Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשמלטורים שלום,

 

רכשתי מכשיר (פעמון דלת עם מצלמה) שפועל על זרם חילופין במתח 16-24V, ומגיע עם פיוז של 1A.

 

הוא אמור להתלבש על החיווט הקיים של הפעמון לדלת, ובמידה ואין, החברה ממליצה על ממיר מסויים, שמספק 40VA. אני פשוט לא מצליח להוציא מהתמיכה שלהם מה הדרישה בVA.

יש לי כבר טרנספורמטור של 24V שמספק אמפר אחד (וכמובן 24VA למי שיודע לוח הכפל).

להשקיע בטרנספורמטור גדול יותר, או שבהנתן שהפיוז שלהם הוא אמפר בודד, אין סיכוי שאני צריך טרנספומטור שמספק זרם גבוה יותר?

 

תודה וברכה,

ליעד

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זה נורא, האנטישמיות פה בפורום.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אולי תעלה את דף הנתונים של הציוד שרכשת ? האם הפיוז של 1 אמפר מותקן לפני השנאי או אחרי השנאי.

 

לדעתי הפעמון וגם המצלמה עובדים על מתח ישר DC כלומר בתוך הפעמון/מצלמה קיים מייצב מתח (ממיר מתח) ל-12 וולט.

 

קשה לי להאמין שאתה צריך להתקין ממיר מתח של 40VA לדעתי אתה יכול להסתפק בשנאי הקיים.

 

חבר את את הציוד ובדוק שמתח ה-AC 24V לא נופל מתחת 15-16 וולט בזמן עבודת הציוד והשנאי והחיווט לא מתחמים ייתר על המידה.

איזה כייף לי :)

פורסם

סביר להניח שלא תהיה בעיה עם השנאי הקיים. אם אתה רוצה להיות בטוח לאחר שתחבר תמדוד את הזרם בזמן שהמצלמה עובדת ומצלצלים. להערכתי במכשיר שבחרו לשים לו פיוז של 1A לא תהיה בעיה.אני הייתי מודד.

פורסם

תודה מרק ואביב.

הפיוז מותקן אחרי השנאי. מתח לבדוק על ההדקים?

איך אני מודד זרם עם מולטימטר? מחבר אותו סריאלית?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

המכשירים שחיברת לשנאי עובדים ?

 

1. בדוק שרב המודד שברשותך מסוגל למדוד זרם AC.

2. חבר את בפרובים למקום הנכון במכשיר המדידה למדידת זרם.

3. חבר בטור את המכשיר בין הצרכן לשנאי (מדידת זרם בצד המתח הנמוך).

4. חבר/הדלק את החשמל.

5. לאחר מכן בדוק את המתח בזמן עבודת המכשירים (חיבור במקביל).

 

ראה שרטוט.

tx05m012.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

שים לב !

 

בכוונה ציינתי לבדוק את צריכת הזרם במישני של השנאי קרי בצד המתח הנמוך בכדי שלא תתעסק עם מתח רשת החשמל. לאחר שמדדת את הזרם יש

צורך לחשב את הזרם הנצרך מרשת החשמל (230 וולט) לפי הנוסחה:

 

מתח בכניסה X זרם בכניסה = מתח במוצא X זרם במוצא.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לא עד כדי כך חסר מושג :) כשאני לא בטוח לגבי חשמל, אני לא נוגע כדי לא לפחם את עצמי.

 

השנאי נמצא בגוף פלסטיק ומתחבר ישירות לשקע, כך אני יכול לבדוק מתח רק במוצא.

זה השנאי (לא במחיר הזה): http://www.ebay.co.uk/itm/1A-1000MA-24V-AC-AC-OUTPUT-MAINS-POWER-ADAPTOR-SUPPLY-CHARGER-TRANSFORMER-/121864121762?hash=item1c5faaeda2

 

כפי שאתה רואה, האמפראז' שהתייחסתי אליו הוא במוצא. היות ומתח הכניסה גבוה משמעותית, הזרם בכניסה נמוך יותר, ובכל מקרה לא מעניין. הפיוז יושב אחרי המוצא הרי.

 

בכל מקרה, אין דף נתונים ממצה של המוצר, אם היה לא הייתי צריך לשאול. כנראה שהמוצר שקניתי תקול, החברה שלחה לי תחליפי במשלוח מהיר ואמור להגיע בחמישי, אעדכן איך הולך לכשיגיע.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ה UNI-T UT33 שלי לא יודע למדוד זרם חילופין, אצטרך לחיות בעלטה אם כך.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

השנאי נמצא בגוף פלסטיק ומתחבר ישירות לשקע, כך אני יכול לבדוק מתח רק במוצא.

זה השנאי (לא במחיר הזה): http://www.ebay.co.uk/itm/1A-1000MA-24V-AC-AC-OUTPUT-MAINS-POWER-ADAPTOR-SUPPLY-CHARGER-TRANSFORMER-/121864121762?hash=item1c5faaeda2

 

כפי שאתה רואה, האמפראז' שהתייחסתי אליו הוא במוצא. היות ומתח הכניסה גבוה משמעותית, הזרם בכניסה נמוך יותר, ובכל מקרה לא מעניין. הפיוז יושב אחרי המוצא הרי.

לשנאי בקישור שצירפת קיים פיוז טרמי אשר מגן על השנאי בפני התחממות יתר/שריפה.

 

מה השאלה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אין שאלה, רק מתייחס לכל הנקודות שהעלית. לא אוהב להיות מאלו ששואלים שאלה בפורום, מקבלים תשובה ונעלמים. אולי זה יהיה שימושי למישהו מתישהו.

תודה לגבי ההערה על הפיוז התרמי, לא הייתי מודע לזה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)
ה UNI-T UT33 שלי לא יודע למדוד זרם חילופין, אצטרך לחיות בעלטה אם כך.

בדוק שוב - למכשיר ה UT33 , רשום בבורר המצבים מצד ימין .

V עם סימון זרם חילופין ומספרים 200 ו 500.

הסימון די מבלבל, לכן היזהר ובדוק טוב, אם אפשר לבדוק במצב הנ"ל.

 

 

uni-t-digital-multimeter-ut33c-pilotradio288-1210-17-pilotradio288@2224.jpg

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

מודד מתח, לא זרם. או בעברית, כוח אמפראז'.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...