Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון : לאחר זמן שמכונת הגלידה העלתה אבק וגברת קשוחה אמרה או שמתקנים אותה או שהיא מפנה מקום בבית , הוחלט להזמין

 

הביתה טכנאי בכיר מ"חברת הגלידות המסתובבות " , שמו בישראל אסף ואני מאמין שכמה מכם מכירים אותו .

 

אדם אינטליגנט מאוד עם ראש גדול , הוא ראה תחילה שגלגלי השיניים מסתובבים מאוד קשה ידנית ומנוע כזה קטן , אין לו סיכוי

 

לסובב את גלגלי השיניים הללו .

 

תחילה הוא פירק את המנוע , ראה שהכל כשורה וגירז אותו .

 

לאחר מכן לאט ובזהירות פירק את הציר שמחובר לגלגל השיניים הגדול , מסביב לציר הייתה כמות שוקולד ואבנים בכמות מטורפת .

 

הוא ניקה את הכל עם מברשת , כמו שמנקים בקבוק של תינוק .

 

הלכלוך הקשה גרם לכך שגלגלי השיניים הגיעו למצב שהם לא יכולים להסתובב .

 

גם הציר עצמו היה מטונף ברמות משוקולד , ריבת חלב ועוד שלל מטעמים דביקים , הכל נוקה לחלוטין .

 

לאחר גירוז יסודי וניקיון יסודי נשאר להרכיב הכל ולצפות לכך שגלגלי השיניים ינועו חלק ואכן כך , הכל פועל כהלכה .

 

רוצה לומר תודה רבה לכל מי שענה ועזר באשכול זה : Nemesis , Modchip , Igal_Zeltser

 

yosi05 - התותח

 

ותודה רבה לטכנאי הבכיר , הלא הוא אסף -מ"כנופיית הגלידות המסתובבות " .P_20170927_204524.jpgP_20170927_204536.jpgP_20170927_204555.jpgP_20170927_204605.jpgP_20170927_215430.jpgP_20170927_215434.jpg

  • אהבתי 1

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אין כמו אסף. ידי זהב!

יש דרך למנוע הישנות של מקרים בהם שוקולד / ריבת חלב מגיעים לאיזור הצירים, או שזו פשוט תחזוקה שוטפת של פירוק וניקוי?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

תלוי במכונה אני מניח. יש לי מכונה של גאג'יה כבר כמה שנים טובות, מעולם לא פירקתי כדי לנקות.

מצד שני, המנוע מעט חלש, לדעתי לא יחזיק עוד עשור.

 

בכלאופן, אם אתה מתחיל שוב לתפעל את המכונה, אני ממליץ בחום על האתר הזה:

http://icecreamscience.com/

 

יש שם המון מאמרים מעניינים על "הכימיה" של גלידה, מתכונים מומלצים, נותן כיוון לחשב מתכוני גלידה משלכם, ביקורות על ציוד וכדומה.

למי שיש סבלנות לקרוא מומלץ מאוד.

 

נ.ב.

למישהו יש מושג איפה קונים אבקת חלב בארץ במחיר שפוי? בד"כ אני מביא מחו"ל אבל נגמר לי. חוסך המון זמן בהכנת התערובת לגלידה.

פורסם

יש דרך למנוע הישנות של מקרים בהם שוקולד / ריבת חלב מגיעים לאיזור הצירים, או שזו פשוט תחזוקה שוטפת של פירוק וניקוי?

 

 

צריך פשוט להיזהר כשמוזגים פנימה את הרכיבים, לא לשפוך לתוך הציר עצמו אלא ישירות ל"דלי" שמסביב.

 

המכונה יד שניה וכנראה שהבעלים הראשון שפך על הכל ברבאק.

 

אם תשים לב יש פתח ישירות לתוך הציר בחלק העליון של גליל הפלסטיק הלבן. יש שם בפנים אטם גומי אבל הוא לא האטם הכי מוצלח שפגשתי.

 

פותח האשכול מזמין את כל מי שעזר כאן, לגלידה בכיפור. כולל מקל וניל אמיתי בפנים.

Stay Dirty

פורסם
תודה,

הם אכן מוכרים, אבל בשקים של 25 קילו...

זה מספיק בערך ל-360 קילו גלידה. אולי אם אפתח חנות גלידות :)

אשתי טוענת שיש שם שקיות קטנות יותר, ממליץ לך להרים להם טלפון.

הייתה פעם חנות בנתניה שמייצרת/משווקת חומרי אפיה תבדוק גם שם

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...