Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מכר מהעבודה מחפש רכב וחושב על הקודיאק החדשה של סקודה

לאחר קריאה בפורום אני רואה הרבה תקלות חוזרות לגבי בעיות בגיר.

האם בקודיאק הגיר בעייתי או שהגיר הזה שונה משאר הדגמים?

יש גיר DSG 6 מנוע 1.4

ויש גיר DSG 7 מנוע דיזל 2.0

האם יש גיר מומלץ מבניהם?

האם יש מה לחשוש שהיבואן נותן שנתיים אחריות ולא יותר?

 

תודה

פורסם

שנתיים אחריות זו התנערות מאחריות, במיוחד ליבואן הנ"ל. דעתי האישית בלבד.

שלום לכולם

מכר מהעבודה מחפש רכב וחושב על הקודיאק החדשה של סקודה

לאחר קריאה בפורום אני רואה הרבה תקלות חוזרות לגבי בעיות בגיר.

האם בקודיאק הגיר בעייתי או שהגיר הזה שונה משאר הדגמים?

יש גיר DSG 6 מנוע 1.4

ויש גיר DSG 7 מנוע דיזל 2.0

האם יש גיר מומלץ מבניהם?

האם יש מה לחשוש שהיבואן נותן שנתיים אחריות ולא יותר?

 

תודה

פורסם

אצלי ה7 פיקס כמעט שנתיים. הצרות שהיו שייכות לשנתונים מהמחצית הראשונה של העשור כשעיקר הבעיות היו בשנים 10-12 עם קצת "גרורות" לשנים 13-14. הם שינו ושדרגו את המערכות האלה מקצה לקצה מבחינת האמינות בשנים האחרונות.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

תיבות DSG שיש בקודיאק:

 

מנוע 1.4 - DSG6 עם מצמדים רטובים שדווקא יש לו מוניטין אמינות טוב.

מנוע 2.0 בנזין ודיזל - DGS7 עם מצמדים רטובים שבקושי מוכרת בארץ.

 

 

פורסם

מקפיץ לטובת שאלה ששאל:

מצא רכב אחר שמצא חן בעינו אבל נראה לי טעות אני מנסה להוריד אותו מהרכב.

אודי Q7 שנת 2012, האם זה גיר בעייתי Quattro Tfsi אוט' 3.0 ?

הרכב הנ"ל עולה 200,000 משומש, הצעתי לו שעדיף לו לרכוש רכב חדש כמו את הקודיאק באותו מחיר

יש אחריות, רכב חדש, אתה היד הראשונה

האם אני צודק בגישה שלי?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...