Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מג'נטיס דיזל שרשור בהמשכים


EliC25

פוסטים מומלצים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 375
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה העניין בריפודים האלו, אם מותר לשאול?
לא הבנתי את הכוונה, אבל המטרה להוסיף צבע לסלון המת.

בוצע המשך לטיפול רבע מליון היום (250700 קמ):

הוחלף נוזל בלם וקלאץ, הנוזל בלם כנראה לא נשאב במלואו מעולם אלא רק חלקית, שכן הוא יצא די כתמתם וחום בגלגלים האחוריים.

ונוזל הקלאץ בוודאות לא הוחלף מעולם מאחר ויצא שחור, כל הכבוד להתנהלות של מוסך מורשה קיה שבו הרכב טופל ב7 שנותיו הראשונות.

על הדרך נבדקו הרפידות שהוחלפו לפני 75 אלף ומצבן חדש עדיין.

מצ"ב תמונות של הרפידות, נוזל הבלם ונוזל משאבת הקלאץ שלא הוחלף 250 אלף קמ.IMG_20181117_141449.jpegIMG-20181117-WA0086.jpgIMG_20181117_140057.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לקרוא כזה שרשור!

מקנא בך שהעלויות נמוכות ביחס לכל קילומטר, אצלי (סונטה 2000) זה יותר מכפול, כי זה לא טיפולים שוטפים, אלא בלאי ותקלות לא צפויות.

מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לקרוא כזה שרשור!

מקנא בך שהעלויות נמוכות ביחס לכל קילומטר, אצלי (סונטה 2000) זה יותר מכפול, כי זה לא טיפולים שוטפים, אלא בלאי ותקלות לא צפויות.

חלק ניכר מזה בגלל שאני מטפל בעצמי, גם כלי עבודה וזמן עולים כסף, אבל בשלב הזה של החיים הזמן שלי לא שווה יותר מדי :)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן בקשר למצתי להט שהוחלפו בעבר וטיפלו בתקלה של קרטועים ב2 דק ראשונות בבוקר קר-הפיוז 80 אמפר נשרף כל פעם שמוחלף, לכן אין פעולה של מצתי הלהט כרגע, לא יודע כלפי מי להפנות אצבע מאשימה אך זהו המצב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנינו מסכימים שבקו רשת בין הפיוז לספק ישנה תקלה. משום שאנחנו מדברים על זרם גבוה (80 אמפר), הייתי בודק את ספק.

אמנם לא הסתכלתי ספציפית על בעיות באלטרנטור של הרכב הנ"ל, אבל במדריכים שונים לתיקון אלטרנטורים של גטס יש תופעה של קצר בפאזות.

בנוסף, באלטרנטור של הגטס (Valeo) ישנו חוט ניוטרל בין 2 הפאזות, לעומת באלטרנטורים של c4 (מיצובישי) יש חוט ניוטרל אחד שמקשר בין כל הפאזות.

בנוסף, יתכן שיש אזור מסוים בחוט שמקשר בין לספק לפיוז שטח חתך קטן מאוד (כנראה שחלקו נקרע) שגורם להתנגדות נמוכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנינו מסכימים שבקו רשת בין הפיוז לספק ישנה תקלה..

 

ממש לא.

מדובר ברכב תקין ונוסע שנמצא בשימוש יומיומי של בעליו. מה ששורף את הפיוז נמצא בצד הצרכן (מעגל נרות חימום) ולא בצד הספק.

 

בכללי לא הבנתי מה רצת לחפש פגמים בספק, כאשר הפיוז מגן בלעדית מצריכת זרם של הצרכן. אלא אם אתה חושד במתח יתר מוגזם מהאלטרנטור, אני לחלוטין לא מבין מה אתה רוצה ממנו.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי נראה שבתור התחלה צריך לבדוק התנגדות וזרם בנרות חימום.

 

מתוך ההיינס שלי (רכב אחר, מאמין שהעקרון דומה ).

 

 

20181121_092900 (Large).jpg

 

20181121_092920 (Large).jpg

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הוזמן בורג ריקון שמן חדש מאחר והנוכחי מתחיל לאבד כבר את האיטום, אמנם לא ברמה שדורשת מילוי שמן, אבל ברמה שמלכלכת את תחתית הרכב, בכל טיפול הוחלפה שייבה עד כה על כל פנים.

עלות של 32 שקלים

כנראה הטיפול הבא יהיה בעוד זמן רב מאחר והנסועה שלי נחתכה בחצי, כרגע 251300 קמ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי סתם שאלה - אם נשרף לך פיוז של 80 אמפר משהו שם גם בטוח צרך את זה - יכול להיות שיש לך איפשהו בדרך בעיה של חיווט דק\רקוב או בעיית הארקה על גבול הקצר?

 

אני מדבר בלי לדעת איך כל נושא נרות החימום האלו בנוי ואיך הם מעבירים זרם עד הפיוז - אבל אתה לא מוצא שום גורם בצרכנים עצמם - הספקים לטענתך תקינים (אלטרנטור, מצבר, קבלים וכך הלאה) אז אולי זו התשתית שמחברת בינם?

 

בנוסף לזה בדקת את בית הפיוז עצמו? הכל יושב שם טוב ללא חופשים?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיוז מחובר עם 2 ברגים חזק לקטבים של מינוס ופלוס.

חשמל זה ממני והלאה לצערי וגם אני לא מבין איך המערכת מחוברת.

כמובן שאת הפשט אני מבין, יש פלטת פלוס למצתים ומשם לקונקטור ואז לפיוז ולצמה ראשית, ובדרך הפיוז מתחמם ממתח גבוה יתר על המידה.

למה זה קורה אני לא יודע, ואין לי כרגע זמן להתעסק בזה מאחר וזו תקלה שדורשת ממני פשוט בבקרים החורפיים לעמוד בסרק 2 דק וזה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...