Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה צודק (בשתי הנקודות).

 

לגבי הראשון, האתאר סובל מבעיות מסיבה הקשורה ככל הנראה בשרת המארח. מומלץ לבצע refresh, ולקות לטוב.

 

ביחס לשני - תוקן.

 

תודה!

פורסם

א. הלינק עובד.

 

ועכשיו לכתבה.

 

ובכן, סוגיית המיגון היא סוגייה מאוד מסובכת.

מצד אחד, אם אני רוכב על דו"ג ואני לוקח בחשבון שיש לי אפס מיגון מסביבי, אז תמיד עדיף כמה שיותר מיגון.

קסדה..., אין וויכוח בכלל. תמיד מלאה ועדיף כמה שיותר מותאמת לראש.

מעיל. ת'אמת, בהתחלה בהתחלה, לא רכבתי עם מעיל רכיבה ממוגן, אבל השתדלתי תמיד להיות עם מעיל ארוך

שעשוי מחומר קצת יותר עמיד מבד רגיל ועכשיו אני כבר לא רוכב בלי מעיל ממוגן בכלל בין אם קיץ או חורף.

כפפות. מאז ומתמיד אני עם כפפות ייעודיות. לא יכול בלי. פעם אחת נאבדה לי כפפה אחת באיזה פאב, בבוקר

למחרת כבר קניתי עוד סט.

לצערי, אני עדיין לא רוכב עם מיגון מהמותניים ומטה.

רוב השיקולים לרוכבי אופנועים וקטנועים בפרט הם: אני בסה"כ נוסע 5 דקות או זה בסה"כ קטנוע אני לא רוכב על

אופנוע ליטר רצחני.

אמרתי כבר כמה פעמים על גבי פורום זה..., אין הבדל בין נפילה ב90קמ"ש מעל גבי 1000סמ"ק לבין נפילה

ב90קמ"ש על גבי 50סמ"ק(אלא במקרה הגרוע בו הרגל נלכדת בין גוף האופנוע לבין הכביש שמה יש למשקל הכלי

פקטור).

אנו בתור רוכבים אשר כן מקפידים על מיגון נאות צריכים לעודד רוכבים אחרים בין אם חדשים או ותיקים אשר לא מקפידים על מיגון כולל בכל נסיעה לעשות את המקסימום ולמגן את עצמנו כמה שיותר, בין אם נסיעה של 10 דקות

לבין 3 שעות.

תהיה הסיבה מה שתהיה, אין תחליף למיגון גופנו, במיוחד שלגופנו אנו אין תחליף.

ואחרי הכל, מיגון הוא לא היתר לרכיבה רשלנית. מיגון הוא רק קו ההגנה האחרון שלנו במקרה של תאונה

ולכן עלינו תמיד לרכב ע"פ הקווים המנחים אותנו ולקחת אחריות על כל המתרחש סביבנו בכביש.

 

בברכת רכיבה זהירה ובטוחה, במיוחד בימים גשומים אלו.

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם

שלמה, בדיוק בגלל הכתבה הזו אצתי-רצתי לTricktape להזמין מגפיים (אלפיינסטארס).

תודה על התזכורת ;)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
שלמה, עם כל הכבוד - סוגיית המיגון אינה עולם של שחור ולבן.

מדוע לא? לי זה נראה פשוט למדי: כמה שאתה יותר ממוגן, תספוג פחות נזק בשעת תאונה.

אחרי שאתה מודע לאקסיומה הבסיסית הזו, תעשה את שיקוליך. אבל הם כבר השיקולים שלך,

וכלל לא קשורים לשאלה "האם מיגון זה טוב".

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

קסדה סגורה-V

מעיל עור -V

כפפות ממוגנות קיץ+חורף-V

מגפים ממוגנים -V

ואני עדין מרגיש ערום .בקיצור אולי זה עולה המון כסף ולא תמיד הכי נוח (לשבת בפאב עם שריון מלא על הכיסא ליד) אבל לפחות אני אשאר שלם פחות או יותר . אני לא יודע מה איתכם אבל נראה לי שלפני שאני יעלה על כלי יותר טוב אני אקנה מיגון יותר טוב להבדיל מהאנשים שמוצאים 30000 שקל על כלי ו1500 על קסדה ובזה מסתכם המיגון.

