Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

מעוניין להשתדרג מהפוקוס 2009 הנוכחית למשפחתית חדשה.

התקציב הינו עד 150K.

חשוב לי בעיקר שלושה דברים:

1. איכות הכללית של הרכב ואיכות החומרים שלו.

שסביבת הנהג והפלסטיקה לא תרגיש זולה וכו' כמו בחלק מיפניות/קוריאניות.

2. רכב יחסית מהיר/זריז.

הכוונה לא עגלתי כמו הפוקוס 1.6 שברשותי כרגע, ז"א עדיפות למנוע טורבו. שיצליח לעלות חיוך על פנים בכל לחיצה בריאה על הגז.

3. מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות - חובה. (לא מוביליי).

 

ההתלבטות שלי בעיקר בין שלוש דגמים:

1. VW גולף קונפורטליין 150 כ"ס, אף פעם לא היה ברשותי רכב של צ'מפיון לכן אשמח לשמוע חו"ד על היבואן ורמת האמינות של הגולף בדורות האחרונים.

2. אופל אסטרה ברמת גימור INNOVATION - ניתן להוציא הנחות משמעותיות בסוכונות.

3. פ'גו 308 פרמיום - כמו באופל, גם כן ניתן לקבל הנחות טובות.

 

אשמח לקבל חווות דעת השלושה וגם המלצות לאופציות נוספות.

תודה!

עריכה אחרונה על ידי shayBB

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם (נערך)

308 נפסלת על המוביל דרעק שמגיע בפרימיום.

הייתי מוסיף את המאזדה 3 למרות שאין לה מנוע טורבו , עדיין מדובר במנוע אטמוספרי חזק ועונה על סעיף האיכות.

הסיוויק החדשה צריכה להגיע בחודש הזה או הבא, אולי תגיע עם מנוע 1.5, עד כה עלו לכביש שתי מכוניות לכביש עם מנוע ליטר טורבו.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

אם אתה מוכן להתפשר על הטורבו - מאזדה 3 2 ל' פרימיום יכולה להיות אופציה טובה.

הייתי מציע לך את הלאון 1.8 טורבו, אבל אם זכרוני אינו מטעה אותי, מערכות בטיחות אקטיביות - יוק.

עוד 2 אופציות מעניינות:

סיטרואן C4 פיקאסו (5 מושבים) על ה-1.6 טורבו 165 כ"ס (אותו מנוע כמו ב-3008 החדשה) ואם אתה רוצה להיות ממש מיוחד (ויכול למתוח במעט את התקציב):

סובארו לבורג 1.6 טורבו 170 כ"ס שנמכרת בימים אלו ב-160K כיד 2 0 ק"מ מהיבואן (פרטית).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)

גולף פסול, אמינות דרעק בגלל הDSG.

 

איכות בתא נוסעים? פנה אל ה3 פרימיום, ברמה של גולף ואף יותר בגלל משטחי עור רבים.

מכאנית אומנם אטמוספרית אבל חזקה ואמינה מאד (165 כ''ס) ותיבה 6 הילוכים פלנטרית מצוינת.

מאובזרת מאד כנ''ל אבזור בטיחות.

 

 

אם ההתעקשות על הטורבו חזקה, אז שברולט קרוז 1.5 150 כ''ס שגם איכותית מבחינת תא נוסעים ואיכות נסיעה שקטה, כנ''ל רנו גרנד קופה טורבו החדשה 1.5 דיזל או 1.2 בנזין. את ה308 הייתי פוסל בגלל הנדסת אנוש בקבינה מסורבלת ומעצבנת.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם (נערך)

הקרוז עד שהיבואן יואיל בטובו (הוזכר בכתבה, אין תאריך יעד) להביא מערכות בטיחות נגועה במוביל איי וגם הפנים שלה נופל מהגולף ומהמאזדה.

גם הגרנד קופה נגועה במוביל איי ונפסלת עקב כך, והמנוע שלה קטן יותר מהגולף ומהאסטרה.

אמנם ציינת בעיקר דגמי הצ'בק, אבל לא ראיתי מניעה לסדאן, האוקטביה 1.8 אקסקלוסיב עולה 153 אלף ואמנם הפנים קצת פחות טוב מהגולף אבל עדיין לא חושב ששתאכזב.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

אני דווקא כן ממליץ על האסטרה שעלתה כבר בהתחלה.

רכב מאובזר, חזק ונוח.

כנראה שהשילוב גיר-מנוע פחות איכותי מהגולף אבל גם כאן תהנה מהכוח ללא ספק.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

רק להזכיר (כי זה לא ממש מה שביקשת) שאם כבר רוכשים משהו ב-150,000₪, יש משפחתיות גדולות (מנהלים) לא רעות בכלל כיד 1 אפס ק"מ בסכום כזה, כמו סונטה היברידית, מאזדה 6, סובארו B4 ואפילו סופרב 1.4.

