Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על המגבר "800W" של קליפורניה בום .

מה דעתכם עליו ? נותן עוצמה כמו שצריך ?

אני מתכוון להגביר איתו קומפוננט של מורל - פולס , וסרוין ווגה 10' ...

 

ועוד שאלה קטנה , מה לדעתכם עדיף , ה 305C או הסרוין וגה משומש (לצורך העניין שימוש של חצי שנה עם ההגברה הנ"ל)

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א. ח*א של מגבר

 

ב. אם אתה מחפש איכות ודיוק - סרווין וגה - אם אתה מחפש SPL...אז 305C...

 

קח בחשבון של305C אתה צריך חתיכת מגבר כדי להוציא ממנו תוצאות טובות

פורסם

מגבר עם הספק שנע בין 60-50W מתמשך. הספק כללי כ300W

גישור לסאב כ150W.

 

מגבר נחמד.

 

תמיר

פורסם

מגבר סביר ביותר ונותן תמורה למחיר שניקנה [חברי רכש אותו ב270 שקל ] מגבר נחמד לא מתנתק עושה את העבודה על הצד הטוב ,מפעיל סאב לאנזר בגישור ומזיז ופותח אותו היטב .לי יש ניסיון עם החברה וביחס למחירים היא החברה שנותן את התמורה הגבוהה ביותר ביחס לחברות" הזבל הסיני.." שקיימות בשוק

ותעשו לי טובה קליפוניה חברה די טובה ואל נא תזלזלו בחברה הזו שכן באחד מן הימים היא תחדור תשתפר ותחלחל עמוק וזהו . סה"כ סתכלו על הפיוניר שלכם מאחור ותיראו לרוב : MADE IN CHINA. .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ח*א מגבר ח*א סאבים וח*א חברה נקודה!

אומנם היה לי ניסיון עם הסאב המעפן שלהם שאחרי כמה חודשים פשוט קיבל

"דום לב" אבל אני מאמין מאוד שככה גם יהיה המגבר!

 

ומה אני עושה פה בכלל בטעות נכנסתי ראיתי ת'הודעה הייתי חייב להגיב!

אז יאלה ניתן בתגובה (ותעשו טובה על תגיבו להודעה שלי אין לי כח לחפירות שכל שלכם)

(אני בא לטובת "SagiLo" כדי שלא יתבאס גם כמוני!)

שמע לי mr. בחור בחור! הפולס והסרווין צריכים הגברה טובה! איכותית!

מציע לך תשקיע קצת יותר כדי לך! ותחפש משהו משומש יד שניה תראה

יש מצב שיש פה בפורום של המודעות מכירה וכל זה... אולי תמצא שם משהו (מגבר)

 

בקשר לסאב בהחלט עדיף לך את הסרווין! הרבה יותר איכותי וטוב יותר!

הפיוניר יתן לך הרבה באססס מרוח לא איכותי סתם דופק וגם אתה תשמע יותר באסים

מאשר שתשמע גם את הקומפוננט טוב! כי פשוט הצליל של הסאב הפיוניר "יאכל" את הקומפוננט

 

 

שיהיה לכם לילה טוב ושבת שלום!

הייתי פה ביייייייייייייייייייייייייי :-D

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

לא כל סגסוגת של מתכת, ראויה להקרא "מגבר".

הקליפורניה הזה, רחוק מאוד מלהיות מגבר.

 

מתן, דווקא עליך אני מתפלא.. שמענו אותו אצלך ברכב, והוא לא מצליח להזיז את הקומפוננטים שלך...

 

בקיצור "מגבר" 4 בלירה. אני לא הייתי מתקרב.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

חבל להשקיע המון על סט איכותי של קומפוננט מורל פלוס , וסאב טוב(אני מעדיף סרווין) .

חבל שהסט הזה לא ינוצל כראוי באוטו , אני מעדיף שתחפש משהו חזק וטוב שמתאים לפלוס !

עם הסאב מסתתדרים בגישור , זה לא בעיה.

פורסם

כן אני ועוד 1000000אנשים בעולם קבעו שזה ח*א רק אתה תקוע עם החרא הזה וחושב שזה סוף הדרך "נותן את התמורה למחיר" "מגבר במחיר הזה" ולא מנצל את הקומפוננט "האיכותי" שיש לך ומה אני יגיד לך חרם אליך ועל המערכת שלך....

פורסם

אני מציע לכולכם שתפגשו במפגש של הצפון , תשמעו פעם אחת עם המגבר הקיים , ופעם אחת עם מגבר יקר יותר ותראו אם איזה מהמגברים אתם מגיעים לתוצאה טובה יותר.

אחרי שתעשו מבחן כזה יהיה הרבה יותר סביר לקטול או לשבח את הקליפורניה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

א' אני גם חושב שכשאתה קונה קליפורניה אתה מקבל תמורת מה שאתה משלם בגלל זה הם זולים מאוד...

אדי מה היו תוצאות המבחן שעשיתם..?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

הם לא עשו מבחן. (כשהם היו אצלי בבית...שי MIKIMIK מתן 206. שלומי AUDIO DRAK ואלון לאוד גיי.) זה לא ניקראה מבחן כולה שמעו איך שומעים את המגבר אצל מתן באוטו.

 

הם לא יודעים איך לעשות מבחן. מבחן כולל הרבה אלמנים כמו THD הספק בRMS הגנות למיניהם.

 

לא היה להם כילים לעשות מבחן. אין את המכשור, כמו סקופ אמיתי. רב מודד טוב, נגדים.

 

המגבר פשוט לא ניראה להם אז הם שוללים.

 

תמיר

פורסם

מגבר זול, כך גם הביצועים שלו, די חלש עם הספק רשום מפוצץ (חבל שרק רשום), אבל בשביל המחיר הוא סביר, לא יותר.

 

עדיף לדעתי מגבר BOSS או V12.

פורסם

פונטו ספייס הבוס ממש לא עדיף אם אתה מדבר על ה BA2900 אחי חרא מגבר פשוט שמעתי אותו יש בו בעיות מפה עד לאלוהים הוא עושה ציפצופים כל הזמן הוא לא חזק בשיט חרא מגבר אחי..

חבר שלי אחרי חודש זרק אותו הביא משהו רציני יותר...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25


×
×
  • תוכן חדש...