Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני צריך בקרוב מאוד מאוד להחליף ברקסים מאחורה

וכפי הידוע, שם זה חשמלי עם כל המנגנון של ה'הנד-ברקס'

תמיד אמרו לי שעושים את זה רק בחברה עם המחשב שלהם לפתוח את הקליפר

אבל לאחרונה כמה ציפורים לחשו לי שאפשר אחרת, אבל ברחו בלי להשאיר פרטים

אז אם יש למישהו מידע בעניין אשמח מאוד לעזרה

תודה רבה

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

פורסם

מישהו שלח לי את הקובץ הזה457247-בלם יד חשמלי בדגמי פולקסוואגן.pdf שמסביר מה לעשות אבל לא הבנתי אם זה ב VCDS או בתוכנה הזאת שמצויינת בקובץ ?

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

פורסם

יש מישהו באיזור פ''ת שיכול להשאיל לי כבל כי שלי מת (אלי אקספרס.....) אחרי בערך פעמיים שימוש

ועד שיגיע לי חדש אני יגיע לדיסקיות

תודה

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

פורסם (נערך)

סליחה טעות שלי, מתוך הרגל אני אוטומטית מחפש רפידות קדמיות.

 

משהו ממש מוזר אצלך, לא מצאתי שום איזכור לרפידות אחוריות אצלך במדבקה, עברתי על כל הקודים אף אחד לא מתייחס לברקסים אחוריים.

 

אולי מישהו אחר יוכל לתת מענה ועל הדרך להסביר מה פספסתי.

 

עריכה:

 

איפה שאני לא מסתכל יש 2 אופציות של PR CODES -

 

For PR number: 1KU/1KW

For PR number: 2EA/2EL

 

אני מאמין שהשני זה מה שמתאים לך אבל אני לא יכול להגיד את זה ב 100%.

 

המק"ט של השני הוא 3C0 698 451 E

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם
סליחה טעות שלי, מתוך הרגל אני אוטומטית מחפש רפידות קדמיות.

 

משהו ממש מוזר אצלך, לא מצאתי שום איזכור לרפידות אחוריות אצלך במדבקה, עברתי על כל הקודים אף אחד לא מתייחס לברקסים אחוריים.

 

אולי מישהו אחר יוכל לתת מענה ועל הדרך להסביר מה פספסתי.

 

עריכה:

 

איפה שאני לא מסתכל יש 2 אופציות של PR CODES -

 

For PR number: 1KU/1KW

For PR number: 2EA/2EL

 

אני מאמין שהשני זה מה שמתאים לך אבל אני לא יכול להגיד את זה ב 100%.

 

המק"ט של השני הוא 3C0 698 451 E

אבל בדיוק על המק''ט הזה עם כל אותיות הסיומת יש את שני אלה שהבאתי למעלה

אבל תראה מה אתה אומר על המק''ט הזה

3AA 698 451

אולי תמצא משהו שאני עדיין לא מצאתי

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

×
×
  • תוכן חדש...