Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראלי זה היבואן, כל אלו שמופיעים תחת הכותר הזה הם צמיגים סינים למיניהם.

מה נראה לך שחוות הדעת לגבי מוצר כזה?!

 

דלג לחברות נורמליות ומוכרות עם דגמים מומלצים.

פורסם
צמיג סיני זול במידה 13" מה ציפית?

לפי אתר השוואת צמיגים אני רואה שצמיג יוקוהומה במידה שלך עולה 185 ש"ח.

 

לפי מה שאני ראיתי, החל מ220 ש"ח (באזור הצפון).

 

לגבי הצמיגים הסיניים - לא היה לי אפילו מושג שקיימים צמיגים במחיר כזה. בשום פנצ'ריה המחיר שהציעו לי על סיני לא התקרב לזה אפילו...

פורסם

כאן יש מספר מבצעים למשל:

http://autotire.co.il/catalog.asp?catProp=56&catVal=391&catProp=57&catVal=475&catProp=59&catVal=439&FIlterPluginId=1

 

באתר יד2צמיגים:

יוקוהמה AE01 החל מכ-200 ש"ח -

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=3855&cs=1&diameter=3&aspectRatio=16&width=14&area=25

גודייר אפישנטגריפ קומפקט החל מכ-230 ש"ח -

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=418&cs=1&diameter=3&aspectRatio=16&width=14&area=25

קונטיננטל אקו קונטקט 3 החל מכ-270 ש"ח -

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=2410&cs=1&diameter=3&aspectRatio=16&width=14&area=25

 

יתכן וניתן להסתפק בדגמים תקציביים יותר, כדוגמת הדגמים שמציעים קלבר, בארום, דביקה וכד'.

פורסם (נערך)

יש לך את זה, חברה בת של גודייר, צמיגים דיי טובים ויחסית זולים.

 

קישור

 

התקנות בכל הארץ, שירות טוב. מניסיון.

 

לגבי המחיר, טוב, זה לא 90 שקל.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

עידכון: בסוף קניתי 2 צמיגי DEBICA מאתר itire.co.il. תאריך ייצור 0817. פעם שניה שאני קונה דרכם והם באמת בסדר.

 

לגבי הצמיג - חוץ מזה שיש לו ריח ממכר של גומי טרי, עדיין אין לי רושם כלשהו.

×
×
  • תוכן חדש...