Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש!

אגב WD40 מוריד בדרך כלל שאריות דבק. רק תבדוק קודם שהדשבורד שלך עמיד בפני זה.

לי שאריות של מדבקות מהשמשה זה הוריד ולא השאיר זכר :)

  • תגובות 407
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תנסה GOO GONE - מבוסס על חומצת הדרים - לא פוגע בלקה או פלסטיקה או צבע.

 

אלי תבדוק את ההתנגדויות בכל הנושא של פלטות הפיוז, המצתים וכל חלק בדרך - אם יש לך נתונים מהיצרן מה אמורות להיות ההתנגדויות - אתה תמצא איפה הבעיה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לגבי הדבק - יש כיסוי עור לדשבורד כבר מעל שנה.

לגבי הלהתחדש... הרכב אצלי שנה וחצי תודה [emoji1]

 

 

 

תנסה GOO GONE - מבוסס על חומצת הדרים - לא פוגע בלקה או פלסטיקה או צבע.

 

אלי תבדוק את ההתנגדויות בכל הנושא של פלטות הפיוז, המצתים וכל חלק בדרך - אם יש לך נתונים מהיצרן מה אמורות להיות ההתנגדויות - אתה תמצא איפה הבעיה.

 

קשה מאוד להשיג סכמות ונתוני יצרן, אפילו בשביל מרווחי טיפולים ניגשתי ליבואן כי אין שום מידע באינטרנט לצערי

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

צריכת הדלק עלתה במעט בגלל תוואי נסיעה שהשתנה 80:20 לטובת עירוני ופקקים, מנוע קר ובדרך כלל נסיעות של 7-10 דק הלוך חזור בבוקר ובערב, כרגע עומדת על 1 ל13, אבל תדירות התדלוק ירדה לפעם בחודש.

מלבד זאת, הקמז זז לאט יותר ואני כרגע עומד על 252500 (1300 בחודש)

נשרפה h7 והוחלפה, בנוסף לנורת ברקס אחורית, עוד 25 שקלים נעלמו להם.

 

ו.... הפתעה בדרךScreenshot_2018-12-25-23-37-47.jpeg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
פנסי DRL או ערפל?
אעדכן בסיום הפרוייקט.

 

בחודש האחרון התחיל להעלם נוזל קירור, באיזשהו בוקר הרחתי בסוף נסיעה פקוקה ריח של נוזל, וראיתי שאני כבר נמצא ברף התחתון של מיכל העודפים. פשפשתי ולא מצאתי, קיוויתי שזה לא רדיאטור חימום.

בוצעה בדיקת לחץ אך לא מצאתי מאיפה הנזילה מאחר והפקק המתאם איבד לחץ במהלך הבדיקה.

מאחר והנזילה הייתה מאוד קטנה חשבתי אולי כבר לחיות עם זה, אבל השבוע שינסתי מותניים, לחצתי חזק כדי להעלות את הטמפרטורה בימים קרים אלו ופתחתי את מכסה המנוע, עבדתי לפי חוש הריח ומצאתי אותו, דולף באיטיות, צינור של קירור egr. כרגע נתתי לבאנד חיזוקון עד שיגיע הצינור מקוריאה, בעלות של 72 שקלים.

בשבועות האחרונים ההנעות היו קצת קשות אך מילוי של מים מזוקקים למצבר ונסיעה ארוכה אחרי תקופה לא קצרה של נסיעות בעיר, הביאו את הכח שוב למותניו של המצבר המזדקן והפעיל(3 שנים והניע עשרות רכבים).

קמ נוכחי 252900.Screenshot_2019-01-04-21-06-33.jpegScreenshot_2019-01-04-21-06-46.jpeg

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

קמ נוכחי 252900

אז כיום אני על 254000, הרכב אוכל משו כמו 1 ל12.5 בתוואי של 5 דק בוקר 5 דק ערב, ומדי פעם נסיעה פקוקה של 15 קמ לכיוון.

הצינור עוד לא הגיע לצערי, אך כאמור הנזילה הפסיקה מאז חיזוק הצינור. קיבלתי החזר והזמנתי אותו מחדש, ועל הדרך הזמנתי 2 קונקטורים לנורות של הלוחית רישוי שהתחילו להתפרק מהחום, בעלות של 16 דולר (57 שקל). הקונקטורים מגיעים ביחד עם הHOUSING של הנורות ועם נורות.

מאחר ויש לי ספר טכני מלא של הרכב עכשיו, כולל איורים של הכל כולל הכל, אני מתכנן לרדת לשורש הבעיה עם מצתי הלהט בימים הקרובים.

הטיפול ברכב די משעמם בנסועה כזו נמוכה, הטיפול הבא יהיה כנראה רק באמצע הקיץ, ואבצע בו גם החלפה של שמן הגיר.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם

אין פילטר בגיר :?

כרגע בגלל שאני נוסע בעיקר נסיעות קצרות בעיר, 50 אלף נשמע הגיוני (המלצת יבואן כל 48-60 אלף, והמלצת יצרן בספר טכני זה כל 100 אלף)

פורסם
אעדכן בסיום הפרוייקט.

 

בחודש האחרון התחיל להעלם נוזל קירור, באיזשהו בוקר הרחתי בסוף נסיעה פקוקה ריח של נוזל, וראיתי שאני כבר נמצא ברף התחתון של מיכל העודפים. פשפשתי ולא מצאתי, קיוויתי שזה לא רדיאטור חימום.

