Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה לא מתאים לכאן בבקשה להעביר לפורום המתאים

 

הורי רכשו סקודה פאביה חדשה ומתלוננים על נוחות הנסיעה ועל שיכוך של במפרים מהמורות וכו.

בנוסף נראה שלפעמים לאחר מכשול גדוך נגיד במפר גדול המתלים משתחררים חזרה במהירות ונשמע כמו מכה

 

האם יש אפשרות לעשות משהו? האם החלק הבעייתי הם המתלים? בולמים? אני לא הכי מבין אשמח לתגובה של מי שכן

 

האם צריך להחליף משהו או יש אפשרות לשנות משהו ברכיב עצמו?

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

בהנחה שהרכב תקין (רכב חדש מהניילונים, בולמים חדשים), אין הרבה מה לעשות. יש רכבים שמטבעם נוקשים יותר, ויש כאלה שפחות. אני מניח שבפאביה מתלה אחורי פשוט (לא רב-חיבורי), וזה לא עוזר לשיפור הנוחות במעבר על באמפים.

 

מה כן אפשר לעשות:

1. לחץ אויר - לנפח בצד התחתון של הטווח המותר (דורש להיות עם אצבע על הדופק ולבדוק לחץ אויר מדי שבוע).

2. להגיע לבאמפים לאט - וש*****נו אלה שצופרים כמו פסיכים.

3. לא לעלות על באמפ עם דוושת בלם לחוצה - לשחרר בלם לפני עליה על באמפ או כל מכשול אחר.

4. במידת האפשר והסביר - לנסוע במסלול אחר ללא באמפים...

חזיר דיזל

פורסם
תבדוק אם אין לחץ אויר עודף בצמיגים

 

אבדוק זאת!

 

בהנחה שהרכב תקין (רכב חדש מהניילונים, בולמים חדשים), אין הרבה מה לעשות. יש רכבים שמטבעם נוקשים יותר, ויש כאלה שפחות. אני מניח שבפאביה מתלה אחורי פשוט (לא רב-חיבורי), וזה לא עוזר לשיפור הנוחות במעבר על באמפים.

 

מה כן אפשר לעשות:

1. לחץ אויר - לנפח בצד התחתון של הטווח המותר (דורש להיות עם אצבע על הדופק ולבדוק לחץ אויר מדי שבוע).

2. להגיע לבאמפים לאט - וש*****נו אלה שצופרים כמו פסיכים.

3. לא לעלות על באמפ עם דוושת בלם לחוצה - לשחרר בלם לפני עליה על באמפ או כל מכשול אחר.

4. במידת האפשר והסביר - לנסוע במסלול אחר ללא באמפים...

 

1. הלחץ הוא 2.1 באר שזה בערך 30PSI אז כמה לנפח?

3. מה ההבדל?

4. לצערי אין אפשרות בחלק מהמקרים

 

ככה זה בסקודות למיניהם - מיתלים קשיחים ולא נוחים. צריך לחיות עם זה.

 

האם אין דרך לשנות משהו במתלה עצמו?

פורסם (נערך)

 

1. הלחץ הוא 2.1 באר שזה בערך 30PSI אז כמה לנפח?

3. מה ההבדל?

4. לצערי אין אפשרות בחלק מהמקרים

 

האם אין דרך לשנות משהו במתלה עצמו?

 

1. לפי מה שכתוב במדבקה שעל משקוף הדלת, בקצה הנמוך של הטווח. הקצה התחתון = נוחות, הקצה העליון = חסכון בדלק.

3. כשאתה לוחץ על דוושת הבלם, אתה מעביר משקל קדימה ומכווץ קצת את הבולמים, וכך אתה "אוכל" חלק ממהלך הבולם ועלול להגיע למצב של סגירת מהלך בזמן העליה על המכשול.

 

עקרונית אני מניח שניתן לרכך רכב בדיוק כמו שניתן להקשיח רכב, אבל לא נראה לי שאדם מן היישוב יתחיל להתעסק בכך, ועוד עם רכב חדש (לא חוקי + אובדן מיידי של האחריות?). אין הרבה ברירה אלא להתרגל לרכב כפי שהוא.

 

תוספת: למען האמת יש דבר אחד, חוקי ופשוט יחסית, שעולה בדעתי - החלפה לחישוק בקוטר קטן יותר + צמיג עם חתך גבוה יותר. כמובן כל עוד זו מידה מאושרת. אני בספק אם בעצמי הייתי טורח לעשות זאת, אבל אני מציין את האופציה למען הסדר הטוב.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם
1. לפי מה שכתוב במדבקה שעל משקוף הדלת, בקצה הנמוך של הטווח. הקצה התחתון = נוחות, הקצה העליון = חסכון בדלק.

3. כשאתה לוחץ על דוושת הבלם, אתה מעביר משקל קדימה ומכווץ קצת את הבולמים, וכך אתה "אוכל" חלק ממהלך הבולם ועלול להגיע למצב של סגירת מהלך בזמן העליה על המכשול.

 

עקרונית אני מניח שניתן לרכך רכב בדיוק כמו שניתן להקשיח רכב, אבל לא נראה לי שאדם מן היישוב יתחיל להתעסק בכך, ועוד עם רכב חדש (לא חוקי + אובדן מיידי של האחריות?). אין הרבה ברירה אלא להתרגל לרכב כפי שהוא.

 

תוספת: למען האמת יש דבר אחד, חוקי ופשוט יחסית, שעולה בדעתי - החלפה לחישוק בקוטר קטן יותר + צמיג עם חתך גבוה יותר. כמובן כל עוד זו מידה מאושרת. אני בספק אם בעצמי הייתי טורח לעשות זאת, אבל אני מציין את האופציה למען הסדר הטוב.

 

המדבקה אצלי נמצאת במיכל דלק ו יש שלושה מצבים עומס קל , אקו כנראה יותר חסכוני, ועומס כבד

כמובן שאין שום כוונה לעשות שום דבר שאינו חוקי ושיפגע באחריות לגבי הצמיגים אשקול זאת למרות שלא נראה לי שזה יקרה (עלות גבוהה מידי בשביל זה)

פורסם

אז תמלא כמובן לפי הגדרת עומס קל, ואכן החלפת מידת הצמיגים לכאלו עבים יותר יחד עם צמיגים "רכים" (דגמי מישלין לרוב נחשבים בעלי סוליה רכה) הם פתרון מצוין.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...