Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצרתי קשר עם ספקית האינטרנט, הם טוענים שהמהירות המקסימלית באיזור שלי זה 17 מגה :shock: אומרים שזה תלוי במרכזיה של בזק ולטענתם אין מה לעשות עם זה.

 

האם כך המצב? כמה דירות/בניינים/רחובות מכסה מרכזיה של בזק? אפשר לפנות לבזק בעניין הזה? יעשו עם זה משהו?

פורסם
נמאס לי לשלם שכירות לראוטר של בזק שהוא ממוצע במקרה הטוב.

 

נעצרתי במשפט הנ"ל ולא בכדי - זאת משתי סיבות:

 

1. לגבי מחיר השכירות: אתה יכול בפשטות להוריד אותו. גם אצל אבא שלי וגם אצל סבתי ביקשו תחילה, ולבסוף הורידו, וזאת במודל חיוב/זיכוי למשך שנתיים. (אני חושב שזו חוצפה לדרוש תשלום על ציוד שבלעדיו לא ניתן לקבל שירות ולא רואה מדוע לשלם מראש).

 

2. בהמשך לסעיף1: אחרי שעשית את זה, צור קשר עם בזק ובקש לבטל את האופציה האלחוטית, דהיינו שהקופסה תשמש במודם ותו לא.

 

3. קנה איזה ראוטר שתרצה לפי צריכך ותקציבך.

 

ככה עשיתי בשני בתים ועובד טוב.

 

בן.

 

נ.ב - אני יודע שהשירות של הוט לא להיט ועדיין הייתי מציע לעבור אליהם: האינטרנט מספיק יציב, אין משחק של "אין מהירות באזורך" ויש חיבור ללא חייגן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...