Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, מצטער על האיחור לא יצא לי להציץ.

בכל אופן המחיר היה בסביבות ה-5,000 ש"ח ,אני יברר בדיוק ויחזור עם פרטים מדויקים.

פורסם

המחיר המדוייק הוא 7,500 בעבור הסאב המגבר וכל מה שמתלווה לזה, כולל הכבל וכולל העבודה.

היום הותקן כבל 2 פאראד של lightning audio בהצלחה והמגבר מספק 50% והסאב פשוט נשמע מצויין.

צירפתי גם את התמונה שהבטחתי שמראה מה קורה לפיוז 60 אמפר כאשר הוא מקבל יותר מידי מתח, ועכשיו מורכבים על הרכב 3 פיוזים של 60 אמפר בכדי שזה לא יקרה שוב.

 

אדי, הפנינה והמאגנט חיים ושלמים אבל הם בבית לצערי הרב. הרכבתי את הפנינה והעברתי חיווט חדש בכל הרכב והם פשוט נשמעו מצויין בזמן שהספקתי לשחק איתם וזה עוד בלי הגברה,. המאגנט בנתיים חיכו לתורם בזמן שתכננתי את הבניה שאני יעשה, אבל רק שבוע אחרי המפגש נגנב לי הרדיו דיסק , ומאז אני פשוט מגרד כספים בכדי לממן אחד חדש, עד אז הרמקולים יושבים ומחכים.

פורסם

באמת חבל על הרדיו דיסק....אבל אמרתי לך שרק תהנה מהרמקולים כי הם אחלה של דבר...שמור אליהם כי הם יצאו מבית חם ואוהב:-P

פורסם

האלטרנור המקורי עדיין בשימוש. ובנוגע לחיווט , אני לא יודע בדיוק למה נדרשו 3 פיוזים של 60A אבל אלו היו ההוראות הישירות של היבואן.

אדי אל תדאג הם גם הגיעו לבית חם ואוהב, עד כה הם רק פונקו, ובקרוב יפונקו ברדיו דיסק חדש.

פורסם
המחיר המדוייק הוא 7,500 בעבור הסאב המגבר וכל מה שמתלווה לזה, כולל הכבל וכולל העבודה.

היום הותקן כבל 2 פאראד של lightning audio בהצלחה והמגבר מספק 50% והסאב פשוט נשמע מצויין.

צירפתי גם את התמונה שהבטחתי שמראה מה קורה לפיוז 60 אמפר כאשר הוא מקבל יותר מידי מתח, ועכשיו מורכבים על הרכב 3 פיוזים של 60 אמפר בכדי שזה לא יקרה שוב.

 

אדי, הפנינה והמאגנט חיים ושלמים אבל הם בבית לצערי הרב. הרכבתי את הפנינה והעברתי חיווט חדש בכל הרכב והם פשוט נשמעו מצויין בזמן שהספקתי לשחק איתם וזה עוד בלי הגברה,. המאגנט בנתיים חיכו לתורם בזמן שתכננתי את הבניה שאני יעשה, אבל רק שבוע אחרי המפגש נגנב לי הרדיו דיסק , ומאז אני פשוט מגרד כספים בכדי לממן אחד חדש, עד אז הרמקולים יושבים ומחכים.

איפה הפיוזים הללו שמתפוצצים ממתח יושבים ? על הכבל מתח ?

ומה זאת אומרת המגבר מספק 50% ? איך אתה יודע זאת ?

מה עובי הכבל של המתח שלו, וכיצד ה3 פיוזים מחוברים ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
איפה הפיוזים הללו שמתפוצצים ממתח יושבים ? על הכבל מתח ?

ומה זאת אומרת המגבר מספק 50% ? איך אתה יודע זאת ?

מה עובי הכבל של המתח שלו, וכיצד ה3 פיוזים מחוברים ?

בוא לא ניסחף, נשרף רק פיוז אחד אשר ישב על הכבל שיוצא מהמצבר , איפה שיושבים הפיוזים החדשים.

50% אומר שהמגבר כוון לא לשיא היכולת שלו אלא לבערך חצי, חבר שלי עדיין לא רוצה לאבד את השמיעה, למרות שהסאב יכול לעמוד בזה טוב.

פורסם

igez, יש לך מושג כמה אמפר צריך לעבור בפיוז הזה, בשביל שהוא ישרף כתוצאה מעומס יתר ?

 

אתה בטוח שהסיבה שהוא נשרף, היתה עומס יתר ? או אולי קצר ?

בכל אופן, מה זה בדיוק 50% ? אני לא מכיר את המושג 50% כוח, ואני משער ששאר חברי הפורום לא מכירים את המושג הזה...

 

אם היית יכול לפרט, זה יהיה מצויין תודה תראש.

(עדיין לא ממש הבהרת איזה כבל מתח יש לך, וכיצד 3 פיוזים מחוברים כעת.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

קצר הוא בהחלט אופציה לשריפת הפיוז.

המכלולים באוטו כוונו כך שהמגבר לא יהיה בשיא היכולת שלו, לזה התכוונתי.

בנוגע לכבל לא יצא לי לבדוק בדיוק איזה מידה הוא לכן אני לא רוצה סתם לשער, ולפי מה שהבנתי (שוב לא בדקתי בעצמי) הפיוזים חוברו מהכבל שיצא מהמצבר אל המגבר.

פורסם

למה לחבר אותם בטור?

ככה אם הלך פיוז, אז המעגל נפתח, ואז מה הרעיון של 3 פיוזים?

שמחברים אותם במקביל אם ישרף אחד אז עדיין יעבור חשמל דרך ה2 האחרים.

 

מה לא ככה?

פורסם

היצרן ממליץ 6 פיוזים של 30A !

הפיוזים מסוג ATC הללו יושבים במגבר עצמו ! כמובן במקביל בערך כולל של 180A !

באותה מידה ניתן להשתמש ב-3 פיוזים של AGU או MAXI-FUSE של 60A כמו במקרה הנ"ל !

או במפסק פחת של 180 אמפר ! ( ANL FUSE של 200A או 150A )

אך הם אינם תחליף ל 6 פיוזים במגבר אלא בטור אליהם צמוד למצבר וגם בערך כולל של 180A !

דרך אגב ATC ובתי הפיוז שלהם הוא הכי זול, היצרן חיפש לצמצם עלויות ומקום .

חיבור פיוזים במקביל אינו מהווה גיבוי לכך שבמידה ואחד מהם ישרף השאר יעבדו אלא כדי לתת ערך אמפרי כולל גבוה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...