Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי מחפש להחליף את ה C3 ברכב אחר.

הדרישות הן:

 

*מומלץ שיהיה רכב קטן , בטח ובטח שלא איזו אונייה או איזשהו רכב מנהלים גדול ויוקרתי.

*מנוע עד 1600 סמ"ק.

*חשוב - שיהיה גיר ידני

*אחיזת כביש והתנהגות ספורטיבית.

*תאוצות טובות + (עם עדיפות ל++)

*אפשרות למרכב 3\4\5 דלתות , ממש לא משנה.

*צריכת דלק , עלות טיפולים וחלפים לא מטרידה את הקונה

*מחיר הרכב והשנה גם לא משמעותיים

 

והכי חשוב... שיהיה רכב מהנה!!!!!

 

אני בטוח שהדרישות נשמעות קצת מוזר (מחיר ושנה לא חשובים , אחזקה לא חשובה) וזאת משום שחברי לא מתכוון לרכוש את האוטו , אלא אבא שלו אמור להשיג את הרכב מהחברה למכירת רכבים , בה הוא עובד (ככה שיש על האוטו גם דלקן וטיפולים חופשי).

הסבירות שרכבים נדירים כגון קליאוRSI או 205GTI יימצאו בחברה היא נדירה מאוד ועל כן , העדיפות היא להמלצות על רכבים חדישים (שנת 95+) שסביר למצוא על כבישנו.

 

בתודה רבה מראש , עמרי

וואלאק אתה!!

פורסם

מיני קופר (עדיפות לקופר S, עדיין 1.6).

ב.מ.וו 3 או קומפקט.

אלפא 147 (בגרסה החזקה של ה-1.6).

יאריס T SPORT.

206 XS (לא ממש ספורטיבית, אבל מהנה).

(גולף, אאודי, איביזה, קליאו ופיג'ו ספורטיביות מגיעות עם מנועים 1.8 או 2.0 ולכן נפסלות ע"י חבר שלך).

 

:roll: כעבור 3 דקות::idea:

 

רגע, אמרת שהוא קונה מחברת רכב ? ליסינג ? השכרה ? אם יש להם עוד משהו חוץ מיונדאי אקסנט, או שברולט/דייהו איוואו אוטומטיות, אז תפרט.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אבא שלו לא עובד בחברה להשכרת רכבים אלא למכירת רכבים , ויש בחברה רכבים רבים ושונים (כראייה לכך , רשימה חלקית של הרכבים שהוא החליף בחצי השנה האחרונה: CLIO CLASSIC , קאיה ריאו , סיטרואן C3 ידנית , 307 חדשה דנדשה ידנית , ניסאן אלמרה ועוד רבים...)

 

שכחתי לציין שדרישות נוספות מהרכב הן 5 מושבים והתנהגות לא קיצונית ביותר (האוטו צריך לשרת גם את אביו , שאני מניח שלא רוצה לזרוק תחת לאחר עזיבת דוושת הגז בסיבוב...)

וואלאק אתה!!

פורסם

אף אחד מהרשימה הנ"ל לא ממש מהנה לנהיגה (כולל הקיאה).

 

תעדכן בפורום כשאבא שלו יעבוד בקמור.

בינתיים שישאר עם ה-C3.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הרכבים שרשמתי הם רק דוגמאות לרכבים שהיו לו בעבר. אני יודע שרובם ככולם אינם רכבים מהנים , ולכן הפעם הוא מעוניין ברכב שלשם שינוי כן יהיה מהנה , וזו הסיבה שאני מבקש ממכם המלצות לרכבים מהנים שכן יוכלו לענות על הדרשיות שלו.

 

בתודה מראש , עמרי

וואלאק אתה!!

פורסם

לא ברור.

 

אתה שואל איזה רכב שנפוץ בחברות ליסינג / השכרה יהיה הכי מהנה ?

 

או שאבא שלו יכול להזמין איזה רכב שהוא רוצה, דרך החברה הזאת.

 

בכל מקרה, התשובה לכל השאלות זה גולף GTI החדשה , שיחכה ל2006 :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מר חורש ... אף אחת מהמכוניות לא מתאימה לסטנדרטים האלו ...

חבל שאתה לא קורא אפילו כדי לענות ברצינות.

 

עומרי ... מבחינת מאיפה הוא מביא את המכונית - הוא הולך וקונה כרגיל ... או שהוא חייב מכונית ששירתה בתור רכב חברה?

אם האפשרות השניה , אז אני יודע שהיו כמה 206XSים בחברות , ויאריס TSים.

 

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...