה נורמלית.

 

ואני, להבדיל, מכיר לפחות שני מקרים בהם הנירו הועדף בשל נתוני צריכת הדלק שלו. בכל זאת, ממוצע של 1 ל-32.5 ק"מ זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו.

מציע פשוט לקחת לנסיעת מבחן ולראות איך אפשר להמשיך משם.

פורסם

מה? איפה? זו בדיוק אותה יחידת הנעה, ההבדלים ביניהם יהיו לגמרי שוליים (כנראה לטובת האיוניק), אבל קשה לי להאמין שמישהו יעדיף איוניק על נירו בגלל זה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
תמיד משווים את מכירות הנירו לשל האיוניק.

האיוניק נמכר טוב יותר כי הוא מוצף בציי הרכב ובאפס קילומטר.

על הנירו דורשים הרבה יותר ממשתמשי הליסינג ולכן כולם בוחרים באיוניק.

אחי התעקש וקיבל נירו בליסינג, עלות חודשית גבוהה בהרבה.

הרכב ממש טוב ועונה על הדרישות של רכב משפחתי מרווח וחסכוני עם קצת מראה ג'יפוני.

אני מאמין שבמודל 2018 טלקאר יבצעו מהלך עם הדגם כדי לקדם את המכירות ולממש את הפוצנציאל.

ההערכות הן שרמת הגימור הנוכחית תשווק לציי הרכב ורמת גימור מעט בכירה יותר (מולטימדיה אמיתית בעיקר) תשווק לפרטיים.

 

למישהו יש מושג בדבר עלות ליסינג של נירו לעומת איוניק?

×
×
  • תוכן חדש...