Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין איזה חוק שאומר שההצבעה בבחירות היא אישית וחשאית ושאסור למעסיק לשאול עובד מה הוא הצביע, לחייב אותו להצביע עבור מפלגה כלשהי, או להפלות אותו לרעה בגלל ההצבעה שלו בבחירות?

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עבירה פלילית עם עונש לא קל

 

אז מה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מדובר בוועד, לא במעסיק. כמובן שההצבעה של אדם בחירות אישית וחשאית, ואינה מעניינו של אף אחד אחר, מבן\בת הזוג ועד המעסיק.

 

מזכיר סיפור על מצביע בבחירות בברית המועצות, שקיבל מועדת הקלפי מעטפה חתומה על מנת לשלשל לקלפי. כאשר רצה לפתוח את המעטפה נזף בו ראש ועדת הקלפי: אלה בחירות חשאיות!

 

חברות במפלגה אינה מחייבת הצבעה עבורה בבחירות לכנסת, אבל יכולה לסייע בקידום אינטרסים, בודאי של קבוצה גדולה ומשפיעה.

 

ועכשיו משפט קטונרוברסלי - אני כלל לא בטוח שישראל מושחתת יותר ממיטב מדינות המערב. אבל כנראה שאצלנו החשיפות יותר רועשות, לפחות לאזנינו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המשטרה: "הפרשה כוללת מספר רב ומגוון של מעורבים, המצויים ברבדים שונים של החברה וביניהם בכירים, חברי ועד, חברי דירקטוריון, מנהלים, עובדים זוטרים, מי שאמורים היו להיות שומרי הסף וכן יועצים, ספקים ונותני שירותים לתעשייה האווירית"

 

הסקופ האמיתי של השירשור הזה הוא שנמצא בתעשיה האוירית עובד שלא לקח שוחד (פותח השירשור)

פורסם

לכאורה

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מרטינס - שוב אחד הפוסטים ההזויים שלך. אתה אומר ש-98% מ-16,000 עובדי התעשיה האוירית מושחתים? אני מניח שאצלך גם 98% מאנשי הקבע, או מעובדי משרד החינוך או מעובדי בתי החולים, או מהשוטרים מושחתים. קצת פרופורציות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבת זוג שלי עובדת בתעשייה אווירית באשדוד. מה שהולך שם לא ייאמן. בית *ונות ממדרגה ראשונה. כמעט כמו המשטרה.

פורסם

^ :shock::shock::shock:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אוי, הצחקת אותי על הבוקר! :roflmao::roflmao::roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מרטינס - שוב אחד הפוסטים ההזויים שלך. אתה אומר ש-98% מ-16,000 עובדי התעשיה האוירית מושחתים? אני מניח שאצלך גם 98% מאנשי הקבע, או מעובדי משרד החינוך או מעובדי בתי החולים, או מהשוטרים מושחתים. קצת פרופורציות.

כמדומני זו פרפראזה על עוכרי הדין. לא צריך לקחת כל הודעה כלשונה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

סטטוס של פרופ' עומר מואב:

עוד על השחיתות בחברות הממשלתיות

 

השחיתות שפוגעת במיוחד בבעלי המניות - הציבור הישראלי - היא שחיתות חוקית לחלוטין. היכולת של ארגוני העובדים לסחוט את כל הרווח, ולפעמים יותר מכל הרווח, לכיס הפרטי שלהם.

 

"2,000 עובדי תע"א משתכרים 42 אלף שקל בממוצע"

("דהמרקר" הבוקר)

 

נתוני השכר נותנים תמונה חלקית בלבד. יש עוד מגוון הטבות והחשובה שבהן היא הקביעות. שכר של 42 אלף שווה הרבה הרבה יותר משכר דומה בשוק הפרטי ללא קביעות.

 

אין לי בעיה עקרונית עם תשלום שכר של 40 אלף וגם הרבה יותר מזה לעובדים שזה השכר שמשקף את החלופות שלהם או את הערך הכלכלי שלהם לחברה. הבעיה במגזר הממשלתי שיש קשר צנוע לכול היותר בין שכר לתרומה כלכלית לחברה, כך שמדובר בסבסוד של עובדים בעשירון ובמאיון העליון על חשבון הציבור בישראל.

 

אגב, ברגע שוועד עובדים משתלט על חברה, אז התוצאה במגזר הפרטי לא מאוד שונה, מלבד המגבלה של סחיטה עד גבול הרווח. בחברה פרטית (בדרך כלל) אין גיבוי של משלם המיסים שמאפר תשלומי שכר שמעבירים את החברה להפסד.

 

"התעשייה האווירית (תע"א), חברה ממשלתית ביטחונית שהיתה בקשיים משמעותיים ב–2015 וסיימה אותה עם רווח נקי מזערי של 0.2% מהמכירות, העסיקה באותה שנה 1,936 עובדים בשכר גבוה מ-35 אלף שקל בחודש, ושכר ממוצע של כ-42 אלף שקל ברוטו. מספר המשרות של עובדי הדירוג בחברה היה 9,926, ושכרם הממוצע ברוטו היה 20,251 שקל בחודש."

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

שוב - פופוליזם בהתגלמותו. מישהו בדק מה הכישורים שמביאים אתם אותם בעלי "משכורות גבוהות".

 

מזכיר לי את הכותרת ב"ממון" היום: "נתב בנמל מרויח פי 7 ממורה". כמובן שאין לכותב מושג מהי עבודתו של נתב. אני מניח שהכותרת "טייס ג'מבו מרויח פי 15 ממורה" לא היתה מגיעה לעמוד הראשי, אבל מי שלא יודע מהו נתב ושהכשרתו ותפקידו אינם נופלים מאלה של טייס כותב את הדבר הזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...