Dead but dreaming

פורסם

אז מה המסקנה?

 

האם המסקנה היא שעדיף לרכב תמיד עם חליפה מלאה, מעיל מתנפח, מגפיים קשיחות או שמא המסקנה היא שעדיף לעבור לפחית.

אומנם גורל הנהג לא הוזכר בכתבה אבל אני מתאר לעצמי שהוא יצא בפגיעה קלה אם בכלל.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מדוע לא? לי זה נראה פשוט למדי: כמה שאתה יותר ממוגן, תספוג פחות נזק בשעת תאונה.

אחרי שאתה מודע לאקסיומה הבסיסית הזו, תעשה את שיקוליך. אבל הם כבר השיקולים שלך,

וכלל לא קשורים לשאלה "האם מיגון זה טוב".

נכון, אני לא מתווכח עם הנחת היסוד של יותר מיגון = פחות נזק.

אבל לבוא ולכתוב משהו בסגנון: "הרגל לא היתה עטויית מגף ולכן המחיר היה קטיעה" - זו כבר השערה גסה ומטעה.

 

האם חסרות דוגמאות בהן נהרגו רוכבים ממוגנים לעילא ולעילא או כאלה שאיבדו רגליים בתוך מגפיים?

ולגבי חבילת המיגון היומיומי המוצעת כאן - שכל אחד יעשה את שיקולו הוא. ראה את תגובת סקוטר.

בוקר טוב.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם

בדר"כ הנושא המרכזי במיגון הוא..., כן יש לי מיגון מסויים..., אבל אני לא תמיד איתו.

ההסתרבלות שבעניין היא הפקטור שמרתיע אנשים.

ניתן למצוא מגוון ציוד מגן לכל מטרה אשר יהווה פריט לבוש גם לאחר ירידה מהכלי.

לדוגמא, מגף טוב וקשיח יכול להוות תחליף הולם למגף רכיבה ייעודי.

מעיל ממוגן ניתן למצוא בשלל גזרות וצבעים..., וגם כך מספק הגנה טובה מקור כך שעדיף תמיד להיות עם.

כפפות ניתן לדחוף לכיסי המעיל כך שבעצם, מיגון "בסיסי" לא חייב להיות משהו יותר מדי מסובך...

באם מטרת הרכיבה היא רכיבת כביש/שטח נטו, אז זה כבר מצב בו אין מנוס אלא לצייד את עצמנו במירב

המיגונים הייעודיים האפשריים.

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם
באם מטרת הרכיבה היא רכיבת כביש, אז זה כבר מצב בו אין מנוס אלא לצייד את עצמנו במירב

המיגונים הייעודיים האפשריים.

ויש מי שעבורו התמצית של רכיבת כביש היא החופש של רוח בשיער ווסט עור ללא שרוולים.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

כתבות כאלה לא באמת מזיזות לאנשים!

במקום לנסות להפחיד אנשים צריך לתת קצת מידע מרוכבים שלמדו משהו על הכביש.

אור ירוק הוא לא באמת אור ירוק עד שהצומת פנוי

לא לרכב אחרי מכונית, ואם כבר רוכבים אחרי מכונית אז תמיד להיות באחד הצדדים. ככה הנהג רואה אותך במראה כמו שצריך וגם בבלימת פתע תמיד יש לך לאן לברוח.

לרכב תמיד עם אורות, גם באור יום, והכי טוב לנהוג עם אור גבוה.(מומלץ)

לא לעמוד ברמזור בנתיב פנוי, תמיד לחפש לעמוד לפני רכב שכבר עצר.

לא לעמוד אחרי מכוניות כאילו שאתה רכב( ככה לא תלמד מה קורה לרכב שנכנסים בו ברמזור מאחורה)

ויש עוד הרבה....


×
×
  • תוכן חדש...