Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי מכונת גלידה ביתית של חברת פרוסטליין מדגם ICE-1519 , היום לאחר שהפעלתי את המכונה ,

 

והפעלתי את הטיימר , המכונה לא מסתובבת , כלומר לא מערבבת .

 

האם למישהו יש מושג קלוש , היכן יכולה להיות התקלה ? .

 

 

תודה ושבת שלום .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אולי יש רצועה שמסובבת את מערכת הלישה שנקרעה. לחליפין גלגל שיניים כלשהו.

בד"כ במכונות הגלידה אתה יכול להפעיל את הלישה בנפרד ואת מערכת הקירור בנפרד. אם אתה מפעיל רק את הלישה, אתה שומע את המנוע?

פורסם

פירקתי את המכונה היום לאחר שהערבול לא פעל , ראיתי את גלגלי השיניים מפלסטיק לא נראים אכולים כלל .

 

כן , יש רצועה היא טיפה רפויה אך לא קרועה או קרובה לכך .

 

חיברתי הכל בחזרה בלי לעשות שום דבר , עכשיו חיברתי לחשמל והדלקתי את המכונה והערבול עובד .

Sound Stream -Trantula 800.2

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון , שוב אתמול בא להפעיל את מכונת הגלידה , היא נדלקת אבל שמכוונים את הטיימר ולחוצים על כפתור הערבול , היא לא מסתובבת .

 

פתחתי שוב אתמול את המכונה , מה שעשיתי זה לסובב ידנית את גלגלי השיניים שמזיזים את הרצועה , סגרתי ועכשיו היא פועלת .

 

ממה יכולה לנבוע התקלה ? .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אני לא יודע איזה מנוע יש שם, אבל בדרך כלל מנוע שצריך קצת עזרה בהתנעה זה קבל דפוק.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

תמיד תמונה יכולה לעזור.

כשאתה מסובב את המכונה ביד יש התנגדות או שהיא מסתובבת חלק?

 

תיזהר מאוד מאוד כשאתה עושה את זה תחת מתח, שלא תיתלש לך אצבע.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אני אחדד סובבתי את גלגלי השיניים בעזרת היד ורק אז חיברתי לחשמל , האם זה עדין נחשב לעזרה בהתנעה ?.

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

לא

אולי המנוע קצת תפוס וזקוק לשימון קל וניקוי?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

מצ"ב תמונות של מכונת הגלידה , כשמכונת הגלידה מחוץ לחשמל אני מסובב ידנית את גלגלי השיניים הלבנים ואז מחבר לחשמל והיא מערבלת כהלכה .

 

אציין שקשה לסובב את גלגלי השיניים ידנית , אולי כך זה אמור להיות , לא יודע .

 

בנוסף לכך הרצועה שמורכבת על גלגלי השיניים רפויה , לדעתי .

P_20170812_212406.jpgP_20170812_212249.jpgP_20170812_212221.jpg

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אני הייתי מנתק את הרצועה ומנסה להפעיל את המנוע כשהוא לא מחובר.

אם הוא רץ חלק הוא לא הבעיה.

על אחריותך.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

 

בנוסף לכך הרצועה שמורכבת על גלגלי השיניים רפויה , לדעתי .

 

זו רצועה משוננת, היא לא אמורה להיות מתוחה בטירוף..

בכל אופן, אם היא לא מחליקה (קופצת שיניים) תוך כדי עבודה אז לא זו הבעיה שלך

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

אני חושב שהמנוע של הערבוב הוא המרובע בעל המאוורר הלבן הנראה בתמונה האמצעית.

בבסיסו מנוע כזה יכול להסתובב לשני הכיוונים וכדי להבטיח סיבוב בכוון אחד בלבד יש לו 2 לולאות מחוט נחושת עבה (בצבע צהוב) שגם עוזר למנוע לייצר מומנט התנעה.

ככל שאני יודע למנוע כזה אין קבלים אבל הידע שלי נובע ממנועי פטיפונים בני עשרות שנים, אז אולי משהו השתנה מאז.

לדעתי הזזת גלגלי השיניים משנה את המנח של רוטור המנוע מול הסטטור ואז נוצר מומנט המאפשר התנעה. יתכן שיש תזוזה קלה של אחת לולאות הנחושת על הליבה ואז יש חוסר במומנט התנעה.

הייתי מנסה לבדוק אם אפשר להסיט טיפה את אחת הלולאות או לחילופין להזיז במשהו את המיסב של רוטור המנוע על זוג הברגים שלו - תמיד יהיה שם חופש קטנטן המאפשר הזזה קלה לאחר שהברגים ירופפו.

הרעיון הוא לשנות במעט את המנח כדי שייווצר הסט שיגרום למומנט התנעה.

אולי ניתן גם לחזק את השפעת אחת מהלולאות ע"י הוספת לולאה קטנה נוספת הצמודה אליה - חשוב שקצות הלולאה תהיינה מולחמות כלומר שזו תהיה טבעת סגורה מבחינת הולכה חשמלית.

אם זה יצליח, אשמח אם תעדכן.

 

יוסי

עריכה אחרונה על ידי yosi05
פורסם
אני אחדד סובבתי את גלגלי השיניים בעזרת היד ורק אז חיברתי לחשמל , האם זה עדין נחשב לעזרה בהתנעה ?.

כן. לא באופן אליו התכוונו המגיבים אלא במנח הזוויתי בין הרוטור לסטטור.

לגבי פתרון, ראה תגובתי הקודמת.

 

יוסי

×
×
  • תוכן חדש...