Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עדכונים,

אני לא מחפש ג'פונים או רכבי מנהלים כמו שחלק הציאו פה , אלא רק משפחתיות סדאן/הצ'בק, עם עדיפות להצ'בק.

 

הגולף נפסלה עקב בעיות אמינות שמסתבר כאכן נכונות.

מדיבור עם קצין הרכב בחברה שלנו מתברר לגולף דור7 מבין כל הרכבים שמוצאים אצלנו בליסינג היו הכי הרבה בעיות אמינות עם הגיר (DSG) בשנתיים האחרונות, מפחיד!

אני מתכוון להשאר עם הרכב לפחות כ5 שנים, לא רוצה לדעת כמה יעלה תיקון של הגיר בלי אחריות.

על נסיעת מבחן ויתרתי.

 

מאזדה3 2 ליטר נפסלה, מנוע טורבו אצלי זה דרישת חובה. מה גם שבמחיר שזהה לגולף ציפיתי ליותר.

 

ה308 גם נפסלה בנסיעת מבחן, הרכב מאודד נוח ומפנק אבל הנדסת אנוש מאוד לוקה בחסר ומעצבנת שבטווח הארוך כנראה תביא לי את סעיף. לא מבין איך אפשר לתכנן גלגל הגה שיסתיר לגמרי את לוח המכוונים, בנוסף למערכת מולטימדיה הכי איטית שנתקלתי ששולטת על כל פרמטר ברכב.

 

נסיעת מבחן על האופל אסטרה היתה בינתיים הכי מוצלחת. גם הרגישה לי איכותית בפנים כמו הגולף וגם משלבת בצורה די טובה נוחות עם הנאה מנהיגה, עדיין לא כמו הפוקוס אבל קרוב.

אפשר להוציא אותה ב132 על הכביש בגרסה הבכירה פרמיום עם כל התוספות.

בינתיים זו האופציה המובילה.

עריכה אחרונה על ידי shayBB

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

האסטרה בחירה מצויינת.

ברגע שהגולף נפסלה, לדעתי אין לאסטרה תחרות.

הפוקוס טיטניום יכולה גם להיות אופציה מעניינת אבל יש בה מובילאיי...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

גם את הוולוו v40 אפשר לקבל עכשיו ב-150K, לדעתי שווה בדיקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

צדקתי עם הגולף ובמיוחד עם ה308 :D

האסטרה בדומה לקרוז אכן מאובזר חזקה ואיכותית בתא הנוסעים.

אגב בדקת את הפוקוס 1.5 טורבו החדשה? לדעתי גם תקבל הנאה מנהיגה וגם תא נוסעים די איכותי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...