Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ-0 ל-100 קמ"ש ב... 2.2 שניות?! טירוף!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מנסיון עם רכבים חשמליים,גם הרנו פלואנס לצורך העניין יכולה להגיע בכחמש שניות למאה.

וגם ההפך,מכיר מקרוב טויוטה פריוס שעושה גם 30 ק"מ לליטר בקלות בשביל החיסכון.

מכיר מקרוב את החבורה שהרכיבה ובנתה את הרנו פלואנס בארץ.

אפשר להוסיף שיש למכר קרוב בחצר באגי חשמלית שכרגע מגיעה ל80 קמ"ש מבחירה

ונוסעת 40 ק"מ לטעינה.:|

מכיר גם אופניים ששוקלות 30 ק"ג ומגיעות ל100 קמ"ש בקלות,לא חוקיות בעליל ופורקו

לחלקים מחשש לבניית אופנוע בטעות, :| נרכבו פעם אחת ופה זה נגמר.

אפשר בקלות יחסית להסב סמארט קטנה לחשמלית ולהגיע איתה ל100 קמ"ש ב5 שניות.

העניין הוא,חוקיות בלתי אפשרית להסבה עצמה.

ברכב חשמלי ישנה אפשרות להרבה וואריאציות ואפשרי לתכנן ולשנות נתונים,ע"י מחשב

ורכיבים שמורכבים מראש. אפשרויות שנותנות שילוב של כמה מהר רוצים לנסוע או כמה

חסכוני רוצים לנסוע,הכל תלוי ברמת האמינות וכן,חלקים כאלה גם מתקלקלים אבל הם

פחות מורכבים (כמות החלקים הנעים ומסתובבים) וכמותית הם יותר מעטים מברכב רגיל.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בכנות? אני חושב שיש מצב טוב שאני.

(ואני לא מאמין שאני אומר את זה).

אחרי נסיעות מבחן כמובן [emoji38]

גם אני.

 

ד"א, אני נמצא עכשיו בקליפורניה, ואיפה שאני נמצא, רואים טסלות בתדירות שבה רואים בארץ הונדה אקורד.

 

בכללי יש פה המון רכבים חשמליים. ראיתי קיה סול ושברולט ספארק חשמליות, וניסן ליף ושברולט וולט בכלל יש פה כמו זבל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כשהרכב חשמלי ומאיץ בקצת יותר מ 2 שניות למאה, אילו חלקים צריכים להיות מחוזקים כדי לעמוד בעומס / תאוצה הזאת?

 

בנוסף, כשרכב מאיץ כל כך מהר יש גם סיכון בטיחותי לרכבים מסביב שהוא לא יספיק לבלום בזמן או שהוא יוצא לעקיפה כל כך מהירה שרכב אחר לא ישים לב ויצא גם - האם נראה לכם שבעתיד, כמו שמגבילים את מהירות הנסיעה, כך יגבילו גם את מהירות התאוצה?

פורסם

לא חושב. כבר יש כיום מסםיק רכבים מהירים. לא רואה הגבלת תאוצה בתקופה הקרובה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אופנועים כבר מזמן מאיצים בטריטוריות פסיכיות. זה לא חדש.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...