Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ברכבך ברז לריקון נוזל הקירור. עלייך לפרק את הצינור התחתון אשר מתחבר לרדיאטור בכדי לרוקן את נוזל הקירור.

 

למה אתה רוצה לרוקן את הנוזל הקירור ?

איזה כייף לי :)

פורסם

בעקרון להחלפה תקופתית, לפי מה שאני יודע אחת לשנתיים צריך להחליף.

האם ניתן פשוט לרענן בחלקים - כלומר לרוקן את מיכל העיבוי למלא G13 מהול 50:50 ולחזור על הפעולה 2-3 פעמים?

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

מאיפה הבאת את זה שצריך לרענן נוזל קירור?

 

פעם אחרונה שבדקתי - על פי הוראות יצרן אין שום הוראה להחליף נוזל קירור בשום תקופה בחיי הרכב.

 

בטח שלא אחרי שנתיים...זה פשוט לזרוק כסף לפח.

פורסם

צריך להחליף כל שנתיים. ROEi1 כדאי שתבדוק בכל ספר טיפולים.

שם לב כי אם אתה רוצה לממש אחריות, אתה צריך להראות כי ביצעת את הטיפולים השוטפים לפי הספר, אם אתה מבצע לבד, זה לא מספיק טוב לאחריות.

תשאיר את הטיפולים בעצמך לתקופה שאחרי האחריות.

פורסם

האחריות שלי נגמרת במרץ ולא בגלל זה אני רוצה להחליף, אני רוצה להחליף כי אני פדנט בכל מה שקשור לטיפול ברכב.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

תבדוק בספר רכב מה ממולץ לגבי הרכב הספציפי.

יש כאלה כל שנתיים ויש כאלה כל 5 שנים.

בחלק מהרכבים בקבוצה טוענים כי הנוזל הוא ללא צורך בהחלפה אבל אני לא הייתי סומך על זה.

בכל מקרה, אם כבר מחליפים אז תחליף הכל ולא רק במיכל עיבוי.

שם לב גם ליחס של המהילה במיים, לא צריך 50% אנחנו לא מדינה קרה במיוחד.

פורסם
מאיפה הבאת את זה שצריך לרענן נוזל קירור?

 

פעם אחרונה שבדקתי - על פי הוראות יצרן אין שום הוראה להחליף נוזל קירור בשום תקופה בחיי הרכב.

 

בטח שלא אחרי שנתיים...זה פשוט לזרוק כסף לפח.

מה שרועי כתב :mm_yeah:

 

החלפה ייזומה של נוזל קירור אחרי שנתיים לא תורמת מאומה לאורך החיים של מערכת הקירור אלא סתם זריקת כסף לפח.

 

אם בכול זאת חשקה נפשך להחליף את נוזל הקירור תמתין לפחות 5 שנים.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

כמה % מים אתה ממליץ להוסיף לנוזל קירור שמצריך מהילה במדינה חמה כמו שלנו?

 

עריכה:

 

אשמח אם מישהו יוכל להעלות את ההנחיה להחליף נוזל קירור כל שנתיים ברכבי VAG.

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם

אין חיה כזו להחליף נוזל קירור כל שנתיים ב VAG.

כמו שמרק ורועי כתבו, לפני 5 שנים זה לזרוק כסף לפח.

50:50 גם מתאים לאקלים שלנו ורוב התמיסות המוכנות מגיעות ביחס זה.

בכל מקרה לא לעבור 60:40 (60% נוזל קירור ו 40% מים) או להפך.

הזול עולה ביוקר

פורסם

בספר הרכב לא רשום כלום לגבי מרווחי הטיפולים בכלל, או נוזל הקירור בפרט. האם מישהו יכול לברר מול מקור מידע רשמי את הנושא?

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם
בוא נגיד שלך אני מאמין יותר מלנציג של צ'מפיון.

אקח את עצתך.

מסקנה נבונה :?

 

מצורף מסמך של הייצרן VAG לגבי נוזל קירור G12++ שהיה בשימוש עד שנת 2012-2013 והמחליף שלו G13 הינו בעל תכונות משופרות עם אורך חיים גדול יותר והגנה טובה יותר בפני קורוזיה וגם יותר ידידותי לסביבה הירוקה.

Binder1.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

נכון שרשום שנוזל הקירור מחזיק לנצח.

הנקודה שרשום גם להחליף שמן מנוע כל 15K, וכל מי שרוצה לשמור על הרכב שלו ממליץ להחליף בתדירות גבוהה יותר.

רשום גם ששמן הגיר הוא לכל החיים, ויש המון מקומות שמראים כי החלפה של השמן בתדירות סבירה כ- 60K מוסיף חיים לתיבה.

הרכב לא יתפוצץ אם לא יחליפו לו נוזל קירור, בטוח שאפשר למשוך 5 שנים, אבל משהו שמחזיק כל החיים של הרכב זה כבר יומרני לדעתי.

×
×
  • תוכן חדש...