Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי פיספסת משהו, נתוני היצרן נועדו לשמור על ההגברה שלך, לא על הכבל מתח שלך.

 

אין שום התיחסות בין נתוני היצרן לכבל המתח שלך, הפיוז בא להגן על הכבל מתח, לא על ההגברה..

צריך להתאים את הפיוז לכבל מתח.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

MIKMIK

ברור למדי שעל כבל המתח להיות בעל יכולת העברת זרם בהתאם לנתוני המגבר !

הפיוז בא להגן על מקרים בהם צריכת הזרם של המגבר (הכבל) גבוהה מהצריכה המקסימלית +טווח בטחון.

מטרה:הגנה על המגבר,כבל המתח מפני שרפה ומערכת החשמל .

ההערה שלך מיותרת .

פורסם

היא לא מיותרת.

הפיוז שעל כבל המתח נועד כדי להגן על כבל המתח.

והפיוזים שבתוך המגבר נועדו כדי להגן על המגבר.

מה זאת אומרת המע מכוונת ל 50% וגם אמרת 15% מעניין איך מכוונים את המע .

לדעתי "המתקין" משחק אם הגיין וכשהוא על 1/4 הוא אומר שזה 15 אחוז וכשהוא על 1/2 הוא אומר שזה 50% :-)(אולי אני טועה אבל אז לא הסברת את עצמך בצורה טובה) ואם אני צודק הפעולות האלא יכולות לגרום נזק לרכיבים החדשים שקנית.

כי גיין לא שולט על עוצמת המגבר אלא מתאם בין מתח יציא של רדיו דיסק למתח כניסה של המגבר.

ותאר לך מה יקרה כשהגיין יהיה על 100% לפי ההגדרה שלך.

אני לא יודע איזה קליפינג הדבר יצור אבל בטוח שזה לא בריא לשימוש יום יומי.

פורסם

FSOUND

אני ממש לא מבין למה אתם חושבים שאני אומר אחרת MIKMIK נותן תגובות גם כשאין צורך.

אני לא אמרתי שהפיוזים בצמוד למצבר לא משמשים הגנה לכבל,

אני רק הסברתי מה המשמעות של חיבור הפיוזים במקביל!

לפני שנותנים הערות כדאי לחשוב פעמיים.

 

לגבי ה-GAIN אני גם ממש לא מבין איך אפשר לכוון את המגבר לאחוז מסוים של

הגברה (או ניצול מגבר) לפי דעתי זהו קטע פסיכולוגי שנותן לבעל המגבר הרגשה כי המגבר

לא מנוצל והוא יכול לתת הרבה יותר .

אם יציאות הרדיו דיסק (RCA) בעלות מתח יציאה גבוה וה-GAIN במגבר יהיה ברבע או חצי אז בווליום גבוה (של הרדיו) המגבר ינוצל עד תום לפני שעיוותים ייתקבלו!


×
×
  • תוכן חדש...