Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וורסו נמכרים בקצב של 1200 יחידות, כל שנה ובאופן קבוע. גרנד סניק בקושי נמכר בשנה שעברה ובכלל לא נמכר השנה.

סטטיסטיקת מכירות לא אומרת דבר על הרכב: רנו לא עושים שום מאמץ להזיז סניקים ללקוחות, לעומת הוורסו שנמכר יפה לציים - אני בדקתי את שתיהן כשחיפשתי רכב, והרנו פשוט הרבה יותר מוצלח בתור משנע משפחות. יש לו אומנם חסרונות בתחום הסחירות, אבל אין לי ספק שבתקופת הבעלות הוא רכב יותר מוצלח. לגבי הגירים - רכב אוטומאטי כלשהו, רובוטי או פלאנטרי, שעבר מעל 200K מסתכן בהחזרת נשמת הגיר לבוראו, וזה נכון גם אם על הגיר כתוב טויוטה וגם אם כתוב עליו רנו.

 

 

אם קנו כאן כמות יפה של דאצ'יה לוג'י ( יש רק ידנית ), מה? לא יהיו לקוחות למיניוואן יותר איכותי, בטיחותי,חסכוני ועם גיר ידני?

לא בטוח, כיון שכשאתה נכנס לקטגוריות יוקרתיות יותר, לבעלים יש ציפיות גבוהות יותר ל"פינוקים" - כולל גיר אוטומאטי - ומי ש"יעלה כיתה" מלודג'י יצפה לקבל גם אוטומאט לדעתי, אלא אם המחיר יהיה זול מאוד באופן יחסי (סניק אוטומאטית נמכרה ב 140K, אם היתה ידנית ב 120 זה אולי היה גיים צ'יינג'ר).

פורסם

אין שום דבר יוקרתי בטויוטה וורסו. הייתי קונה כזאת ידנית דיזל, הייתי קונה גרנד סניק ידנית דיזל - הרבה יותר מתאים ל 30 אלף קילומטרים בשנה שאנו נוסעים. אבל אין לא רנו ולא טויוטה כזאת בארץ.

לא טענתי שבגלל שלא מוכרים רנו היא פחות טובה למשפחה. אני רק אומר שבמצב בו נמכרו 2 רנו ו 600 טויוטות, יש יותר סיכוי שתהיה טויוטה עם פגם, אבל זה לא אומר שרנו יותר אמינה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...