Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לפני קניה של DJI MAVIC מהארץ אחרי שקניתי פאנטום 3 ו4 מאמאזון בעבר, הבנתי שסירסו את התדרים של המוויקים המשווקים בארץ, מה זה אומר מבחינת חווית המשתמש? טווח נפגע?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אז הכל עניין של קושחה? ומה זה אומר מבחינתנו? פחות טווח?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

הטווח לא נפגע בכלל.

תדר 5 הינו למצב סלפי והטסה קצרה מאוד.

להבדיל מ 4 פרו שמשחק עם התדרים לקליטה מיטבית.

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
אני לפני קניה של DJI MAVIC מהארץ אחרי שקניתי פאנטום 3 ו4 מאמאזון בעבר, הבנתי שסירסו את התדרים של המוויקים המשווקים בארץ, מה זה אומר מבחינת חווית המשתמש? טווח נפגע?

ממש לא נכון, הכל טוב, מקסימום צומצם מ 7 קילומטר טווח ל 4 קילומטר, לא יודע אם תגיע לזה בכלל.

 

שנית זה עניין תכנתי ולא חומרתי.

פורסם
אכן כן רק תדר 2.4 GHZ פנוי בגרסאות של הארץ ה 5GHZ חסום אבל אין משהוא שעדכון גרסה לא ייפתור.

הבנתי שברגע שהמבריק מבין שהמיקום שלו בישראל (בחיבור הראשון אחרי העדכון) הוא חוסם מידית את התדר הזה.

ז"א החסימה מבוססת מיקום.

פורסם

כנס בפיייסבוק לרחפנים בשמי ישראל,יש שם דיון שלם על כך.

העיקוב בשיווק בארץ היה מול dji על מנת להפעיל את החסימה לפי מיקום.

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
ממש לא נכון, הכל טוב, מקסימום צומצם מ 7 קילומטר טווח ל 4 קילומטר, לא יודע אם תגיע לזה בכלל.

 

שנית זה עניין תכנתי ולא חומרתי.

אני הגעתי עם ה4 לאיזור ה4.2 ואז התחלתי לקבל ניתוקים. ואני לא רוצה להשכיב 6 וחצי אלף ש"ח על רחפן ולקבל מוצר מסורס. אז כן יש פגיעה בטווח וממה שאתה אומר היא אפילו משמעותית.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
אני הגעתי עם ה4 לאיזור ה4.2 ואז התחלתי לקבל ניתוקים. ואני לא רוצה להשכיב 6 וחצי אלף ש"ח על רחפן ולקבל מוצר מסורס. אז כן יש פגיעה בטווח וממה שאתה אומר היא אפילו משמעותית.

זה לא חומרתי זה תוכנתי כלומר, אין משהו עם מביק בארץ שמגיע רחוק יותר מ 4 קילומטר, אשמח אם משהו יתקן אותי ואתבדה, שנית אולי יש אפשרות לעקוף את זה, אינני יודע.

×
×
  • תוכן חדש...