Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המק"ט הזה מתאים לרכבים הבאים:

  • Volkswagen > CC > 2009-2012
  • Volkswagen > CC > 2013-Current
  • Volkswagen > EOS
  • Volkswagen > Passat > B6 2006-2010
  • Volkswagen > Tiguan > 2009-2011
  • Volkswagen > Tiguan > 2012-Current

 

תקן אותי אם אני טועה אבל הדגם שלך לא ברשימה.

 

 

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא זה שהמק"ט שהבאתי לך [3C0 698 451 E] מתאים ל2 סוגי דיסקים בקטרים שונים.

 

לא יודע עד כמה זה הגיוני אבל זה הדבר היחיד שעוד איכשהו אני מסוגל לחשוב עליו.

 

 

עריכה:

 

נראה לי שפתרתי את התעלומה, המק"ט שאתה הבאת והמק"ט שאני הבאתי הם בעצם אותו דבר, פשוט מה שיש לך הוא מק"ט "חדש" יותר, תסתכל כאן אתה תראה שהמק"ט שאתה רשמת, מחליף בעצם את המק"ט שאני הבאתי לך.

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם (נערך)

נראה שכן אבל הייתי ממליץ לך לקנות בארץ מ 2 סיבות עיקריות

 

1. המחיר למשהו איכותי פה בארץ לא כזה רחוק מהמחיר באינטרנט.

2. במידה ותהיה איזושהי טעות עם הרפידות, פה בארץ תמיד תוכל לקפוץ להחליף אותן.

 

עריכה:

 

עוד סיבה חשובה - לא בטוח שתצליח להכניס רפידות לארץ וגם אם כן זה יוכל לשבת במכס הרבה זמן עד שישחררו לך את זה, לא שווה את הכאב הראש.

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם

טוב.....

עדכון

קניתי רפידות של ווגנר והחלפתי אותם לבד בלי מחשב

פשוט פתחתי את הקליפר הוצאתי את הרפידות

נתתי למנוע החשמלי + ו - לכיוון הכנסת הפיסטון ישר מהשקתקע שלו (הזנה מהמצבר)

וסלאמאת.....הוא נפתח, הכנסתי, סגרתי,

ואח''כ לחצתי על הכפתור של ה'הנד-ברקס' ונשמע הצליל של הסגירה למשך כ 5-10 שניות

ו......נסיעה טובה

תודה ענקית לכל העוזרים ובפרט ל ROEi1 על העזרה בפרטי

תותחים אתם

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

×
×
  • תוכן חדש...