בוצעה בדיקת לחץ אך לא מצאתי מאיפה הנזילה מאחר והפקק המתאם איבד לחץ במהלך הבדיקה.

מאחר והנזילה הייתה מאוד קטנה חשבתי אולי כבר לחיות עם זה, אבל השבוע שינסתי מותניים, לחצתי חזק כדי להעלות את הטמפרטורה בימים קרים אלו ופתחתי את מכסה המנוע, עבדתי לפי חוש הריח ומצאתי אותו, דולף באיטיות, צינור של קירור egr. כרגע נתתי לבאנד חיזוקון עד שיגיע הצינור מקוריאה, בעלות של 72 שקלים.

בשבועות האחרונים ההנעות היו קצת קשות אך מילוי של מים מזוקקים למצבר ונסיעה ארוכה אחרי תקופה לא קצרה של נסיעות בעיר, הביאו את הכח שוב למותניו של המצבר המזדקן והפעיל(3 שנים והניע עשרות רכבים).

קמ נוכחי 252900.[ATTACH]514334[/ATTACH][ATTACH]514335[/ATTACH]

מפתיע או שלא, גם בקיה שלי (קרניבל 2009) היתה נזילה מצינור EGR בדיוק כמו אצלך, מקצות הצינור. החלפתי אותו וכעבור כחצי שנה הופיע סדק בדוד עליון של הרדיאטור. אני יודע שיצרן הרדיאטורים ברכבי יונדאי-קיה הוא אותו אחד, אז שים לב ותעקוב אחרי זה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אז כיום אני על 254000,

 

אני מתכנן לרדת לשורש הבעיה עם מצתי הלהט בימים הקרובים.

בשעה טובה, הכל עובד תקין.

הנעות בבוקר יותר קלות (החורף עומד להגמר והמצבר כנראה יצלח גם את הקיץ הקרב), והנסיעה יכולה להתחיל מיד בלי המתנה של 3 דק להתחממות תא הבעירה.

 

בנוסף, מצאתי מאמר ברוסית על אמינות המנוע ותקלות צפויות שעלולות להתרחש בעיקר (אם לא לגמרי) בגלל תחזוקה לקויה:

1. מצתי הלהט מחזיקים בערך 3 שנים (מאחר והמאמר ברוסית אני אשער שבישראל יכולים להחזיק קצת יותר)

2. בתחזוקה לא תקינה מנועים כאלו גומרים אחרי 150 אלף, בעוד בתחזוקה ראויה יכולים להחזיק 400 בלי בעיה, אפרט בהמשך.

3. רגישות של מזרקים לסולר לא תקין, יכולה לגרום לתקלות בהם ומשם לדליפה, הדליפה תגרום לתערובת לא תקינה שיכולה לפגוע בבוכנה, בבלוק, בשסתומים או ברינגים. [תת הפרק על המזרקים ומערכת הדלק נכתב עם המלצות לקניית חלפים מספק מסויים, כך שאני לוקח אותו בערבון מוגבל]

4. דרוש טיפול בזמן לשמן ובשמן איכותי, אחרת התקלות שציינתי מעלה גם עלולות להתרחש, כמו גם פגיעה בנדנד שסתום [הוחלף אצלי גם כן, אחרי טיפולים באיכות ירודה במוסכי היבואן ככה"נ עם שמן 15-40 למנוע ושמן 75-90 לגיר, כשנדרש 5-30 ו75-85 בהתאמה]

5. הטורבו אמין, אבל הBOOST SENSOR מתקלקל, ויצא קמפיין של יונדאי-קיה ב2014 להחליף אותם. (זה סוף סוף מסביר לי את ההחלפה שלו לפי היסטורית הטיפולים ב2014)

6. משאבת מים כשלה לפני הזמן ועלולה לקחת איתה ביחד גם את רצועת הטיימינג לאבדון, ומשם הסיפור עצוב עוד יותר.

 

לקריאה מלאה:

https://autostrong-m.by/post/problemi-i-nadejnost-dizelya-2-0-crdi-d4ea

פורסם
תת הפרק על המזרקים ומערכת הדלק נכתב עם המלצות לקניית חלפים מספק מסויים, כך שאני לוקח אותו בערבון מוגבל]

 

זה לא "ספק מסויים" אלא אותו גוף שפירסם את המאמר, אבל סה"כ המידע נראה אמין.

 

 

הסולר אצלם בהרבה מקומות גרוע ולא עומד בתקנים המערביים, עקב כך תקלות במערכת סולר נפוצות יותר.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז כריות בולם הוזמנו לקראת סוף הקיץ, ורק עכשיו כשהתחממו הטמפרטורות מצאתי זמן להתעסק עם זה.

אז שעה +- של עבודה עם 4 זוגות ידיים, ומדריך וידאו גם יצא מזה, לא שווה ? :)

עלות הכריות:

272 שח

קמ:

255000

פורסם
אלי מה תדירות ההחלפות שמן שלך ומה עשה הבעלים הקודם?
כרגע יורדת לכל 10 אלף (טיפול אחרון היה באוקטובר ב249, כנראה הבא יהיה ביוני)

הבעלים הקודמים כל 15

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...