Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אם אני מביא מכשיר פיוניר, דגם משנה אחרונה, האם עדיין יכולה להיות בעיה של תדרים זוגיים/אי-זוגיים,

או שזה כבר ניתן להגדרה ואין מה לדאוג?

 

תודה.

פורסם

כל משיר פיוניר מארה"ב יש לו תדרים שונים

אני קניתי אלפיין מבריטניה ואין לי בעיית תדרים

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

יש דגמים לארה"ב ויש דגמים לאירופה, תשים לב.

פורסם

אני מבין שצריך להיות יותר ספציפי..

חשבתי על ה-HU מדגם X4950BT (בדיוק אותו דגם כמו שנמכר בארץ), ואני רוצה להביא אותו מאוסטרליה.

ממה שהצלחתי להבין, התדרים שם אי-זוגיים.

אפשר להביא או לרדת מזה?

 

תודה.

פורסם

למה אתה רוצה להביא אותו מאוסטרליה? כמה הוא עולה (לינק למכירה רלוונטית יעזור)?

תהיה בטוח שניתן להשיג אותו בארץ בפחות מהמחירון הרשמי של היבואן (900 ש"ח).

אגב, מה הוא יודע לעשות שהדור הקודם שלו לא?

 

לא נראה שיש בעיה עם הדגם האוסטרלי לגבי תדרים.

אגב, גם בו (לפי חוברת הפעלה) וגם בדגמים אירופאים (נדמה לי) ניתן להבנתי לשנות את הדילוגי תדרים בין 50kHz ל-100kHz.

אם כי זה בכלל לא משנה, כי מספיק ה-100 (למעשה 0.1MHz).

פורסם

יש לי שם חבר שיכול לעזור, עולה אצלם פחות מ-600.

בארץ הוא עדיין לא נמכר בחנויות, לפחות לא אינטרנטיות אז כנראה המחיר עדיין קרוב ל-900.

ההבדל הוא בעיקר בסידור כפתורים נוח וטוב יותר. כפתור מענה לטלפון גדול ונגיש יותר, חשוב במהלך נהיגה.

פורסם

כל הכבוד שמצאת, גוגל לא מחזיר שום תשובה מאתרים בארץ לדגם הזה חוץ מעמוד פיוניר הרשמי.

לגבי ללא CD, מפתה אבל גם מרגיש לא בטוח עם זה.

×
×
  • תוכן חדש...