Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי אתה יכול בהחלט להוריד במינון של ONE ולהגדיל את כמות המים. בתור התחלה..פי 2 פחות ONR מזה שאתה שם עכשיו..נסה ותראה שזה פועל בדיוק ואפילו יותר טוב. מנסיוני לפחות, דילול QD הוא מרוכז וחזק מדי.

החומר של אופטימום מרוכז מאד ויעיל מאד...גם דילול נמוך שלו עושה את העבודה מצוין.

 

ת'כלס הכי חסכוני זה לשים באמת אאונס אחד של חומר ב 2 גלון מים, אפילו פחות מאאונס, אם המים חמים /מזוקקים.

ואז למלא את התערובת הזו בתוך מיכלי שפריצר ריקים. ואז אתה מרסס ממיכל כזהעל הרכב וממתין חצי דקה, דקה, שייספג וישפיע. ואז מטלית בניגוב קל ללא לחץ.

 

אם אתה חושש מסווירלים תעשה את זה לא בריכוז של אאונס ל2 גלונים אלא אאונס לגלון אחד. אבל מבטיח לך שהONR עושה את העבודה בלאו הכי. אני פשוט משחק איתו בריכוזים כל הזמן, עושה נסיונות, כמובן שלא עושה שטויות שישרטו לי את הרכב.

בכל מקרה אצטרך לעשות פוליש בקרוב, יש לי סימני מים ואולי סווירלים שמזמן רוצה להסיר כבר.

ד"א היית עושה פוליש עדין לרכב שהוא בן 3 חודשים? לא חבל להוריד שכבת צבע ממנו? יש מצב שפסלטלינה לבד תעשה לי עבודה יפה גם בלי פוליש.

×
×
  • תוכן חדש...