 

חוץ מזה, וגם בה אין מערכות בטיחות מקוריות, יש גם ג'ולייטה 1.4 170 כ"ס בסכום הזה כיד 1 אפס ק"מ ב-carcost

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לא מצליח להבין למה מוביל איי מקומי זה זבל פוסל מכוניות ומערכות מקוריות שעוצרות לבד מסובבות את ההגה לבד ויודעות גם לטעות בענינים האלה ( וזה כבר מפחיד, גם מסוכן ), הן מתת אל לפחות, כשכל ההבדל נעוץ בהתערבות האקטיבית בנוסף להתרעה שכל המערכות מספקות. לגוף ההתלבטות, אין כמו נסיעת מבחן שתוכל להבהיר לפותח מה בשבילו נוח ומה לא, מה מסורבל ומה לא, דעת החברים הנכבדים, בהחלט רצינית ומלומדת, עדיין אינה תחליף.

פורסם
שלום,

מעוניין להשתדרג מהפוקוס 2009 הנוכחית למשפחתית חדשה.

התקציב הינו עד 150K.

חשוב לי בעיקר שלושה דברים:

1. איכות הכללית של הרכב ואיכות החומרים שלו.

שסביבת הנהג והפלסטיקה לא תרגיש זולה וכו' כמו בחלק מיפניות/קוריאניות.

2. רכב יחסית מהיר/זריז.

הכוונה לא עגלתי כמו הפוקוס 1.6 שברשותי כרגע, ז"א עדיפות למנוע טורבו. שיצליח לעלות חיוך על פנים בכל לחיצה בריאה על הגז.

3. מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות - חובה. (לא מוביליי).

 

ההתלבטות שלי בעיקר בין שלוש דגמים:

1. VW גולף קונפורטליין 150 כ"ס, אף פעם לא היה ברשותי רכב של צ'מפיון לכן אשמח לשמוע חו"ד על היבואן ורמת האמינות של הגולף בדורות האחרונים.

2. אופל אסטרה ברמת גימור INNOVATION - ניתן להוציא הנחות משמעותיות בסוכונות.

3. פ'גו 308 פרמיום - כמו באופל, גם כן ניתן לקבל הנחות טובות.

 

אשמח לקבל חווות דעת השלושה וגם המלצות לאופציות נוספות.

תודה!

 

איזה הנחות אפשר לקבל על 308 ועל אסטרה?

פורסם

אם אמינות חשובה לך היתי בוחן פעמיים כל רכב עם תיבה DSG7 עם מצמדים יבשים.

לא שחלילה לפסול אבל לעשות בחירה מודעת.

 

פורד פוקוס יכולה להיות אופציה רלוונטית. גם תקבל מנוע+גיר חזקים וגם תישאר במקום המוכר והידוע.

מניסיון שיש לי עם פורד פוקוס מנוע 2 ל' (הדגם שקדם לשלך), רכב מהנה מאוד לנהיגה.

 

ה- 308 החדשה (מתיחת פנים) צפויה להגיע ממש בקרוב וצפויה להגיע עם מערכות הבטיחות המקוריות.

לכן יש עכשיו הנחות.

 

ב- 147K אתה יכול לרכוש טויוטה אוונסיס עם מערכות בטיחות מקוריות, אמינות ומרחב פנים נהדר.

המנוע אולי לא "מרגש" כמו הטורבו אבל בהחלט חזק.

 

כמובן שתעשה נסיעות מבחן ורק אז תחליט.

 

בהצלחה.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
הקרוז עד שהיבואן יואיל בטובו (הוזכר בכתבה, אין תאריך יעד) להביא מערכות בטיחות נגועה במוביל איי וגם הפנים שלה נופל מהגולף ומהמאזדה.

גם הגרנד קופה נגועה במוביל איי ונפסלת עקב כך, והמנוע שלה קטן יותר מהגולף ומהאסטרה.

אמנם ציינת בעיקר דגמי הצ'בק, אבל לא ראיתי מניעה לסדאן, האוקטביה 1.8 אקסקלוסיב עולה 153 אלף ואמנם הפנים קצת פחות טוב מהגולף אבל עדיין לא חושב ששתאכזב.

אין לי מוביל איי, לא מכיר את זה כל כך, אבל לא מבין מה זה כל האנטי הקיצוני הזה שיש לו פה בפורום (עד כדי פסילת אוטו).

מה כל כך נוראי בו שאנשים פה מתרחקים ממנו כמו מאש?

פורסם (נערך)

קומבינה נחותה של משרד התחבורה שדאג גם לייצר דירוג במיוחד כדי לקדם אותה על חשבון מערכות שעושות משהו מלבד התרעה, וכמובן מסבסד אותה על חשבון הציבור.

תוסיף לזה מכשיר חצי אפוי, לפעמים נותן התראות שווא, לא פועל בתנאים מסויימים , מותקן בהתקנה מקומית ומשמש תירוץ ליבואנים להתחמק מלייבא מערכות מקוריות.

אם לא היה נוצר המצב שיש דגמים שנמכרים רק עם זה בלי אפשרות בחירה או הסרה של הדבר הזה לא היית שומע כזו התנגדות.

בכל מקרה עדיף לא לחטוף את השרשור, דיונים בנושא לא חסר, תוכל למצוא בחיפוש.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
×
×
  • תוכן חדש...